Úsady ve vstřikovacím čerpadle při provozu na použitý RO
Napsal: 26 kvě 2017, 10:54
Ahoj, jezdím už dobu na použitý friťák a když občas něco rozebírám, nebo třeba měním filtr, tak narážím na to, že jsou všechny železné části pokryté hnědorezavou vrstvičkou jakoby rezu, ale jde to seškrábat nožem a pod tím je povrch netknutý. Co to je a jak proti tomu bojovat? To jsou usazené nějaké biosračky z friťáku, které neodstranila filtrace, nebo se to usadí časem z jakkoliv jemně přefiltrovaného oleje, nebo to tam udělaly bakterie, nebo co to je?! Ani palivový filtr v autě(5mikronů) to nechytí, ani filtrace na friťák(1 mikron). Po čase to zanese podávací čerpadlo, že už nepodává, motor si nenasaje a absolutně nemá výkon. Je zajímavé, že na hliníku se to neusadí a na pozinkovaném tělese filtru až po delší době. Nerez jsem nezkoušel.
Jak tomu zabránit? Ještě lépe filtrovat? Ale jak, mám teď 1mikronový filtr a jsem schopný se dostat na 0,5 mikronu, ale dál už nevím. Nebo jestli jsou to bakterie, tak by je mohlo zabít trochu benzínu ve friťáku. Kdysi jsme na střední při biologii dělali pokusy s nítěnkama, dávali jsmeje do různých roztoků jaru, nafty, benzínu a já už nevím, čeho ještě a pamatuju si, že v naftě žily dlouho a v benzínu hned chcíply. Sice dnešní benzín už má v sobě taky nějaké biosračky, ale ve friťáku je jich 100 %, takže už to tím zhoršit nemůžu.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Poraďte, jak tohle řešíte. Díky
Jak tomu zabránit? Ještě lépe filtrovat? Ale jak, mám teď 1mikronový filtr a jsem schopný se dostat na 0,5 mikronu, ale dál už nevím. Nebo jestli jsou to bakterie, tak by je mohlo zabít trochu benzínu ve friťáku. Kdysi jsme na střední při biologii dělali pokusy s nítěnkama, dávali jsmeje do různých roztoků jaru, nafty, benzínu a já už nevím, čeho ještě a pamatuju si, že v naftě žily dlouho a v benzínu hned chcíply. Sice dnešní benzín už má v sobě taky nějaké biosračky, ale ve friťáku je jich 100 %, takže už to tím zhoršit nemůžu.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Poraďte, jak tohle řešíte. Díky