Stránka 1 z 2

škoda octavia II nestartuje.VYŘEŠENO!!!

Napsal: 29 čer 2017, 15:22
od karter
škoda octavia II r.v06 obsah 2,0tdi pd kod BMM.Neproblikne žhavení čily řj motoru bez napájení.Všechny pojisky ok.Relé v e-boxu když propojim 30 s 87 tak normálně žhavení svití a motor nastartuje.Relé nové a nespina.Kde muže byt chyba.Vag chyba 005633 relé pro napájení svorky 30 relé J317

Napsal: 29 čer 2017, 18:32
od lumirb
Co takhle patice? :)

Napsal: 29 čer 2017, 18:55
od karter
lumirb píše:Co takhle patice? :)
no patice je tohle že by byl problem přimov tom boxu?Obrázek

Napsal: 29 čer 2017, 19:51
od octaviask
jednotka.....neviem presne cisla tych jednotiek ale okolo roku 05-06 som ich uz menil dost....v jednotke su studenaky = nespina si rele, ked jej rele zopnete rucne, startuje.

Napsal: 29 čer 2017, 19:52
od lumirb
Může být, svorky 30 a 87 propojuješ kde?

Napsal: 29 čer 2017, 20:00
od karter
lumirb píše:Může být, svorky 30 a 87 propojuješ kde?
jednotka jse posilala na kontrolu ta je v pořádku.Svorky propujuji na relátku v e boxu relé pod čislem 100

Napsal: 29 čer 2017, 21:03
od octaviask
jednoduchy test....staci mat schemu..


85 tka na relatku - 12V z 30tky cez poistku F10-5A

86 tka na relatku - kostra z jednotky (ecu pin 49) na 94 pinovom konektore, cierno-sivy kabel, pin 6 na velkom konektore do eboxu...

tieto 2 kontakty zopinaju rele

ak na tom pine 49 z jednotky nemas kostru..nema ti co zopnut relatko ;)

Napsal: 29 čer 2017, 21:09
od karter
octaviask píše:jednoduchy test....staci mat schemu..


85 tka na relatku - 12V z 30tky cez poistku F10-5A

86 tka na relatku - kostra z jednotky (ecu pin 49) na 94 pinovom konektore, cierno-sivy kabel, pin 6 na velkom konektore do eboxu...

tieto 2 kontakty zopinaju rele

ak na tom pine 49 z jednotky nemas kostru..nema ti co zopnut relatko ;)
moc diky zitra to proměřim a dám vědět

Napsal: 30 čer 2017, 12:42
od karter
karter píše:
octaviask píše:jednoduchy test....staci mat schemu..


85 tka na relatku - 12V z 30tky cez poistku F10-5A

86 tka na relatku - kostra z jednotky (ecu pin 49) na 94 pinovom konektore, cierno-sivy kabel, pin 6 na velkom konektore do eboxu...

tieto 2 kontakty zopinaju rele

ak na tom pine 49 z jednotky nemas kostru..nema ti co zopnut relatko ;)
moc diky zitra to proměřim a dám vědět
Tak nové poznatky 86 na relátku kostra z ecu je po zapnuti kliče meřeno proti plus je 12V.Ale na 85 meřeno na relátku je nějakych 5.6V :? vytáhl jsem e box ven dole v patici pěkně zeleno některé piny co jdou do toho boxu se skoro už rozpadali.Tak jsem dal druhou pojistkovku ale pořád nic

Napsal: 30 čer 2017, 13:49
od octaviask
jednoduchsie to uz nemoze byt ;)...

pin 85 ide do poistky F10 a potom uz len na 30tku..tak musis najst, ktory spoj robi zle...niekde mas zly kontakt..oxidaciu..atd.

hladaj.

Obrázek

Napsal: 30 čer 2017, 14:00
od karter
octaviask píše:jednoduchsie to uz nemoze byt ;)...

pin 85 ide do poistky F10 a potom uz len na 30tku..tak musis najst, ktory spoj robi zle...niekde mas zly kontakt..oxidaciu..atd.

hladaj.

Obrázek
diky za schéma ale na pojistce F10 je napětí 12 V a sté pojistky jestli dobře koukám to jde hned na kontakt 85 a tam už je jen 5.6V.Tak problém by měl byt spiš v tom relé boxu ale ten jsem dal druhý

Napsal: 30 čer 2017, 14:07
od octaviask
nuz to ja neviem :) zrejme asi ano..rozobrat..pozret

Napsal: 30 čer 2017, 15:31
od HanZ
karter píše:
octaviask píše:jednoduchsie to uz nemoze byt ;)...

pin 85 ide do poistky F10 a potom uz len na 30tku..tak musis najst, ktory spoj robi zle...niekde mas zly kontakt..oxidaciu..atd.

hladaj.

Obrázek
diky za schéma ale na pojistce F10 je napětí 12 V a sté pojistky jestli dobře koukám to jde hned na kontakt 85 a tam už je jen 5.6V.Tak problém by měl byt spiš v tom relé boxu ale ten jsem dal druhý
A o co že jsi nedal nový díl!? (noteeth)

Napsal: 30 čer 2017, 15:49
od karter
HanZ píše:
karter píše:
octaviask píše:jednoduchsie to uz nemoze byt ;)...

pin 85 ide do poistky F10 a potom uz len na 30tku..tak musis najst, ktory spoj robi zle...niekde mas zly kontakt..oxidaciu..atd.

hladaj.

Obrázek
diky za schéma ale na pojistce F10 je napětí 12 V a sté pojistky jestli dobře koukám to jde hned na kontakt 85 a tam už je jen 5.6V.Tak problém by měl byt spiš v tom relé boxu ale ten jsem dal druhý
A o co že jsi nedal nový díl!? (noteeth)
byt to na mě je tam hned to mi věř ,ale lidem koukám už se nechce nic kupovat.Nejlépe kdyby jsi to auto bylo schopné i tu naftu vyrabět samo

Napsal: 30 čer 2017, 18:14
od HanZ
Je to opravdu náhoda, ale mohl jsi trefit kus se stejnou vadou = nejpravděpodobnější vysvětlení. Takže rozebrat a přijít "záhadě" na kloub.

Ne nechce, zrovna včera jsem tu měl zákazníka po nehodě - smazat crash data. Nic neobvyklého. Crash smazány. A proč mi svítí stále kontrolka? Jsem vyměnil airbag i dopínače. Jste dal nové? Ne z vrakoviště... Otázka za jeden lidský život: proč asi končí 99% aut na vrakovišti? (wallbash)