Pozor na filtry pevných částic od polské firmy JMJ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přeji krásné počteníčko http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 87d431daccMarek001 píše:Má niekto skúsenosti s filtrami MTS? Cena skoro raz toľko ako JMJ ale stále lepšie ako niektoré origo a celkovo mám z toho lepší pocit. Potrebujem poriešiť dve dymiace JTDčka (vyzerá to na prasknuté vložky) tak pomôže asi len výmena...
Dle prodejce jsem byl první a to jich prodali už 12! A z nějakého důvodu mi hned uznali reklamaci, divné

No na parádu
To mi je jasné že na origo sa to chytať nebude, vývoj, štruktúra a kvalita materiálov sa odrbať nedá a aj keby mali materiál, fabriku a robotníkov zadarmo tak tá cena je stále nízka. Len mi vŕta v hlave prečo MTS stojí viac ako JMJ, či to je len nenažranosť výrobcu alebo či je vo vnútri aspoň nejaký rozdiel.
No, už je načase aby EÚ z vybraných pokút začala dotovať ceny origo filtrov

To mi je jasné že na origo sa to chytať nebude, vývoj, štruktúra a kvalita materiálov sa odrbať nedá a aj keby mali materiál, fabriku a robotníkov zadarmo tak tá cena je stále nízka. Len mi vŕta v hlave prečo MTS stojí viac ako JMJ, či to je len nenažranosť výrobcu alebo či je vo vnútri aspoň nejaký rozdiel.
No, už je načase aby EÚ z vybraných pokút začala dotovať ceny origo filtrov

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
nejde tak ani o hodnoty emisí při regeneraci ale o velikost částic, které vysokotlaké motory bez DPF vypouštíchtěl bych videt hodnoty emisi při regeneraci Smile
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
No tak MTS je ve vyfucich ta lepsi druhovyroba..Marek001 píše:No na parádu![]()
To mi je jasné že na origo sa to chytať nebude, vývoj, štruktúra a kvalita materiálov sa odrbať nedá a aj keby mali materiál, fabriku a robotníkov zadarmo tak tá cena je stále nízka. Len mi vŕta v hlave prečo MTS stojí viac ako JMJ, či to je len nenažranosť výrobcu alebo či je vo vnútri aspoň nejaký rozdiel.
No, už je načase aby EÚ z vybraných pokút začala dotovať ceny origo filtrov
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
A co toto (BM Catalysts)? Vyrábí se to v Británii. Někdo nějakou zkušenost?
https://mlparts.cz/autodily/audi/a4-ava ... Id=1526408
Mimochodem, je někde online katalog (ceník) originál dílů koncernu? Pořád čekám kdy koncern sleví jako škodovka a nechce se mi každý týden volat do autorizáku
https://mlparts.cz/autodily/audi/a4-ava ... Id=1526408
Mimochodem, je někde online katalog (ceník) originál dílů koncernu? Pořád čekám kdy koncern sleví jako škodovka a nechce se mi každý týden volat do autorizáku

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
no tak pokud je DPF vykuchanej,tak urcite , ale obecne mi prijde DPF jako takovej ekologickej podvod , at vemu vyssi spotřebu auta s DPF , navíc když vemu v potaz , ze pevne castice castecne dohorivaji i bez regenerace a z DPFka vylezou tak male castice , které nemas sanci vychrchlat , a o tom co musí jit z vyfuku při regenerai nemluve .
dury2 píše:nejde tak ani o hodnoty emisí při regeneraci ale o velikost částic, které vysokotlaké motory bez DPF vypouštíchtěl bych videt hodnoty emisi při regeneraci Smile
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi