FIAT Ulysse 2,0JTD RHW zhasíná motor!!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

FIAT Ulysse 2,0JTD RHW zhasíná motor!!!

Příspěvek od kaad »

Pánové mám tu Fiat Ulysse 2,0JTD kód motoru RHW. Motor lapne na drc, ale jde tak půl minuty a zhasne. Diagnostika napíše chybu P1112 - tlak paliva ve vstřikovací liště - horní mez překročena. Vstřiky až na jeden všechny vrchem chcaly, takže jsem je dal zrepasovat. regulátor tlaku je nový. Dnes jsem tam ty vstřiky dal a motor chytnul na brnknutí a šel asi půl hodiny. pak jsem to projel cca 3km dojel jsem zhasnul jsem motor a při dalším nastartování už to opět dělá. Natočím jde tak půl minuty a zhasne. Po vymazání chyby opět natočím a zase tak za půl minuty zhasne. Háže to opět tu chybu P1112.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Teď jsem to znovu načetl a přesné znění té chyby je: P1112 - signál tlaku v palivové rozváděcí liště nad horním prahem.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkus opět přepadovou zkoušku..pro jistotu...
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak jsem provedl tu zkoušku přepadů a ty vstřiky jsou fakt poctivě udělané. Je to firma jejíž služby už nějaký čas využívám a jsem s nimi zatím velmi spokojen. Sami si pro díl přijedou do 72 hod zrepasují a zase dovezou. A vstřiky u nich vyjdou prosím na 2750Kč, což oproti jiným vychcánkům je pohádka. Repasují také turba a v blízké době budou i vysokotlaká čerpadla. Čekají na mašinu. No, ale zpět k mému problému, který je ,,možná" vyřešen. Celou palivovou soustavu jsem vyčistil speciálním přípravkem vyměnil jsem znovu palivový filtr a ejhle auto najelo cca 10km a zatím nechcípá a startuje v pohodě. Slovo ,,možná" jsem použil záměrně, protože zatím tomu moc nevěřím. Musím s tím pojezdit alespoň týden kolem komína, protože věc se má tak, že s tím chci jet do Monzy na F1. jede nás více a tohle je osmimístné. Jinak to čistění dělám tak, že na přívod od nádrže napojím nádobu s čistícím přípravkem, kterou zavěsím podobně jako kapačku a motor nastartuju. nechám tak půl minuty běžet, aby se celá soustava tím čističem zaplnila, pak vypnu motor a nechám cca 5 minut působit a znovu natočím až do vyčerpání. Spotřebuju asi tak 1,5L toho přípravku, který stojí nějakých 1200Kč/L, ale zaručeně to pomáhá a už jsem s tím několikrát vyřešil i problém s SCV ventily u Toyoty nebo Nissanu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Podle mě jsi měl přidřený DRV ventil,případně jestli v něm nebyli šponky z čerpadla.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“