[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
Stránka 1 z 1

bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+

Napsal: 12 čer 2017, 23:31
od eXi
Zdravím, minulý týden jsem zadřel Sharana protože se ucpalo sítko ve vaně a ve vaně bylo hnusné bláto.. motor jsem vyměnil, ale dnes kamarád sundal víčko oleje a nestačili jsme se divit, měrka suchá, víčko mazut.. oba jezdíme na čistý frit..
Ptám se, proč se todle kurva děje ? měníme olej po 8tisících cca, auto nestojí ani den, olej přibude do výměny velmi lehce..
V plánu je vyčistit vanu, nalít 2 litry nového s výplachem, sundat vanu vyčistit, a pak olej po tisíci vyměnit, a pak tak po 5ti tisíci intervaly...

Že by frit ve vaně reagoval s polosyntetikou takto ?

Video co vyteklo z vany za dobrůtku ;)

https://youtu.be/Dlwxh0xh5Lg

Obrázek

Napsal: 13 čer 2017, 07:53
od burton.b22
Možné to je někde jsem o to kdysi dávno četl. Já teda jezdím na použitý jenom občas jinak jezdím na nový a žádný problém nemám. Zkus dávat minerál já dávám M7ADS tady v agru mají za 43kč litr.

Napsal: 16 čer 2017, 20:14
od NOVON
No tak to je uspora..

Napsal: 17 čer 2017, 13:04
od pepe276
Jaké má ten motor ze Sharana tlaky? Jestli už nejsou vyběhané válce a kroužky a pak se netlačí ještě nespálený, nebo jen částečně spálený friťák dolů do kliky.
burton.b22: Nepřímé vstřiky jsou na tom lépe, protože směs má víc času shořet, než se dostane z komůrky do spalovacího prostoru nad píst. A i když je už motor trochu vyběhaný, tak to shoří a dolů se dostane už akorát tak víc sazí a karbonu.

Napsal: 17 čer 2017, 17:37
od eXi
tlaky nevím, ale stalo se to na dvou skoro totožných motorech (1Z a AFN) v tu samou chvíli.. nevím jestli jsme zrovna nesjížděli nějaký panenský olivový olej (rofl)

Napsal: 16 pro 2017, 16:20
od UchoTD
toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.

Napsal: 18 pro 2017, 16:07
od eXi
UchoTD píše:toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.

áno, na to jsme již také přišli.. Myslíš, že je klíč řídkost mixu ? jedu teď kolem nuly 9l frit : 1l benzín.. až bude -5 a méně, tak bych chtěl zkusit 8:2, co si o tom myslíš ?

Napsal: 24 pro 2017, 02:59
od TANN3R
Přímovstřik na tyhle alternativní paliva prostě není vhodnej. Podle mě, pokud by si nechal udělat vstřiky, tak bude chvíli klid, když budou prášit jak mají. Ale otázka jak dlouho. Asi to za to nestojí. Pokud chceš jezdit na olej, vyměnil bych auto..

Napsal: 24 pro 2017, 11:08
od pepe276
Pokud bude mít přímovstřik dobré tlaky, kroužky, trysky a vše bude OK, tak proč ne. A taky jezdit na předehřátý olej, ať se může co nejlépe rozprášit! Ale jinak je jasné, že je náchylnější k usazování friťáku, už z povahy své konstrukce.

Napsal: 24 pro 2017, 12:01
od váha
Kuci a co třeba nějaky commonrail to jste zkoušeli taky???

Napsal: 27 pro 2017, 19:31
od UchoTD
klúč je čo najriedkejšie palivo a aditiva...oleje obsahuju prisady proti horeniu..
komôrkač je idealy..ak na TDI daš urobit vstreky a budeš zase použivat priliš hustý olej bez riedenia benzinom alebo inymi aditivami zabiješ vstreky za 3k kilometrov,zakarbonuje ich a stane sa to isté začne to dymit..
skušal som 330d na olej s naftou,nebol nikdy problem,trošku smradu..:D

Napsal: 04 led 2018, 14:41
od zero1724
Tak základ je čisté palivo, měnit palivak, nehrotit přes moc, viděl jsem borce co mu auto nastartovalo až na popáté, motor vakloval, měnit ten olej po 7000 km, pokud se jezdí jen na frit, nemělo by se nic stát, ten kdo jezdí na jedovatý sracky a motoráky, tak se nesmí divit že když se mu to hustý blbě rozpráší, tak to jde samo do oleje a je z toho nahle gel...