2.2HDI - příliš vysoký tlak turba
Napsal: 15 kvě 2017, 21:10
zdravím vespolek...
měl jsem u Citroena C8 vadné turbo.. Vůle byla tak 0,5cm do stran, takže vylámané lopatky turbíny i kompresoru, olej v intercooleru...
Koupilo se nové vyvážené srdíčko a mechanik mi ho namontoval.. Prý výfukovou část nechal na autě, vymontoval dmychadlo se středem, vyměnil za nové a namontoval zpět...
Momentálně mám problém s příliš vysokým tlakem turba.. I při pomalé jízdě do mírného kopce ukazuje regulace 5% a stejně je tam o 500mbar více než by mělo být.. Pří ráznějším stisknutí plynu vyskočí okamžitě chyba motoru...
Dočetl jsem se o možném problému s membránou swirl.. Kontroloval jsem a swirl se hýbe..
Takže v čem může být jádro pudla??
a/ Může být nový střed vadný?? (made in china) Ale dávalo by vadné turbo příliš vysoký tlak???
b/ Zaseklé ovládání variabilní geometrie.. Je pravděpodobné, že staré turbo si o lopatky toho vysouvacího věnečku škrtlo.. ale prý na něm nebylo znát žádné poškození.. Když má omezit tlak, mají být ty plošky vysunuté, nebo zasunuté??? A hlavně.. jaká je výchozí poloha?? Tím myslím při vypnutém motoru.. vysunuté, nebo ne?? Prý byly vysunuté..
c/ Jiná chyba v autě, která třeba oddělala to staré turbo???
Dík za rady..
P.S. Mechanik, co to dělal je kamarád a nechtělo se mu do toho.. Trošku jsem ho překecal, takže řešení typu reklamovat, ať mi vrátí funkční auto není zcela vhodná.. Spíše ho chci nasměrovat, aby to dal dokupy..
měl jsem u Citroena C8 vadné turbo.. Vůle byla tak 0,5cm do stran, takže vylámané lopatky turbíny i kompresoru, olej v intercooleru...
Koupilo se nové vyvážené srdíčko a mechanik mi ho namontoval.. Prý výfukovou část nechal na autě, vymontoval dmychadlo se středem, vyměnil za nové a namontoval zpět...
Momentálně mám problém s příliš vysokým tlakem turba.. I při pomalé jízdě do mírného kopce ukazuje regulace 5% a stejně je tam o 500mbar více než by mělo být.. Pří ráznějším stisknutí plynu vyskočí okamžitě chyba motoru...
Dočetl jsem se o možném problému s membránou swirl.. Kontroloval jsem a swirl se hýbe..
Takže v čem může být jádro pudla??
a/ Může být nový střed vadný?? (made in china) Ale dávalo by vadné turbo příliš vysoký tlak???
b/ Zaseklé ovládání variabilní geometrie.. Je pravděpodobné, že staré turbo si o lopatky toho vysouvacího věnečku škrtlo.. ale prý na něm nebylo znát žádné poškození.. Když má omezit tlak, mají být ty plošky vysunuté, nebo zasunuté??? A hlavně.. jaká je výchozí poloha?? Tím myslím při vypnutém motoru.. vysunuté, nebo ne?? Prý byly vysunuté..
c/ Jiná chyba v autě, která třeba oddělala to staré turbo???
Dík za rady..
P.S. Mechanik, co to dělal je kamarád a nechtělo se mu do toho.. Trošku jsem ho překecal, takže řešení typu reklamovat, ať mi vrátí funkční auto není zcela vhodná.. Spíše ho chci nasměrovat, aby to dal dokupy..
