Po výměně rozvodů nestartuje_Octavia I Tdi 81kw ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Po výměně rozvodů nestartuje_Octavia I Tdi 81kw ASV

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Zdarvím, pokud je tu nějaký motorář prosím o radu.
vím že diskuze na toto téma tu už vznikla ale je příliš stará proto jsem založil novou, tam jsem na svou otázku nenašel odpověď. ;)

Takže pokusil jsem si sám vyměnit rozvody ale nepovedlo se, auto nejde natočit.
Při montáži:
-jsem to u spojky postavil na rysku
-jsem zaretoval vačku
-klika se nehla
-tři šrouby na čerpadle poveleny a po výměně rozvoďáku utaženy

-postupoval jsem ale nestandartně kolo z vačky zaboha nešlo sundat ani stahovákem. Takže nebylo sundáno nasadil jsem to s kladkou.

-A taky se mi asi nepovedlo řádně zaaretovat čerpadlo tím kolíkem.

I po povelení těch oněch tří šroubů a zahejbání s čerpadlem do všech možných poloh auto nestartuje, když povolím palivové vedení nafta tam jde.

Moje otázka zní mám to postavit celé znova? a na co si při tom dát pozor. A jen pro kontrolu jak vypadá základní postavení na rozvody (kde jsou všecky rysky a pod.)
Nebo se to dá nějak dohnat čerpadlem pokud dám první válec do HÚ ?

(Prosím nechápejte mne hned špatně, chtěl jsem to vyzkoušet a něco se naučit :D)
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No a měl jsi zaaretovaé čerpadlo, když jsi mu povolil 3 šrouby na náboji??
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Tomas.cz píše:No a měl jsi zaaretovaé čerpadlo, když jsi mu povolil 3 šrouby na náboji??
No uplně ne ten kolík tam nešel zastrčit.
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To bude ono, takže znova, kliku na -o-, vačku na pravítko, a čerpadlo zaaretovat na kolík 6mm při povolených šroubech náboje.
Ale pozor, tím, že vačka nemá drážku pro pravítko excentrickou lze zaaretovat tak či tak, je tedy možné, že budeš mít prve čerpadlo otočené o 180st., pak bude potřeba ještě jednou otočit motorem, aby šlo čerpadlo zaaretovat.
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Tak jo děkuji za radu, než to zase všechno sundám a nandám tak to nějaký čas zabere :D a až bude po všem dám vědět jak to dopadlo. :D

jenom tak mimochodem tím pravítkem myslíš tu aretaci na konec vačky (plocháč či podobné věci co jí udrží aby se nehla) ?
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tak.
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Díky za upřesnění jdu na to :D
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

řemenici z čerpadla sundej úplně,ať tam pořádně vidíš kde ten kolík je,pokud není přetočená vačka o 180° tak to musí chytit
mh964
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 19 led 2011, 22:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od mh964 »

je možne ze mel nekdo dole unasec cerpadloveho kola a uz to nesedi na aretak
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

Vacka musí byt tusim na prvním valci u rozvodu palcema nahoru. Pokud ti to nejde stahovakem, tak ho zkus znova napruzit a klepni kladivem po šroubu stahovaku. Mel sis to cmarnout fixem nez jsi do toho začal dupat.
polo 1.4tdi AMF
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Dík za tipy ozkouším všechno. Fixou jsem to značil to sedělo. Vačka je palcema nahoru jak má být.
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
Pan.Klobouk
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2017, 08:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Tak a kára už hrčí! (noteeth) takže bych vám všem chtěl poděkovat za včasné a užitečné rady ;) chyba byla v pootočeném unašeči na čerpadle asi o 35 stup nazpět. Proto tam ten kolík nešel....a hlavně poprvý jsem ten kolík nacpal bůhví kam :D
Řešil jsem to tak že jsem znovu sundal rozvoďák v HÚ 1. Válce a i řemenici čerpadla a otočil unašeč do aretovací polohy a znovu vše nasadil. Předstřik byl na spodní hranici toho šikmého pole, takže až bude wejkendu čas přenastavím
Zatím to fachá tak doufám že i nadále bude. :D
audi c4 2,5tdi ael/volvo 940 D24TIC / Legacy ej201 do lesa a snehu, vlastne vsecky auta jen pro zabavu :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“