Přestavba 288mm na 312mm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Přestavba 288mm na 312mm

Příspěvek od tukydydes »

Co je prosím potřeba na přestavbu brzd z 288mm na 312mm - Octavia 1,8T AUM

16" kola
kotouče 312mm
destičky jsou stejné jako z 288mm
třmeny
držáky třmenu
šrouby držáku třmenu

ještě něco je potřeba nebo to je vše?
Díky
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Sú tam len iné držiaky strmeňov a iné kotúče inak by to malo byť rovnaké na chlp
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a je otázka, jestli to má až tak smysl :-)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

ty třmeny mají ale drobet jiný origo číslo a cena u 312mm je podstatně vyšší, ale co jsem koukal pístek mají oba 54mm tak nevím jestli je pouze rozdíl že 312 jsou lakovaný a 288mm nejsou.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj.. je to stejný. jen držáky a kotouče.
ale nevím zda to má smysl..
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Není moc citelný rozdíl ? mám 280 a taky se rozhoduju co dát :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

sCitem píše:Není moc citelný rozdíl ? mám 280 a taky se rozhoduju co dát :)
z 280 na 312 ano ....ale z 288 na 312 ani nie..ale zase vyzorovo ano (noteeth)
288 a 312mm maju rovnaku treciu plochu...280 ma daleko mensiu,tak preto
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Díky za info :) zase asi na 312 nepůjde R15 disk (zimák) že ?
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

To opravdu nepůjde 8)
GIV Variant TDi ???kW
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Ok, dumám,jestli má cenu měnit i zadní :) je to tak poznat ?
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Dokonca na 312-ky aj niektore 16-ky nepasuju :?..mal som uz tak
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

sCitem píše:Ok, dumám,jestli má cenu měnit i zadní :) je to tak poznat ?
minimálně na vzhledu ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Ten nemusím, moc to láká :D spíš nějakou nenápadnou mrchu :D myslel jsem spíš funkčnost :) nejspíš zůstanu u prvotního nápadu 288mm, díky za rady :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

sCitem píše:Ten nemusím, moc to láká :D spíš nějakou nenápadnou mrchu :D myslel jsem spíš funkčnost :) nejspíš zůstanu u prvotního nápadu 288mm, díky za rady :)
být tebou tak dám rovnou 312mm do predu...stejne te to pak bude lakat a das 312. Nez koupis kotouce 288 tak ještě porozmyslej.... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Dobrý argument, v nějakém jiném tématu co teď tak pročítám, tak je tam názor že 288 jsou lepší než 312 kvůli ucpávání odvětrání....ale asi 312, ještě popřemýšlím....
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“