Manuální regulace tlaku turba pomocí MBC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kodet
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01 říj 2017, 10:59

Manuální regulace tlaku turba pomocí MBC

Příspěvek od kodet »

Zdar lidi potreboval bych schema zapojeni MBC na vw g4 1.9tdi 66kw rv.99 motor ALH ..nevim jak to mam propojit od regulace turba do N75...

Obrázek
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Ak sa nemylim tak je to na ovladanie pretlakoveho turba...a alh ma vtn
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hlavne je to kompletne nesmysl, navic, tohle je opravdu MBC hodne nesikovnej (mam s tim osobni zkusenosti z "jalovych let").

Paklize to muzes vratit nebo to prodat tak tak ucin.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kodet
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01 říj 2017, 10:59

Příspěvek od kodet »

Ok kdyz budu chtit zvednot tlak turba budu muset pres diagnostiku nebo si pohrat s tyckou od regulace..
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

myslim ze si to "trochu" zjednosusujes. Ty nejako zodvihnes tlak, riadiaca jednostka to zisti (snimac tlaku) = motor do nudzoveho rezimu. Takze bud uprava softu , alebo ked uz oklamat , tak aj tlakovy snimac. myslim ze su na to "power boxy"
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Toto je ako forest vraví....KKTina na Ntú..mal som to v preplnovanych benzinoch...

a na podtlak uz vobec nie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Vrat to tam odkial si to kupil, samotne zdvihnutie turbo tlaku naviac u serioveho motora ti nepomoze nic, nakolko AFR je u serie dost chudobne. A ak by si tlak dvihol, v rj su limitery ktore urcite posunute nemas a jedine co ta caka je limp mode. Ak chces vymyslat, obohat zmes. Zopar profikov dava diodu namiesto vahy vzduchu, neber to ako navadzanie alebo radu z mojej strany. Za mna, najlepsi sposob je korektne odladenie.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“