Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Příspěvek
od jirka.p » 06 srp 2017, 18:52
ahoj. menil jsem na svem aute jednotku (flash 018L za flash018CL z duvodu vetsiho rozshau uprav) po vymnene immo off kvuli budikum. ted uz se dali budiky novejsi (obyc golf za sportchrom) a uz bych rad doresil immo. pocitam ze se musi dat novej chip do klicu ale je tam jeste neco cemu se to nelibi ze se dala novejsi generace ? je to VW golf 1.9 TDI 81kw AHF rok 12/1999.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 06 srp 2017, 19:27
Nechaj to vypnuté, kto by to kradol
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Příspěvek
od jirka.p » 06 srp 2017, 20:45
blika kontrolka
jinak bych to nechal
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Příspěvek
od DIAGNOSTIK » 06 srp 2017, 20:56
Tak ji vyloupni...
To je situace!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Příspěvek
od jirka.p » 08 srp 2017, 16:45
coz o to...ale s displejem ?
ten porad pise imobilizer aktivni a pipa to jak o zavod
proste to chci dat do provozu jestli to nejak pujde
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 08 srp 2017, 18:41
Pin,cip,immo on, prizpusobit
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 srp 2017, 19:07
jirka.p píše: blika kontrolka
jinak bych to nechal
tak to je zle vypnute.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 08 srp 2017, 19:12
Kdyz ma vyple immo ( comander a immo vyp) a dal jine budiky tak je spravne ze to blika ma v klici cip z jinych budiku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko
Příspěvek
od Sinister » 08 srp 2017, 20:11
a keby teoreticky ten chip vybral uplne a nehal vypnute immo aj tak to bude blikať?
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 08 srp 2017, 22:38
ano bude budíky stále hledají signál z čtečky. neblikalo by to kdyby někdo SW upravil budíky (to ovšem většina z nás neumí) pokud to vůbec lze já vypínám immo jen pro servisní účely či pokusy
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Příspěvek
od jirka.p » 10 srp 2017, 17:38
hansdob píše: Pin,cip,immo on, prizpusobit
a ted otazka co k cemu. pin mam od obou (budiky i rj motoru)
jakej je ted postup ? nikdy si nepamatuju jestli se to dela v budikach nebo v rj motoru
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko
Příspěvek
od jini » 10 srp 2017, 21:58
musíš přizpůsobit motorovku budíkům, pokud byla měněná - kanál 50, transpondér v klíčku zůstane původní
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 10 srp 2017, 22:57
On ma jiny i budiky. Takze jednotka 1 auto ,budiky druhy auto,cip treti auto.
Dle mne novy cipy, Zapnout immo, prizpusobit budiky s jednotkou a pak cipy
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Příspěvek
od HanZ » 11 srp 2017, 07:06
3 různé komponenty k sobě nesparuje! Vždy 2 proti jednomu novému/použitému.
Umíme udělat, stačí dojet, nebo poslat. Více informací na
www.immoexpert.cz
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo??
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Příspěvek
od jirka.p » 11 srp 2017, 11:12
dobra. takze v rj motoru naucit budiky...pak do budiku a naucit k nim novej immo v klicku ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs