Flash jednotka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31

Flash jednotka

Příspěvek od MarTkoo »

Zdar hoši, viem, že je tu toho mrte, no nikde som presne nenasiel, či je realne použit (prepinovať):
motor 1Z, jednotka plastova (predpokladam MSA12)
a flashovacia jednotka ...012F (edc15)
Potreboval by som poradit iba ohladne kabelaze, čo sa tyka mechaniky to už mam zmaknute...myslim :D
Moc krat diky :)
VW Golf mk1 1.9TDi...in process
AUDI A6 3.0i V6...daily car
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31

Příspěvek od MarTkoo »

Nikto nič?
VW Golf mk1 1.9TDi...in process
AUDI A6 3.0i V6...daily car
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nerobil som to ale myslim ze ano,

jedine čo by ta mohlo vysrat je cerpadlo alebo 3 tí vstrekovač...
ak by sa jednotke nepáčil odpor alebo dačo pod.

tie čerpadla vyzeraju rovnako...sú či nie?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31

Příspěvek od MarTkoo »

Myslim že čerpadlá sú rovnake...a snímač na 3 vstreky môžem zmerať na ASV motore...mám tu schému zapojenia tak sa nato mrknem ;)
VW Golf mk1 1.9TDi...in process
AUDI A6 3.0i V6...daily car
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v tom pripade to pojde...len potrebuješ immo off v jednotke
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31

Příspěvek od MarTkoo »

Tak to sedí! Aj na staru kablovacku, samozrejme nesedí osadenie PINov. Každopádne v mojom prípade bude obsadených 35pinov z pôvodných 121 :)
Ak by mal niekto záujem, mám schemy.
VW Golf mk1 1.9TDi...in process
AUDI A6 3.0i V6...daily car
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

neviem ci ta neprekvapi plyn. pedal este
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tam je toho viac na prekvapenie..ale to sa dá všetko riešiť ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31

Příspěvek od MarTkoo »

Mám možnosť zmerať odpory na všetkých komponentoch na tom ASVcku
VW Golf mk1 1.9TDi...in process
AUDI A6 3.0i V6...daily car
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Plyn. Pedál je bez debaty na výmenu.
Cerpadla rovnaké.
Schémy a všetko.. Je toho plný internet.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Linearizace plyn.pedalu a nebo driver wisch map podle toho co pedal ukaze v jednotce
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

cerpadla isto niesu rovnake
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ano mas pravdu... Rovnaké niesu..
Ale ecu to je šumak
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“