Ahojte. Auto Golf 6 1.6TDI, 2011, CAYC, 96000km (skutočných)
Za studena je to úplne v pohode, ale čím častejšie sa rozbieham, tým viac je to horšie, napr. zácpa v meste.
Keď sa často rozbieham, tak pri rozbiehaní začína kopať. Nedokážem sa plynule rozbehnúť bez toho, aby to mierne netrhalo (nekopalo). Neviem, ako presne popísať tento stav, ale to kopnutie (odtrhnutie) nastáva až v záverečnej fáze púšťania spojky, nie na začiatku.
V autorizáku mi nevedeli presne povedať, či mám jedno alebo dvojhmotu, lebo mám zlomový ročník. Ale aspoň mám číslo dielu, 038105269D. Podľa ceny je to asi jednohmota.
Pri púšťaní spojky cítim jemné vybrácie do pedálu. Spojka zaberá v normálnej výške.
Myslíte, že tie km zodpevadajú tomuto stavu a je spojka na výmenu? Auto mám rok, predtým jazdilo vo firme, jeden vodič - žena, veľmi krátke trasy, robilo to aj pred rokom.
PS: občas pri prudšom rozbehu pískne niečo od spojky, robí to od prvého roku od kúpy (2012), autorizák povedal, že je to v poriadku, že iba nejaký prach.
Spojka po častom rozbiehaní kope - VYRIEŠENÉ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spojka po častom rozbiehaní kope - VYRIEŠENÉ
Naposledy upravil(a) salko dne 15 čer 2017, 08:42, celkem upraveno 1 x.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
- tukydydes
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 785
- Registrován: 25 led 2009, 18:57
- Bydliště: Budějice
Odpovědi: 0
když to začne cukat tak nech pořádně klouznout spojku (například třetí kvalt a nechat spojku v záběru a drobet to vytočit) ať se ojede lamela. Když to potom ustane na nějakou dobu tak je to prachem z lamely a ne moc ideální směsí.
Tohle mi přesně dělalo když jsem měl lamelu z HDS-ska. Když jsem dal zpět origo tak v pohodě.
Ale ještě by to mohlo bejt přítlačákem jestli máš jednohmotu tak by mohli bejt načatý pružiny v přítlačáku jak se to ohřeje tak povolí a třepá to.
Tohle mi přesně dělalo když jsem měl lamelu z HDS-ska. Když jsem dal zpět origo tak v pohodě.
Ale ještě by to mohlo bejt přítlačákem jestli máš jednohmotu tak by mohli bejt načatý pružiny v přítlačáku jak se to ohřeje tak povolí a třepá to.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Takže som po výmene spojky. Menila sa spojka, mekano, ložisko a možno aj vidlička. Diely sú x-kové z autorizáku. Zotrvák sa nemenil, bol jednohmotý a mal na sebe jemné ryhy.
Na fotkách je stará spojka aj lamela, na lamele sa už išlo na nity. Do spojky sa už urobili ryhy na niektorých miestach z týchto nitov. Jedna pružina bola taká akoby voľnejšia. Ložisko malo veľkú vôľu vo všetkých smeroch. Po výmene ešte šuštal plech pri prevodovke, trošku ho vyhli a snáď je to OK.
Ten pocit je teraz úžasný, pedál chodí úplne ľahko (ani som si neuvedomoval, ako ťažko išiel pred výmenou), žiadne kopanie, rozbieham sa ako s hydromeničom




Na fotkách je stará spojka aj lamela, na lamele sa už išlo na nity. Do spojky sa už urobili ryhy na niektorých miestach z týchto nitov. Jedna pružina bola taká akoby voľnejšia. Ložisko malo veľkú vôľu vo všetkých smeroch. Po výmene ešte šuštal plech pri prevodovke, trošku ho vyhli a snáď je to OK.
Ten pocit je teraz úžasný, pedál chodí úplne ľahko (ani som si neuvedomoval, ako ťažko išiel pred výmenou), žiadne kopanie, rozbieham sa ako s hydromeničom





Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]