hoši poradte :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

VencaSch
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 zář 2017, 11:37

hoši poradte :)

Příspěvek od VencaSch »

dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi :? :)
Naposledy upravil(a) VencaSch dne 06 zář 2017, 14:04, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Pokud na to upravíš sw spotřeba bude stejná ne-li nižší.Jinak takových témat tu už je spoustu stačí se podívat.Životnost tímto zásahem nezmenšíš pokud to naladí někdo kdo umí
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Na dobrou přilnavost v zatáčkách jsou nejlepší koleje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ja ti poradim zase to, aby sis to tady poradne procetl a prostudoval nez se zacnes ptat na veci ktery tady jsou uz 100x vyreseny.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: hoši poradte :)

Příspěvek od DIESELPOWER office »

VencaSch píše:dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi :? :)
Dobrý den,

FB Sprint 764 nemají význam pro ALH turbodmychadlo.
Doporučujeme FB Sprint 502, viz.: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... vnt-alh-3/

PS: Nedoporučujeme nakupovat nekvalitní čínské kopie Bosch Sprint 764, kterými je zaplaven trh v ČR.
Obrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Re: hoši poradte :)

Příspěvek od standa123 »

DIESELPOWER office píše:
VencaSch píše:dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi :? :)
Dobrý den,

FB Sprint 764 nemají význam pro ALH turbodmychadlo.
Doporučujeme FB Sprint 502, viz.: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... vnt-alh-3/

PS: Nedoporučujeme nakupovat nekvalitní čínské kopie Bosch Sprint 764, kterými je zaplaven trh v ČR.
proč by se nehodily sprinty764 k tomuto turbu?? To slyším poprvé.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3493
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ne, že by se nehodili, ale jsou zbytečně velký.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Pája 19 píše:Ne, že by se nehodili, ale jsou zbytečně velký.
malá rezerva nikdy neuškodí....navíc sprinty764 jsou porad ještě hodne maly trysky. Mě zase přijde bytečný kupovat sprinty502 a pak se drbat za uchem a říkat si ze sem stejne mel koupit ty větší.....Navíc mezi těma tryskama uz není az zas tak velký rozdíl tak proc nedat ty větší...... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

a nemá AHL už nahodou vnt?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Tom89 píše:a nemá AHL už nahodou vnt?
ALH má :D ........ AGR má obtok ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

standa123 píše:
Tom89 píše:a nemá AHL už nahodou vnt?
ALH má :D ........ AGR má obtok ;)
tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Tom89 píše:
standa123 píše:
Tom89 píše:a nemá AHL už nahodou vnt?
ALH má :D ........ AGR má obtok ;)
tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..
Proto sem se ptal proc nedavat sprinty764. (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

standa123 píše:
Tom89 píše:
standa123 píše: ALH má :D ........ AGR má obtok ;)
tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..
Proto sem se ptal proc nedavat sprinty764. (noteeth)
Turbína je hřídelí spojena s kompresorem v druhé půlce turbodmychadla, v kompresorové části. Ten nasává vzduch a stlačený ho posílá dále do motoru a do spalovací komory. Tím ho je motor schopen získat více, a pokud k tomu přidáte více paliva, tak máte ve výsledku větší výkon, ale protože je GT1749V relativně malé turbodmychadlo, nedostanete do motoru požadované množství vzduchu a proto ani není možné adekvátně využít potenciál trysek FB Sprint764, i pro spotřebu paliva jsou v tomto případě vhodnějsí FB Sprint 502.

Výkonový potenciál, resp. energii paliva lze uvolnit pouze kvalitním prohořením. K tomuto procesu je nezbytný odpovídající objem okysličovadla, přesněji řečeno kyslíku. Vzhledem k tomu, že dmychadlová (sací) část u sériově dodávaného turbodmychadla (GT1749V) není schopna dodat odpovídající objem vzduchu a z něj odpovídající objem kyslíku, považujeme trysky FB Sprint 764 za zbytečně veliké. Je také třeba si uvědomit, že čím větší otvory trysek, tím horší je atomizace, která má samozřejmě dopad na kvalitu prohoření směsi paliva a okysličovadla.

Na základě výše uvedeného, podloženého léty praxe a s ohledem na zadání doporučujeme FB Sprint 502. Tyto jsou rozhodně optimem s dostatečnou rezervou pro danou konfiguraci.
Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Osobne bych volil FB Sprint502, maximalne FB Sprint1019, FB Sprint764 jsou na serii uz vylozene zbytecne a bez vymeny turbodmychadla to nema jakekoli opodstatneni a negativa presahuji pozitiva.
PetrSs píše:Pokud na to upravíš sw spotřeba bude stejná ne-li nižší.
Hroznej nesmysl, nechapu, jak se nekdo takovy muze stat dealerem APR. Opravdu obraz bidne reality.

Je to proste az trivialni: kone musi dostat nazrat!

Tzn., ze tim, ze ma clovek k dispozici stejnou uroven krouticiho momentu v nizsich otackach, nema tendence tolik vytacet motor aby dosahl pozadovaneho vysledku. Jinymi slovy, neni vyuzivan aditivni (chapej upravou SW vznikly) vykon. V ramci tohoto rezimu jsou uspory takove, ze obcasne vyuziti aditivniho vykonu nedozene vznikle uspory a tak dochazi k poklesu spotreby.

Toto se tyka pouze rezimu, neni-li clovek zavodnik, nejezdi kudlu apod. V ten dany moment samozrejme dochazi ke zvyseni spotreby. Ja jsem napriklad pocitil vzdy zvyseni spotreby paklize jsem se o snizeni spotreby nesnazil. A to u vsech aut. Zatimco tatovi na AWX Superbovi klesla spotreba nehorazne a ihned, ja jsem az na svetle vyjimky jezdil za vice nezli pred chipem protoze jsem mu daval za usi.

Velice kulantne shrnuto: paklize clovek nejezdi stale na krev, uprava SW by mela mit za nasledek snizeni spotreby.
Naposledy upravil(a) Forest dne 13 zář 2017, 15:13, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Tak ja musim rozhodne souhlasit s DP , na to turbo je opravdu optimalni dat ty 502.

Bratr mýho kamarada je (502) nechal dat do jeho AHF a TDI Fun mu pak naladil krasných temer 150 koni a pres 330 Nm . A to mel turbo VNT 15 a EGR zaslepenej.
To auto s tim krasne jezdilo, kourivost pri beznem provozu nulova, pri pedalu na podlaze trosku zakourilo . Na STK melo auto hodnoty lepsi jak serie.

Takze za sebe doporucuju 502

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ 96kw serie
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“