Výrobcom nie je predpísaný interval výmeny ani interval kontroly. tTak isto to je aj v programe Tec-Doc. Ja osobne by som ho po tých 80-100 tis. skontroloval a prípadne i vymenil.
Něco podobnýho jsem taky vyhledal,bud 120 nebo,že je to dáno stavem řemenu.koukal jsem ne něj a zdá se více než O.K. - cca 115000.Ale našel jsem něco co se podobá Octě 1,8T(180tkm),tak nevim.Mimochodem neměl by to někdo v češtině?? Mam jen škodováckej. Zatim díkes
Ja mám golfaIV 1,6 benzín 8V r.v.2000.Rozvody som menil pri 118tis.km.V servise odporúčajú pri 120tisícoch.takže to bude aj u teba podobné.vymenil som to komplet aj vodnou pumpou.Materiál SKF+remene Gates dokopy cca 6500sk + robota v VW-servise cca 2500.Odporúčam to vymeniť v vw servise.
Motory 1,8i 20V mají výměnný interval 180.000 km proto, že mají plně automatickou napínací kladku s přítlačným pístem. Zřejmě to vydrží víc (je zajištěno trvale stejné napnutí).
U zážehových motorů VW ve většině případů (s výjimkou 1,8i 20V) není interval výměny předepsán, pouze doporučen. Ovšem jedna věc na životnost řemenu má velmi podstatný vliv, a to je kontrola a napínání řemenu. Výrobce dejme tomu sice nenařídil výměnný interval pro řemen, ale doporučuje každých 30.000 km kontrolovat rozvody (nejen stav řemenu a kladek, ale rovněž i stav napnutí a jeho seřízení podle rysek na napínací kladce). Tím řemen vydrží až o 50% déle!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jasně udělám to tak jako tak i s pumpou tedka v pátek,už jsem poučenej,to já jen ze zajímavosti.Díky No ale docela bych bral ten servisní papirus od Audi v češtině kdyby se to někomu válelo na dílně nebo v compu.Ciao