Octavia 1.9 TDi, diagnostika váhy vzduchu a turba - log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hopko
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 21 zář 2007, 09:08
Odpovědi: 0

Octavia 1.9 TDi, diagnostika váhy vzduchu a turba - log

Příspěvek od hopko »

Zdravím. Tak som testoval váhu vzduchu a turbo. Mám problém, turbo sa na tiahlych kopcoch prepne do núdového režimu. Bolo tu toho popísaného dosť, preto žiadam aby ste sa mi mrkli na logy či je to fakt turbo alebo váha vzduchu. Osobne si myslím že je zasrané turbo od karbónu a treba ho vyčistiť a váha vzduchu je v poriadku, potrebujem ale vedieť názor odborníka.

Takže tu je test váhy vzduchu:

Obrázek

no a tu test turba:

Obrázek


Všimnite si že pri 2772ot bolo preplnenie až o vyše 600 mbar, následkom čoho bolo prepnutie do nudzového režimu. Ťahal som ho až na 2900ot, ale to už bolo bez výkonu.

Takže ma asi čaká demontáž turba.
Dík za každú radu.

čerpal som z http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/ ... aTurba.htm
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
Lany
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 úno 2006, 13:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lany »

Určitě to bude turbo. Ten tlak je fakt velkej.
Oct 01 81kw
Uživatelský avatar
hopko
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 21 zář 2007, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od hopko »

Lany píše:Určitě to bude turbo. Ten tlak je fakt velkej.
dík, potreboval som to počuť od niekoho skúseného...
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
flint
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 25 říj 2007, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od flint »

Zdravim vsetkych,
skusim sa pripojit aj ja svojou troskou do mlyna. Som zatial zaciatocnik v diagnostike, iba sa s tym tak hram. Vcera som urobil nejake logy, tak by som poprosil mozno o nejaky komentar. Tie merane hodnoty prakticky kopiruju hodnoty pozadovane, tak dedukujem, ze turbo funguje spravne. Mam pochybnosti o vahe, kdesi som tu cital ze je okolo 1000mg a moja je 820 pri pozadovanej 845mg. Viete mi tiez povedat co znamenaju hodnoty EGR duty cycle (%) a duty cycle(%)? Hlavne to EGR ma zaujima, lebo ako vidiet na grafe spadne na 4,8% a ostane tam visiet a potom sa zasa rozkyva. Auto je OC1 81kW AHF combi, jazdim s nim vo Velkej Britanii (takze najma dialnice), mam ho asi rok. V lete som s nim bol aj doma na Slovensku co je zhruba 2400km streka a bol som prijemne prekvapeny ako vykonom tak aj spotrebou. Takze tu su tie spominane logy (nedari sa mi vlozit priamo obrazky, tak len takto,je tam aj csv subor):
http://www.ulozisko.sk/15764-OC1_81kW_A ... o.jpg.html
http://www.ulozisko.sk/15765-OC1_81kW_A ... a.jpg.html
http://www.ulozisko.sk/15766-LOG_02_001 ... 1.CSV.html

Za vsetky pripomienky a rady vopred dakujem.
Predstavte si to ticho, keby ľudia vraveli len to, čo vedia.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

preco turbo ??? podla mna je to N75 a to je urcite lacnejsia zalezitost jak turbo. niekedy dokonca stačí keď po nom dobre poklepkáš. Ked to nebude ono, az potom sa pustaj do turba.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

:roll: teraz som si vsimol datum, takze neaktualne
to flint: EGR je ventil sa vyfuku co prepusta bordel spat do sania. Pod plynom by mal byt tych 4%, na volnobeh a ked brzdis motorom ma byt otvoreny neviem kolko %.
Uživatelský avatar
hopko
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 21 zář 2007, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od hopko »

Tak mi brácho vyhodil z auta turbo a poslal som ho na repas do Prušánek.
Mal som veľkú vôľu na ložiskách, tak som zvedavý na tú cenu. :bang:

A to som sa dnes dozvedel že nám v práci zatrhli vianočné odmeny...
(wallbash)
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“