1749VB do 77kw BLS Caddy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

1749VB do 77kw BLS Caddy

Příspěvek od mesi3 »

Zdravím všechny zasvěcené. Prosím o radu, koupil jsem VBčko s tím, že ho zastavim do caddy BLS 77kw za vysypané KKK (bez DPF). Bohužel jsem zjistil, že caddy má otočené turbo a tím pádem mám obráceně vtok a výtok... Moje otázak: Dá se to otočit? je mi jasné, že musim upravit přírubu výfuku a egr ale s tímhle si nejsem jistý...

Díky
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Biker68
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01 úno 2011, 22:02
Bydliště: Hodonín, BA

Příspěvek od Biker68 »

Mám podobný dotaz, proto nezakládám nové téma. Za jakých podmínek je možné namontovat turbo Garrett GT 1749VA do BLS motoru? Mám možnost ho sehnat za solidní peníz. :)
Berlingo ´98 1,9D DW8
Passat B6 BLS, chip od TDIfun
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: 1749VB do 77kw BLS Caddy

Příspěvek od marena tdi »

mesi3 píše:Zdravím všechny zasvěcené. Prosím o radu, koupil jsem VBčko s tím, že ho zastavim do caddy BLS 77kw za vysypané KKK (bez DPF). Bohužel jsem zjistil, že caddy má otočené turbo a tím pádem mám obráceně vtok a výtok... Moje otázak: Dá se to otočit? je mi jasné, že musim upravit přírubu výfuku a egr ale s tímhle si nejsem jistý...

Díky
Namontuj turbo VB a veškeré dily dej s Octavia II BXE , BKC . Tubus,výfuk atd....... na VB musis převařit výfukovou přírubu .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Mareno tomu rozumím, ale ta caddy má to turbo celé ze svodů směrem nahoru a ostatní BLS směrem dolu, se vším si poradím, ale nerozumím tomu co s mazáním. Byl jsem s tim už v turbopoweru, a zatím se na to také moc netvářili, nebyli si jisti zda to půjde otočit...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Pujde to otocit, das tam VB a kompletni vedeni vzduchu a BXE motoru
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

ok ale co s tim vtokem a výtokem oleje? Je to vzhůru nohama...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Musis pouzit i mazaci potrubi z bxe..
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak tak, vše z auta co má turbo normálně - třeba to BXE - a hotovo
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

proč to teda ta caddy má nevíte? Myslel jsem, že se tam opačně ani nevejde.. to mě nenapadlo...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Caddy to ma proto, ze se delalo BLS s dpf i bez dpf a proto ma bls turbo otoceny nahoru, aby tam pripadne vlezlo dpf
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

inak v tomto prípade nechápem označovanie motorov zo strany VW, veď BXE a BLS sú identické motory, akurát BLS má DPF a BXE nemá dpf.

Tak prečo potom je v caddy BLS s DPF a BLS bez DPF, nebolo by proste tiež jednoduchšie aby tam bolo BXE ? to len tak na zamyslenie :D
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Source píše:inak v tomto prípade nechápem označovanie motorov zo strany VW, veď BXE a BLS sú identické motory, akurát BLS má DPF a BXE nemá dpf.

Tak prečo potom je v caddy BLS s DPF a BLS bez DPF, nebolo by proste tiež jednoduchšie aby tam bolo BXE ? to len tak na zamyslenie :D
Tak to už mi přijde snazší montovat jeden typ motoru a dle toho kde se auto exportuje domontovat DPF .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ono to nebude take jednoduche. Motor BLS ma koly tomu DPF filtru vsetko inak. Vsetky rury, hadice, celu chladicovu stenu, aj blok motora ma iny. Prerobit to na verziu bez DPF znamena minut strasne vela penazi a potom mat este aj problemy na EK.
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

prosim,vie niekto poradit ako zdvihnut vykon na BLS s dpf na 180 koni,dakujem za rady.
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“