Stránka 1 z 2

1.9tdi nestartuje

Napsal: 31 kvě 2017, 22:38
od F4ever!
zdravim, vie mi niekto poradit zahadnu pricinu ktoru si nvm vysvetlit ? kazdy den startovalo v pohode dnes tak isto po hodine pridem do auta idem nastartovat a starter netoci hm ? v elektrike sa nevyznam ale pozeral som ci niejaky kabel sa neuvolnil alebo nieco podobne tak isto som skusil odpojit baterku pre restart RJ bezvysledne ,moze to byt zaseknutym starterom ? alebo hapruje nieco v elektronike stretol sa uz niekto stym ? vdaka za odpovede

Napsal: 01 čer 2017, 08:15
od roman1648
asi by se hodilo napsat co je to za auto
základní věc - jestli po otočení klíčkem jde šťáva na starter nebo ne, to zvládneš ne ?? ( s pomocníkem klidně )

Napsal: 01 čer 2017, 09:12
od F4ever!
skoda fabia 1.9tdi 74kw atd r.v. 2000 cital som ze bezna vec moze byt uvolneny kabel ci cievka ....ide oto ze starter do teraz isiel po hodine nastartovania zrazu nic ani necvaklo ale keby nesla stava do startera....pozriem sa nato ,vies mi este nieco poradit naco sa mam pozriet ?

Napsal: 01 čer 2017, 09:47
od Marek001
1. skontrolovať stav batérie
2. zmerať či ide šťava na cievku
3. skontrolovať silové napájanie štartéra a ukostrenie motora

Napsal: 01 čer 2017, 12:14
od F4ever!
1.baterka je uplne nova kupovana tento rok
2.zmerat nemam scim a popravne ani nvm kedze v elektrike sa nevyznam
3.maximalne ukostrenie mozem pozriet popripadne ci sa mi niekde nieco neuvolnilo ked zapalim svetla absolutne ziaden odber svetla svieta stale rovnako niekde bude ten prud predsa preruseny do startera kde mam hladat priciny ci mam vyskusat ? pozriet sa na kable od startera az k baterke pobuchat na starter ? bohuzial elektriku som sa neucil je to moja slaba stranka iba mechanicke casti auta viem

Napsal: 01 čer 2017, 13:31
od volk
Ak nemaš automaticku prevodovku,ide so spinačky červeno-čierny drat priamo na štarter čislo 50 /ten tenky/.Čiže ak daš žiarovku jedným koncom na tento drat a druhym na kostru pritom ti niekto bude štartovať MUSI SVIETIŤ.Ak svieti je vadny štarter.

Napsal: 01 čer 2017, 14:45
od F4ever!
dobre vdaka skusim sa pozriet nato co vymyslim

Napsal: 01 čer 2017, 14:57
od A6TDI
Cvaká ?

Napsal: 01 čer 2017, 17:04
od F4ever!
no skusil som napojit ziarovku od spinacky smerom k cievke ziarovka svieti
potom som skusil skratovat cez startovaci kabel baterka + na cievku absolutne nic to nerobilo skusil som potom pobuchat niekolko krat bezvysledne takze uz asi viem kde je pricina ale zeby znicoho nic odisla to som prekvapeny startovalo uplne v pohode

Napsal: 01 čer 2017, 17:21
od Ladas
ko kabel mezi cívkou a motorem starteru prostě schnil a schořel zničeho nic nebo došli uhlíky za 17 let provozu... běžná věc

Napsal: 01 čer 2017, 18:07
od misocko
F4ever! ked niesi schopny aspon kupit merak za 5€ tak sa na to vykasli a daj to niekomu prejst. menenim niecoho co moze byt v poriadku to pekne preplatis...

Napsal: 05 čer 2017, 14:21
od F4ever!
a naco budem brat merak ? ..ako pisal kolega zobral som ziarovku a napojil na cierno-cerveny kabel a druhy napojil na kasnu pri otoceni klucika ziarovka svietila ! takze kebel musi byt v poriadku ...ak som zobral startovaci kabel dal na + a chcel priamo skratovat na cievku starter bez pohnutia v takom pripade by mal cvakat alebo sa tocit {takto som startoval kedysi stare auta ked bola pokazena spinacka} sused mi povedal ze po case cievka kludne mohla vypovedat svoju ulohu hned bez niejakej unavy opotrebovania {tak ze som si to ani nevsimol} bolo jedine stastie ze sa mi to stalo doma a nie niekde mimo mojho bydliska
PS:starter je povodny bez repasu aspon podla toho co som si ho obzrel a dalsia vec vzdy starter mi odchadzal casom no pri mojom odisiel hned preto som nevedel aky bol problem stakoutou skusenostou som sa este nestretol ..idem demontovat dat na repas 40eu a zas namontovat i tak vdaka poniektorym naco som sa mal pozriet a co vyskusat :P

Napsal: 05 čer 2017, 16:04
od A6TDI
žárovka svirtí ale potřebný napětí do starteru nejde.

Napsal: 08 čer 2017, 12:54
od F4ever!
starter vadny ....po 17r ani raz nebol repasovany zatial co viem chyba bola v prerusenom dratiku ktory oxidoval tym padom od cievky k uhlikom niesel ziaden prud a tym padom bol dovod na svete preco nestartovalo ...pravdepodobne najvecsia pricina bola ze roky nato sa ukladala sol z posypu a pekne drotik prezieral az kym sa spoj neoddelil ale uvidim dnes toho viac ci aj ine vnutorne komponenty natom boli zle ale aj ked nie radsej som dal vsetko podstatne vymenit aby som to nemusel riesit zas bol som u jedneho pana ktory repasuje starery alternatory viac ako 50r tomu sa povie niekto kto ma v laske svoju robotu {bol som aj u inych ktory pytali vela a starter som im odniesol do roka 3x kde uhliky stale prehoreli a pytali stale viac a viac od vtedy som ich poslal do puce...takych co to robia z lasky tazko sa hlada

Napsal: 08 čer 2017, 15:00
od jericho-3
Ono k lásce patří také "profesionální čest" která spočívá v tom, že mechán to neojebe, protože by se styděl za svou práci....Nejhorší pro mechána je reklamace z jeho viny...