Dobrý den, mám problém s klimatizací na Octě I, 1.9 Tdi 81 kW r.v. 2003 climatronic. Klimatizece nechladí, byl jsem na doplnění media, pak mi servisák řekl že to bude určitě klimakompresorem, takže ten je taky vyměněn (AM od Hella) a klima stále nejde. Říkal, že tam nejde proud a nespíná spojka na kompresoru. Prý by to mohlo být panelem klimatroniku, tak jsem ho už poslal někam. Při zapnutí klimy se sahara neroztočí, diagnostika neukazuje závadu (jen na motoru jsou nějaké závady, ale přímo v klimě nic). Přikládám nějaké hodnoty, co jsem vyčetl z vagu a závady z motoru. Má někdo nějakou radu? Dal by mi někdo kontakt na dobrého mechanika Praha a okolí? Předem díky za Vaši reakci.
přijít k zjištění že kompresor nespíná protože do něj nejde proud, při sepnu tklimy zjistit že se netočí ani ventilátor a kvůli tomu měnit kompresor je opravdu smutné
pokud si nenějdeš dobrého autoelektrikáře tak ti třeba ještě vymění čelní sklo
včera jsem řešil podobný problém 4 hodiny všechno dohledat proměřit a zjistit závadu není jednoduchá záležitost,
crull píše:Dobrý den, mám problém s klimatizací na Octě I, 1.9 Tdi 81 kW r.v. 2003 climatronic. Klimatizece nechladí, byl jsem na doplnění media, pak mi servisák řekl že to bude určitě klimakompresorem, takže ten je taky vyměněn (AM od Hella) a klima stále nejde. Říkal, že tam nejde proud a nespíná spojka na kompresoru. Prý by to mohlo být panelem klimatroniku, tak jsem ho už poslal někam. Při zapnutí klimy se sahara neroztočí, diagnostika neukazuje závadu (jen na motoru jsou nějaké závady, ale přímo v klimě nic). Přikládám nějaké hodnoty, co jsem vyčetl z vagu a závady z motoru. Má někdo nějakou radu? Dal by mi někdo kontakt na dobrého mechanika Praha a okolí? Předem díky za Vaši reakci.
Jo - a co to Coolant fan control ?? To myslíš že s tím jako nesouvisí jo...
slovacek.milos píše:přijít k zjištění že kompresor nespíná protože do něj nejde proud, při sepnu tklimy zjistit že se netočí ani ventilátor a kvůli tomu měnit kompresor je opravdu smutné
pokud si nenějdeš dobrého autoelektrikáře tak ti třeba ještě vymění čelní sklo
včera jsem řešil podobný problém 4 hodiny všechno dohledat proměřit a zjistit závadu není jednoduchá záležitost,
Bohužel mechanik přišel s tím, že je vadná spojka kompresoru a že by bylo lepší vyměnit celý kompresor (auto má 400 tkm). Sehnal jsem si vlastní kompresor, o polovinu levněji než co mi nabízel servis. Po výměně přišel s tím, že to pořád nejde a že nejde proud do kompresoru. Smlouva na dílo se servisem byla na výměnu kompresoru, což oni splnili. Takže můj smolík, že jsem mu slepě věřil...... Už tam nepojedu
pokud nezměřil jestli jde na kompresor/spojku šťáva a hned měnil kompresor tak je to blbý no
buď je problém v jednotce chlazení na levém podběhu nebo v samotném větráku což si nemyslím
jede jen na velkou rychlost nebo jede jen jeden i když se to zahřeje ne ??
zkontroluj vodiče ve svazku kolem starteru. Je tam konektor s vodičema ke kompresoru a rádo to tady přehnívá.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
roman1648 píše:pokud nezměřil jestli jde na kompresor/spojku šťáva a hned měnil kompresor tak je to blbý no
buď je problém v jednotce chlazení na levém podběhu nebo v samotném větráku což si nemyslím
jede jen na velkou rychlost nebo jede jen jeden i když se to zahřeje ne ??
Ne, mají dvě rychlosti a běží oba. a pokud odejde odpor ve velkém, tak se nerozběhne na pomalou rychlost ani malý
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!