Předělání obtokového turba z podtlaku na tlak
Napsal: 27 kvě 2017, 12:08
Mám dotaz na znalejší: Chci předělat 2.0 HDi (RHZ) ze 406 z podtlaku, na tlakové ovládání. Baňku mám z nějakého starého turbodiesela 1.8/1.9 Peugeot/Citroen a mechanicky jsem jí tam schopen přidělat. Jde mi ale o to, jak sladit baňku s turbem, aby to dávalo správné množství vzduchu v příslušných otáčkách a nehulilo to, jako lokomotiva, nebo naopak to nebylo moc přefoukané. A abych s tím nelaboroval kdovíjak dlouho.
Nebo už je stará baňka z TD správně "naladěná" tvrdostí pera uvnitř a já už nemusím nic ladit, jen ji připojím?
Předpokládám, že starý motor 1.9TD a 2.0HDi mají při stejných otáčkách a zatížení cca přibližně stejnou potřebu vzduchu a průběh křivky tlaku je přibližně podobný, nebo se pletu? Řešili jste to už někdo?
Máte někdo údaje, jaký tlak dává turbo při jakých otáčkách u 1.9TD(DHY-66kW) a 2.0HDi(RHZ-80kW)?
Pro rejpaly: Neřešte elektroniku a piezovstřiky, to všechno je pryč a je to nahrazené mechanikou. Je to do doma dělaného traktoru s mrtvým motorem 1.8D, který bude jen jezdit na pár ha polí a luk za zahradou, takže na silnici se to ani nepodívá. Takže jde o jednoduchost, funkčnost a spolehlivost, proto žádná elektronika.
Nebo už je stará baňka z TD správně "naladěná" tvrdostí pera uvnitř a já už nemusím nic ladit, jen ji připojím?
Předpokládám, že starý motor 1.9TD a 2.0HDi mají při stejných otáčkách a zatížení cca přibližně stejnou potřebu vzduchu a průběh křivky tlaku je přibližně podobný, nebo se pletu? Řešili jste to už někdo?
Máte někdo údaje, jaký tlak dává turbo při jakých otáčkách u 1.9TD(DHY-66kW) a 2.0HDi(RHZ-80kW)?
Pro rejpaly: Neřešte elektroniku a piezovstřiky, to všechno je pryč a je to nahrazené mechanikou. Je to do doma dělaného traktoru s mrtvým motorem 1.8D, který bude jen jezdit na pár ha polí a luk za zahradou, takže na silnici se to ani nepodívá. Takže jde o jednoduchost, funkčnost a spolehlivost, proto žádná elektronika.