Zdar lidi potreboval bych schema zapojeni MBC na vw g4 1.9tdi 66kw rv.99 motor ALH ..nevim jak to mam propojit od regulace turba do N75...
Manuální regulace tlaku turba pomocí MBC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hlavne je to kompletne nesmysl, navic, tohle je opravdu MBC hodne nesikovnej (mam s tim osobni zkusenosti z "jalovych let").
Paklize to muzes vratit nebo to prodat tak tak ucin.
Paklize to muzes vratit nebo to prodat tak tak ucin.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vrat to tam odkial si to kupil, samotne zdvihnutie turbo tlaku naviac u serioveho motora ti nepomoze nic, nakolko AFR je u serie dost chudobne. A ak by si tlak dvihol, v rj su limitery ktore urcite posunute nemas a jedine co ta caka je limp mode. Ak chces vymyslat, obohat zmes. Zopar profikov dava diodu namiesto vahy vzduchu, neber to ako navadzanie alebo radu z mojej strany. Za mna, najlepsi sposob je korektne odladenie.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava