C5 1.8 Nereaguje na plyn. pedál--a jaký tlak paliva??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

C5 1.8 Nereaguje na plyn. pedál--a jaký tlak paliva??

Příspěvek od Jaroušek »

Čest, dělá to na benzín i lpg . Když už to nastartuje tak volnobeh celkem o.k ale slapnu na plyn tak se to dusí, nechce to jet. Chyby posílám. Zatím jen omrknute hadicky a zmeren tlak paliva.o.k. nevíte na co se zaměřit??díyObrázek
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 02 zář 2017, 15:03, celkem upraveno 2 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

proxima píše:Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
díky, bohužel to jede tak nějak jen na ten volnoběh, není schopno to jet......když dám plnej tak cca 1500 ot......a kucká, volnoběh vcelku o.k.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

HonzaXM píše:Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
lišta i lambda2 je cca 3 mésice stará,....kuny že tam má.....ale nic zatím nevidím.....zítra budu pokračovat
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

HonzaXM píše:Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
a cívku mu to posledně psalo na display v autě, teď nic...
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

proxima píše:Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
váhu vzduchu to nemá. .......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v prvom rade to prosim ta precitaj lexiou a nie vagcommom v OBD2 mode...
Jedine na čo je ten OBD2 mod dobry, je mazanie pamati zavad, na ostatne by to mali zakazat.

tie chybove kody maju v 70% pripadoch totalne zle popisky a akurat zabijes cas hladanim problemu tam kde nie je.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

octaviask píše:v prvom rade to prosim ta precitaj lexiou a nie vagcommom v OBD2 mode...
Jedine na čo je ten OBD2 mod dobry, je mazanie pamati zavad, na ostatne by to mali zakazat.

tie chybove kody maju v 70% pripadoch totalne zle popisky a akurat zabijes cas hladanim problemu tam kde nie je.
souhlasím, bohužel je to vše pro kamarády a nic jak origo vcds nemám.......zkusil jsem to jen omrknout, hadičky, dráty apod......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

bohuzial pri PSA sa nepohnes...ale sak lexiu ma hocikto..zbehni...

bez toho len stracas cas...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Nie každý ma na oem diagnostiky typu Lexia,Clip a pod.Každý sa snaží najprv pomôct jednoduchším spôsobom poprípade radou.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

A su prípady ked aj oem diagnostika píše v pamäti neznáme závady.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak mozeme zacat radit...vestecka gula a ideš...tu vazne nemas z coho radit a kazda minuta debatou stravena je strateny cas pretoze treba najst v okoli niekoho kto ma lexiu a ist tam, za 10 minut vieš kde je problem.

Viac ti nik neporadi, všetko to budu len napady ktore preverit...a realne ich nemas ako overit, odmerat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Jj, ještě dnes a pak na to kašlu.jinak měřímtlak paliva a jak by to mělo správně být?? Po zapnuti klícku zavrčí a vyleti na 2 bary, poté hned spadne na nulu.začnu startovat a vyletí to na 2.5 baru a hned spadne na 1.5 baru a tento tlak se nemění, pokud startuji.stačí to?filtr palivato nemá, prošel jsem cele vedeni, palivové čerpadlo má najeto 5tis km, osobně jsem ho měnil...díky a další poznatek, že když mu stříkam sprej tak ho krásně držím v chodu, tlak paliva na budíku je 2 bary. Tak asi slabé čerpadlo nebo vstřiky? Měl jsem je venku a práší všechny, vyměnil jsem jen gumičky....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tlak má bejt 3.5 bar.Tak si to přeber sám.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“