porucha snímače klikové hřídele

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

porucha snímače klikové hřídele

Příspěvek od rikolami »

Ahoj,na Golfu 4 1.9tdi 96kw ASZ r.v.2002 mi řídící jednotka vyhazuje chybu:

16705 - Engine Sped Sensor (G28): P0321 - 35 -10 Implausible Signal -Intermittent

Auto mi jednou v kopci když jsem to honil spadlo do nouzového režimu,občas jde hůř nastartovat jinak zatím nic.
Vyměnil jsem čidlo klikové hřídele a chybu to pořád vyhazuje.
Nemáte s tím někdo zkušenosti čím by to mohlo být?
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

Nikdo neví?
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

Snad další možnost by byla kabeláž od čidla k řídící jednotce,pak snad existuje snímací kroužek na klikové hřídeli který by mohl být uvolněný?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

Ano,to jsem četl.
karel55
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 12 čer 2007, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od karel55 »

měl jsem stejný problém= bylo to v kabeležáži
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

V kabeláži od snímače do řídící jednotky?Zlomený drát?
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

Takže vyhodit kabeláž ze snímače k řídící jednotce a prohlédnout nebo propípat to měřákem a zároveň s tím nějak pohybovat?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

rikolami píše:Takže vyhodit kabeláž ze snímače k řídící jednotce a prohlédnout nebo propípat to měřákem a zároveň s tím nějak pohybovat?
Poriadne tú kabeláž pozri, prepípaj, skontroluj konektory. Ak nič nenájdeš tak už len skúsiť ten osciloskop, či sa nestráca referenčné napätie alebo môže byť z nejakého dôvodu zdeformovaný/zarušený signál a možno aj ten nový snímač je zlý.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

O víkendu na to jdu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pipanie je v tomto pripade nanič...aj vodič ktorý prepípaš... môže byť vadný a neprenesie pozadovany signal do ECU...nie je to 12V na žiarovku!

Istotu mas len vtedy ked pozres osciloskopom priebeh priamo na pinoch ECU alebo rozbalis tie vodiče z kabelaze.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ale aj prepípať treba, v rámci prvotnej a jednoduchej kontroly či nie je poškodená izolácia a skrat medzi vodičmi navzájom, resp. niekde proti kostre a pod. je to vhodné. V prípade neúspechu samozrejme nastupuje meranie skopom.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od rikolami »

Kabely jsou v plastové trubce částečně v textilu,poté jde svazek do plastového žlabu,nikde jsem nenašel poškození,zbývá mi ještě ta část u řídící jednotky popř. měření osciloskopem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“