Stránka 1 z 1

Ducato 2,3 120 multi - dusí se po odpojeni egr jede jak ma

Napsal: 07 čer 2017, 22:04
od avatar
Ahoj. mam ducato ktere prestalo jet kourilo jak svina cerne pak odtah

po vyndani truba vycisteni egr a vseho co slo je to stale stejne

chod je po nastartovani pravidelnej ale ale po pridani plynu to nejde do otacek dusi se to kouri cerne

po odpojeni podtlaku egr jede paradne

vse je vycistene turbo egr potrubí vse ?

- pujdu stim na diagnostiku hazi to chybu motoru

ale nez pujdu nejaky napad ???

jeste nez se to podelalo uplne tak to obcas rano nechtelo jit za plynem muslo se pockat nebo chvylku jet pak to jelo po ohrati dobre.

Napsal: 09 čer 2017, 19:40
od avatar
Na diagnostice

chyby vaha vzduchu, egrventil lambda sonda atd po vymazaní uz se zadna chyba neobevila ani po poradnem protahnuti bylo to asi tim ze auto bylo zahrate

ale kolisa volnobeh po odpojeni vahy vzduchu vonobeh je jiz ok

v pondeli zkusim nastartovat studenej a uvidim jesli to bude blbnou a hodi to chybu nebo ne.

zatim to vypada na vahu vzduchu

Napsal: 09 čer 2017, 19:40
od avatar
jste sem mel odhnilou kostru na prevodovce ale to asi nema vyznam jsou tam jine dalsi

Napsal: 09 čer 2017, 19:40
od avatar
xxx

Napsal: 10 čer 2017, 10:49
od octaviask
volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?


s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....

Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.

Napsal: 10 čer 2017, 21:27
od avatar
octaviask píše:volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?


s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....

Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
dela to prevazne studene po nastartovani jak je to teple chyba neni a nedokazal sem ji tam dostat. Zkusim to rano nastartovat a uvidime jestli to hodi chybu teoreticky by melo egr se otevre a pokud vaha dava kraviny tak to bude delat zase

hodnoty vahy se mrknu v pondeli na diaglostice na coz sem zapomel se kouknout (diagnostika neni moje musim tam dojet)

Napsal: 10 čer 2017, 21:45
od octaviask
ak teraz budu nejake zavady...odpis presne cisla a popis...a ideal robit origo diagnozou..multiznacky klamu!

Napsal: 12 čer 2017, 18:10
od avatar
Rano to hodilo hned zase zavadu motoru (vrtulnik)

jel sem na diagnostiku tam to pise EGR ventil stale otevren. Celej ventil sem prosel znovu vycistil je vporadku.

pak sem zkusil ten elektromagnetickej ventil a ten dela problemy obcas jde obcas ne ono taky proc nejede je celej totalne prorezlej. Jak je umistenej tam nahore tak na nej pravdepodobne tece a je asi ponem a dela problemy.

Zitra na nej mrknu blize popripade koupim novej stejne budu muset.

edit : je komplet prorezlej takze se objednal novej

Napsal: 15 čer 2017, 20:36
od avatar
ventil vymenen chybu to uz nehazi takze vyreseno

Napsal: 15 čer 2017, 21:07
od Tomas.cz
Taky jsem tuhle N18tku u našeho Ducata měnil, sice nedělala paseku jako tobě, ale taky pouštěla podtlak na egr podle svého uvážení. Po výměně mnohem lepší jízda.

Napsal: 16 čer 2017, 18:25
od avatar
Tomas.cz píše:Taky jsem tuhle N18tku u našeho Ducata měnil, sice nedělala paseku jako tobě, ale taky pouštěla podtlak na egr podle svého uvážení. Po výměně mnohem lepší jízda.
na tom fiatu je tak blbe udelane odvodneni okna ze to nechapu.. proste vse tece do motoru... takze silikon to jisti