A3-interval rozvodů a servisní papír?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

A3-interval rozvodů a servisní papír?

Příspěvek od monty »

:? Kdopak z vás ví přesnej interval na výměnu rozvodáku u (offtopic) B 1,6i - 100 koní AEH ?? Díky
Naposledy upravil(a) monty dne 26 zář 2007, 18:47, celkem upraveno 1 x.
B3 mTDI , A3 TDI
minko2
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 čer 2007, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Rozvodový remeň Audi A3

Příspěvek od minko2 »

Výrobcom nie je predpísaný interval výmeny ani interval kontroly. tTak isto to je aj v programe Tec-Doc. Ja osobne by som ho po tých 80-100 tis. skontroloval a prípadne i vymenil.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Doporučený interval výměny je max. 120.000 km, ale není předepsaný.

V podstatě je to dáno opotřebením řemenu, tedy na rozhodnutí mechanika.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Něco podobnýho jsem taky vyhledal,bud 120 nebo,že je to dáno stavem řemenu.koukal jsem ne něj a zdá se více než O.K. - cca 115000.Ale našel jsem něco co se podobá Octě 1,8T(180tkm),tak nevim.Mimochodem neměl by to někdo v češtině?? Mam jen škodováckej. Zatim díkesObrázek
B3 mTDI , A3 TDI
majo8229
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 27 říj 2006, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od majo8229 »

Ja mám golfaIV 1,6 benzín 8V r.v.2000.Rozvody som menil pri 118tis.km.V servise odporúčajú pri 120tisícoch.takže to bude aj u teba podobné.vymenil som to komplet aj vodnou pumpou.Materiál SKF+remene Gates dokopy cca 6500sk + robota v VW-servise cca 2500.Odporúčam to vymeniť v vw servise.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To monty:

Motory 1,8i 20V mají výměnný interval 180.000 km proto, že mají plně automatickou napínací kladku s přítlačným pístem. Zřejmě to vydrží víc (je zajištěno trvale stejné napnutí).

U zážehových motorů VW ve většině případů (s výjimkou 1,8i 20V) není interval výměny předepsán, pouze doporučen. Ovšem jedna věc na životnost řemenu má velmi podstatný vliv, a to je kontrola a napínání řemenu. Výrobce dejme tomu sice nenařídil výměnný interval pro řemen, ale doporučuje každých 30.000 km kontrolovat rozvody (nejen stav řemenu a kladek, ale rovněž i stav napnutí a jeho seřízení podle rysek na napínací kladce). Tím řemen vydrží až o 50% déle!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

;) Jasně udělám to tak jako tak i s pumpou tedka v pátek,už jsem poučenej,to já jen ze zajímavosti.Díky No ale docela bych bral ten servisní papirus od Audi v češtině kdyby se to někomu válelo na dílně nebo v compu.CiaoObrázek
B3 mTDI , A3 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“