V pravotočivé zatáčce přibržduje pravé zadní kolo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
V pravotočivé zatáčce přibržduje pravé zadní kolo
Ahoj. Na oktavce mi v pravotočivé zatáčce přibržduje pravé zadní kolo (kotouč je slyšet jak drhne). Může to dělat špatné uložení zadní nápravy nebo tlumič? Nic jineho mě nenapadá..začalo to dělat z ničeho nic. Vloni nové tlumiče,pera,kotouče i desky.
Opel Astra J sports tourer 1.7, 81kw, 2014
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Radiální ložisko v kole je složené prakticky z dvou ložisek, což znamená, že při odlehčení kola v zatáčce je zatížena druhá půlka ložiska ..Proto se kolikrát tak obtížně určuje , které ložisko na kterém kole je na vině hučení..Záleží, která půlka ložiska odešla..Proto taky ložisko vydává zvuky na jednu stranu nebo i naopak .. . Senioring 1 má pravdu, budeš muset vyměnit ložisko v kole..
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5059
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Zodvihni zadok a pri zabraní za gumu , nesmie byť žiadna citeľná vôľa v horizontálnom ani vo vertikálnom smere. Pri otáčaní kolesom nesmieš počuť iné zvuky ako jemné šušťanie ložiska .Obe kolá sa musia otáčať ľahko , bez zreteľného odporu . Všetko iné je zlé .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 led 2015, 13:49
já měl něco podobnýho (O1 rv2000, ASV kombi)
na rovince OK, jakmile nastala pravotočiva či levotočiva zatáčka začalo zadní pravé kolo jakoby "hučet" provedl jsem výměnu kotoučů + destiček a OK.
ale může to být jiný případ
na rovince OK, jakmile nastala pravotočiva či levotočiva zatáčka začalo zadní pravé kolo jakoby "hučet" provedl jsem výměnu kotoučů + destiček a OK.
ale může to být jiný případ
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Ahoj, demontuj brzdiče a nejlépe demontuj i třmeny a pilníkem je pořádně očisti na čistý kov a mázni měděnkou. To samé na destičkách. Někdy jsou dost pevně utemované díky rzi a nepřesné výrobě, zůstávají vyset ve třmenu. Překontroluj vodící čepy na třmenech a očisti je kartáčem do hladka a mázni musí se v pouzdrech volně klouzat. Zkus zatočit zpět písky brzdičů. Musí jít relativně lehce popřípadě stříkni pod prachovku WDčko to pomáhá, aby jsi měl jistotu, že se po uvolnění brzdového pedálu vrací kousek zpět a tím uvolní destičky. Indikátor neuvolňujících se destiček je namodralý kotouč. Překontroluj destičky jestli nejsou sjeté nakřivo je to známka toho, že je jeden vodící čep zarezlý a nehýbe se. Překontroluj mezeru a čistotu mezi kotoučem a krycím plechem. Překontroluj jestli klíče ruční brzdy fungují po celém rozsahu a nezůstávají zaseklé před dorazem a do finále překontroluj funkčnost lanovodů jestli se pohybují volně. Počítám s tím ,že ložisko jsi překontroloval a jsi si jistý že je OK.
Automechoš s vlastním malým servisem s 25letou praxí v oboru.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Alexx101 píše:Ahoj, demontuj brzdiče a nejlépe demontuj i třmeny a pilníkem je pořádně očisti na čistý kov a mázni měděnkou. To samé na destičkách. Někdy jsou dost pevně utemované díky rzi a nepřesné výrobě, zůstávají vyset ve třmenu. Překontroluj vodící čepy na třmenech a očisti je kartáčem do hladka a mázni musí se v pouzdrech volně klouzat. Zkus zatočit zpět písky brzdičů. Musí jít relativně lehce popřípadě stříkni pod prachovku WDčko to pomáhá, aby jsi měl jistotu, že se po uvolnění brzdového pedálu vrací kousek zpět a tím uvolní destičky. Indikátor neuvolňujících se destiček je namodralý kotouč. Překontroluj destičky jestli nejsou sjeté nakřivo je to známka toho, že je jeden vodící čep zarezlý a nehýbe se. Překontroluj mezeru a čistotu mezi kotoučem a krycím plechem. Překontroluj jestli klíče ruční brzdy fungují po celém rozsahu a nezůstávají zaseklé před dorazem a do finále překontroluj funkčnost lanovodů jestli se pohybují volně. Počítám s tím ,že ložisko jsi překontroloval a jsi si jistý že je OK.
Podrobnejší návod si nemohol dostať !
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5059
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Dle tebe všechno dobrý a dělá to stále.Roy Jones jr. píše:Perfektní..díkyTohle vše už jsem dělal..tedy kromě té měděné pasty. Píšeš překontroluj ložisko..jak? Kolo vůli nemá.
Tak to už to dej odborníkům.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené