O1 mrtvý spodek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

O1 mrtvý spodek

Příspěvek od dawyd_kl »

zdravím.
poslední dobou mi po přidání plynu až na podlahu oktávka nereaguje.
při předjíždění a plném plynu trvá několik vteřin než zabere turbo a rozjede se to. do té doby je auto doslova mrtvé.
turbo je vyčištěné, váha nová, filtry nové + rozvody.
i za jízdy když mačkám a pouštím plyn trochu rychleji, tak auto nereaguje.
ale jakmile v 1700ot. zabere turbo, tak to pak letí..ale do té doby žigulík.
jestli někdo ví, prosím o radu.
pokud někdo bude ochotnej skouknout log, naloguju...

díky.
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

n75?
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

pořádně to naloguj , log pověs někam na úložiště a sem dej odkaz na něj.
. naloguj to dvakrát, jednou skupina 1,10,11 a jednou 3,10,11 klidně na stejné trase (ideálně mírný kopec a na 4 s plným od 1300 ot až do 4000ot.
- turbo se čistilo proč ?
- rozvody jsou nastaveny jak ? na nulu ?
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

ano, rozvody ukazují nulu a turbo čištěno z důvodu zanešení..padalo to do nouzáku (regulace plnícího tlaku).
po vyčištění OK.
ventil N75 si myslím, že bude v pořádku, protože turbo v 1700 zabere jak má..

naloguju a pověsím..

zatím díky.
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Turbo zabere v 1700ot? Kdy by jsi chtěl,aby zabralo? Plný tlak z volnoběhu? Čištěné turbo? Nech ho nejdřív trochu zanést a pak uvidíš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“