Stránka 1 z 2
BMW 3.0d M57 tlak v railu
Napsal: 18 zář 2017, 17:58
od Jindrasek
Zdravím, mam problém s tímto motorem. Původně auto nechtělo nastartovat bez zaslepení zpátečky na vysokotlakém čerpadle. Poté se sundali trubky od railu ke vstříkům a auto už nechtělo chytit vůbec. Provedena diagnostika, tlak v railu 10 bar, při zaškrcení zpátečky z čerpadla cca 60 bar. Zkoušel se vyměnit ventil na čerpadle, ventil na railu a baňky. Na baňkách nešla z přepadů žádná nafta. Provedla se demontáž čerpadla a zavezeno ke známému na repas. Po rozebrání čerpadlo komplet vydřené a neopravitelné. Koupeno nové čerpadlo v Bosch německo za 22k. Namontováno a auto se chová uplně stejně. Po zaslepení zpátečky tlak v railu 60bar, bez zaslepení cca 30bar. Zkoušel jsem odvzdušňovat rail povolením trubek na vstřikovačích, žádná změna. Poradí někdo??
Napsal: 18 zář 2017, 21:44
od toyota.kzj
Tak tech 30 baru je ok to by melo chytnout bud zavzdusneny nebo jina chyba
Napsal: 18 zář 2017, 21:52
od octaviask
CR na štart okolo 200-300 barov...chyba vam tam jedna 0 páni... z 30-60 bar svadba nebude.
Napsal: 18 zář 2017, 22:09
od Jindrasek
Zkouseli jsme startovat na start sprej, pri volnobehu ukazuje rail 160-170bar, ale je to porad malo, vstriky proste neotevrou.. Jakmile prestane starter tocit, tlak klesne na 10bar, jakoby se nekde ztracel, ale nevim kde.. Zitra zkusim jeste cidlo tlaku na railu, to jedinne se jeste nezkouselo.
Napsal: 18 zář 2017, 22:12
od octaviask
ak bolo čerpadlo KO a vy ste tam proste len dali nové...vela štastia. Ostatok CR systému bude KO kvoli bordelu ktorý to staré čerpadlo pustalo...
vybavené...
daj VIN alebo presný kod motora, rok auta a pod...
regulator tlaku je na cerpadle alebo na raily? ak na raily..je KO od pilin,....možno po vymene bude daco lepsie, avšak pocitaj ze vstreky su tiez polomrtve az mrtve.
Napsal: 18 zář 2017, 22:22
od Jindrasek
V railu nebylo nic, sitko na tlakovem ventilu ok, auto je prestavba, z bmw je tam pouze motor, ten je z e90 330d, kod motoru m57, auto normalne jezdilo, pote se rozebralo a po sborce nastali tyto problemy, je podezdreni, ze si z toho motoru nekdo vypujcil nejake dily..
Napsal: 18 zář 2017, 22:24
od octaviask
tak to tazko povedat ....take skladačky.
sprav prepadový test...
Napsal: 18 zář 2017, 22:32
od Jindrasek
Psal jsem v uvodu, ze banky jsem zkousel, z prepadu nejde zadna nafta..
Napsal: 19 zář 2017, 08:11
od Marek001
Ako si písal skontroluj ten snímač tlaku, ak je možnosť tak napojiť manomener a porovnávať s diagnostikou. Je zvláštne že vstreky nepúšťajú do prepadu a nie je ani iný viditeľný únik a nové čerpadlo po repase nenatlačí (vychádzam z toho že nízkotlak vrátane podávačky je OK). Nový je aj regulačný ventil? Ako vyzerá jeho strieda aspoň podľa diag, snaží sa jednotka s tým niečo robiť?
Napsal: 19 zář 2017, 18:29
od Jindrasek
Dnes jsem byl na konzultaci u známého v boschi, zapůjčil mi snímač tlaku v railu i tlakový regulátor na railu (testované, které používá na stolici při repasech), množstevní regulátor je rovněž nový a je součástí nového čerpadla. Po výměně není žádná změna, čerpadlo opět nenatlačí dostatečný tlak. Zítra příjedou z bosche a poměří tlaky přímo na autě a vyloučí unik. Podávací tlak je 5bar s dostatečným průtokem. Množstevní ventil na čerpadle jednotka při startu otevírá naplno. Hodnoty tlaku se nemění (nebo jsou ještě horší) ani s různým odpojováním množstevního a tlakového regulatoru.
Napsal: 19 zář 2017, 19:19
od dhfool
Pro M57tu je min. 250bar pro start. Běžně tlačí 450bar při 250ot. Tlak přepadu 0.2 - 0.8bar.
Pokud ti ten VT padá rychle, tak je někde netěsnost. VT čerpadlo má zpětný ventil. Pokud máš VT čerpadlo nové, tak netěsnost je někde za ním. vstřiky, regulátor tlaku.
Pokud je zavzdušněný rail, tak je ojeb to odvzdušnit. DIS, nebo ISTA na to má řízené funkce, kdy otevře regulátory tlaku a průtoku a pustí čerpadla...
Napsal: 19 zář 2017, 19:44
od octaviask
ano ISTA ma na to funkciu ale nikdy som ju nepouzil.....zaliali sme všetko naftou a po par sekundach štartu brnk...
Napsal: 19 zář 2017, 20:00
od dhfool
Hlavně se tím vyplaví nečistoty spojené s demontáží/montáží pal. systemu...

Napsal: 19 zář 2017, 20:23
od octaviask
Tak u nas CR systém sa robí v bielych rukavičkách, predtým sa motor 110% umyje a počas montaze sa vsetko dodatočne čistí.... tu platí čim menej bordelu, tym lepsie.
Napsal: 19 zář 2017, 22:23
od toyota.kzj
octaviask píše:CR na štart okolo 200-300 barov...chyba vam tam jedna 0 páni... z 30-60 bar svadba nebude.
Máš recht jsem se překouk
