Stránka 1 z 1

jak čistíte IC a vedení po smrti turba-?

Napsal: 10 zář 2017, 20:10
od Vici
Turbína na mém Auy onehda v oblaku dýmu vypustila svou duši. Je na kaši. IC samozřejmě plné oleje. Ten jsem vylil. Vedení jak to šlo vytřel,ale nevím nevím.. Ještě třeba proplach wapem?A ic vypláchnout benzínem?je zánovni..:-( nebo koupit radši nové? Nerad bych pohřbil nove vbčko:-( dík

Napsal: 10 zář 2017, 20:21
od octaviask
chladenie vzduchu je "za" turbom...

vyplachnut v benzine....vela vela benzinu...

hlavne ja ked davam nove turbo, fakt nove...tak ide vana dole, vycistit, dostat z motroa stary olej, novy...a potom za 1000km este raz novy.

Napsal: 10 zář 2017, 20:38
od toby66kw
Vedení postrčit provázkem , navázat hadru a protahovat , a protahovat

Napsal: 10 zář 2017, 20:50
od Jarda S.
ted to budu dělat, ještě že máme v práci mycí stůl tak můžu proplachovat donekonečna (LOL)

Napsal: 10 zář 2017, 23:12
od TomasFaryTDI
urcite bych vymenil privodní hadici na mazaní turba a o odvodní hadici olej z turba no a klasika vana dole sací koš dole atd vse okolo turba ven a čistit :D

Napsal: 11 zář 2017, 05:34
od Vici
Olejovemu vedeni nic nebude.. :-)

Napsal: 11 zář 2017, 09:41
od octaviask
trubka olej vedenia = nova, ak presakuje aj odtokova... = nova

Napsal: 11 zář 2017, 11:19
od Vici
neprosakuje nic.. vše je jak nové..auto najeto 150tkm...

tak právě přemýšlím proč to turbo zemřelo.. kompresor na kaši, hřídel zlomená.. částečně asi proto, že jak to začlo kouřit tak žena jela dál, že hned nešlo zastavit..

Napsal: 11 zář 2017, 12:26
od Tomas6
Co to bylo za turbo? Řešil jsem pár KKK které se rozlítly bez nějakého zjevného důvodu.

Napsal: 11 zář 2017, 12:35
od Vici
1749V Garrett.. najeto 155tkm... příznaky před smrtí žádné. Respektive s otevřeným oknem bylo trošku slyšet, k posledku, ale ne víc než na jiných autech běžně..
jediné co, tak syčel posilovač, ale pochybuju že by to mělo takový vliv na regulaci, aby se turbo přetáčelo.. to by asi padalo do nouzáku pro přefuk..

proto se mi nechce ani měnit tu přívodní trubku, té přeci nemůže nic být.. to leda tak tu odpadní, kde by mohl být bordel z ložiska chcíplého turba..

Dávám VB a je to zábava.. vypadá, že nej řešení na výstupu z turba je hadice s trubkou z 96/110kW.. jen se zacvakne (výstup z turba se teda musí natočit směrem dolů) - netřeba nic bastlit.. zatím to ale nemám na autě - není na to čas

Napsal: 11 zář 2017, 12:56
od octaviask
privodna trubka sa meni vzdy ked sa dava nove drahe turbo, mozu v nej byt nečistoty z oleja, prilepené teplotou..atd..

+ často byva poškodená koncovka a potom tadial presakuje olej.

Ak ju nechces menit, však nemusis...je to len odporucanie.

Napsal: 11 zář 2017, 13:00
od Vici
tak jo..asi to tak bude lepší.. pro klid duše.. :)

Napsal: 11 zář 2017, 22:58
od TANN3R
Já teda na autě, kde se turbo vyloženě rozletělo, dávám vše co nejde pořádně vyčistit a není tam vidět novy. Takže zrovna IC bych dával novej.. Naposled na 320d byli kousky lopatek zasekany i v přívodní hadici vzduchu do turba. Taková jedna malá špona může pak zničit nový turbo a zas vše kolem.

Napsal: 12 říj 2017, 09:15
od Vici
Tak IC jsem dal nový.. BEHR/Hella je origo..
přívodní trubku mazání teda taky, ale na to bych se znovy vysral z vysoka, původní už nedělaj, je přečíslovaná na stejnou jako je třeba na O1 a tu tam dostat je porod ježka...

a dostat tam VB - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 82#1180782