VW Passat - BKP - cukání...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Swish
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2017, 22:37
Odpovědi: 0

VW Passat - BKP - cukání...

Příspěvek od Swish »

Ahoj Všem, koukal jsem, že už se něco podobného řešilo, ale spíše na jiných autech. Prosím o radu.

Mám VW Passat B6, 2006, 103Kw, najeto á 200.000tis., bez filtru pevných částic, manuál.

Začal se nyní projevovat dost otravný problém- v nižších otáčkách á 1500-1800tis. Auto začne někdy dost šíleně cukat. Když se autu naloží, tak se problém neobjevuje.

Servis: kontrola vstřiků -ok, vycisteni egr ventilu, vyčištění škrtící klapky, výměna palivoveho filtru, vstřikovací (zapalovací) lišta na vstřiky nebo jak se jmenuje- nová, kontrola turba-oprava regulace následně turbo ok. Cukání ale stále pokračuje... (wallbash)

Neví někdo? Moc děkují VŠEM za pomoc!
Swish
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2017, 22:37
Odpovědi: 0

Re: VW Passat - BKP - cukání...

Příspěvek od Swish »

Swish píše:Ahoj Všem, koukal jsem, že už se něco podobného řešilo, ale spíše na jiných autech. Prosím o radu.

Mám VW Passat B6, 2006, 103Kw, najeto á 200.000tis., bez filtru pevných částic, manuál.

Začal se nyní projevovat dost otravný problém- v nižších otáčkách á 1500-1800tis. Auto začne někdy dost šíleně cukat. Když se autu naloží, tak se problém neobjevuje. Problém se vyskytuje hlavně když se s autem jede konstantní rychlostí...

Servis: kontrola vstřiků -ok, vycisteni egr ventilu, vyčištění škrtící klapky, výměna palivoveho filtru, vstřikovací (zapalovací) lišta na vstřiky nebo jak se jmenuje- nová, kontrola turba-oprava regulace následně turbo ok. Cukání ale stále pokračuje... (wallbash)

Neví někdo? Moc děkují VŠEM za pomoc!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

řešíme to samé na OII BKD, taky už nevím na co mrknout
nejhorší třeba na 5ku do mírného kopce na půl plynu, roztřepe se to tak že skáče palubovka
starty,volnoběh,jízda "pila" je OK
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrekovače sa kontrolovali ako?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

octaviask píše:vstrekovače sa kontrolovali ako?
nijak, dělala se hlava páč to trochu tlakovalo do vody,takže rozborka sborka,nový šrouby,gumky,mezikusy na vstřiky atd.
předtím to nic takovýho nedělalo
napadlo mě jestli se nějakej ten mezikus nezaklepal nebo tak, byly to sady od Elringu - okroužky a ten mezikus tak jestli to není nějaký blato
i ten výkon mi připadá takovej jalovec
vstřiky na 225°
ludva
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 24 led 2006, 19:05
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ludva »

Pro oba dva. Jsou auta nachipovaný? Měl jsem tu jednoho passat BKP a pravě takhle se to projevovalo po chipu. Bez chipu nic.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nene u me 100% serie
Swish
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2017, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Swish »

ludva píše:Pro oba dva. Jsou auta nachipovaný? Měl jsem tu jednoho passat BKP a pravě takhle se to projevovalo po chipu. Bez chipu nic.
U mě klasická série, nikdy necipovano... Mám zkusit zaslepit ten egr?

Popřípadě kam se hnout dále? Podavaci palivove cerpadlo?

Díky.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrekovace na stolicu!!! skontrolovat....vacsina pripadov s cukanim su prave vstrekovace. Inak treba dake logy z toho cukania páni ;)

hlavne davky paliva na jednotlivych valcoch a skupinu 23.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:vstrekovace na stolicu!!! skontrolovat....vacsina pripadov s cukanim su prave vstrekovace. Inak treba dake logy z toho cukania páni ;)

hlavne davky paliva na jednotlivych valcoch a skupinu 23.
A čo tá skupina 23 ukáže co to znamená 13 sú vstreky a ta 23 približ to vďaka
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

23 su tiez vstreky ;) injector switch deviation time ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:23 su tiez vstreky ;) injector switch deviation time ;)
A aké tam majú byť hodnoty ja mam na mojom 1,9 motor bls 40,32,10,43
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

je to casova odychlka odozvy vstrekovača..tj. čas od vyslania impulzu do vstrekovača do realneho začatia vstrekovacieho cyklu...

Moc vysoke cisla bliziace sa 100vke znamenaju ze vstrekovače sú "pomalé" tj. čas od pokynu ...do zacatia vstreku je moc dlhý...

- hodnoty (okolo -50 az -100) zvycajne znamenaju ze vstrekovače nemajú dostatok paliva a teda čas (odozva) je moc rychla..nakolko tam nie je dostatok paliva (v samotnom vstrekovači) magneticky ventil rychlejsie cvakne bez paliva...


z tych udajov v logu pri trhani by bolo mozno vidiet ktore vstrekovace to robia ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:je to casova odychlka odozvy vstrekovača..tj. čas od vyslania impulzu do vstrekovača do realneho začatia vstrekovacieho cyklu...

Moc vysoke cisla bliziace sa 100vke znamenaju ze vstrekovače sú "pomalé" tj. čas od pokynu ...do zacatia vstreku je moc dlhý...

- hodnoty (okolo -50 az -100) zvycajne znamenaju ze vstrekovače nemajú dostatok paliva a teda čas (odozva) je moc rychla..nakolko tam nie je dostatok paliva (v samotnom vstrekovači) magneticky ventil rychlejsie cvakne bez paliva...


z tych udajov v logu pri trhani by bolo mozno vidiet ktore vstrekovace to robia ;)
A v mojom prípade je to v poriadku sú to hodnoty do plus len ten tretí je len 10 dá sa to aj nejako nastaviť
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2098
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

BKP má od modelu 2007(tj poloviny 2006) v sání vířivé klapky. Můžou být už ko.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“