Stránka 1 z 2
čištění / dekarbonizace motoru
Napsal: 06 říj 2017, 13:09
od marquee
Máte někdo zkušenost s dekarbonizací motoru případně čištěním DPF od
http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/
Re: čištění / dekarbonizace motoru
Napsal: 06 říj 2017, 18:16
od slovacek.milos
řekl bych blbec kdo to nedělá,
když máš auto od nova, pravidelně měníš olej, nejezdíš jak hovado, tankuješ kvalitní paliva + aditiva nafta + dpf tak se vyhneš sposty problémů
Re: čištění / dekarbonizace motoru
Napsal: 07 říj 2017, 10:24
od šulda
slovacek.milos píše:kvalitní paliva + aditiva
Když tankuješ kvalitní paliva, tak na co aditiva?
Re: čištění / dekarbonizace motoru
Napsal: 07 říj 2017, 10:31
od slovacek.milos
šulda píše:slovacek.milos píše:kvalitní paliva + aditiva
Když tankuješ kvalitní paliva, tak na co aditiva?
každého věc, dělám to tak desítky let
Napsal: 07 říj 2017, 11:11
od šulda
Jasně že každýho věc. Jen sem chtěl vědět jestli je to kvůli pocitu, jistotě, chci víc utrácet atp. Mě to přijde jak střílet mrtvolu do hlavy. Jinak s tebou v ostatním souhlasím.
Napsal: 07 říj 2017, 11:36
od slovacek.milos
šulda píše:Jasně že každýho věc. Jen sem chtěl vědět jestli je to kvůli pocitu, jistotě, chci víc utrácet atp. Mě to přijde jak střílet mrtvolu do hlavy. Jinak s tebou v ostatním souhlasím.
poocit neřeším, prostě vím když vydělám čerpadlo z nádrže jak bude vypadat,
víc utrácet, pět litrů vif jsem koupil za 1000 kč, to je na 5000 litrů paliva, dát třeba korunu navíc na 100 km myslíš že tím víc utrácím?
test paliva jsme dělali už mockrát bez vifu i s vifem, téměř všichni ho kupovali cca O.5 l za dvě kila, a pokud aditivuješ 5OO litrů všem se vrátilo minimálně 400 korun,
no a já jsem naprosto jiná skupina, naftu si dělám doma, na ujetí 100 km mi stačí cca 12 korun + ta koruna za vif

Napsal: 07 říj 2017, 11:45
od šulda
Já tankuju jen kvalitní naftu, nic do ní nedolejvám a všechno je čistý jak slovo boží. Tys někde navrtal ropovod nebo máš doma pramen

Napsal: 07 říj 2017, 11:50
od geo
Mě by docela zajímalo jestlit to už někdo zkoušel na přímo vstřikovaný benzín kde vzniká ta tvrdá krusta? Měké úsady jdou dobře at už přípravkem nebo vodou ale před těma tvrdejma mě varovali že se mužou utrhnout a vlítnout do válce.
Napsal: 07 říj 2017, 12:02
od slovacek.milos
šulda píše:Já tankuju jen kvalitní naftu, nic do ní nedolejvám a všechno je čistý jak slovo boží. Tys někde navrtal ropovod nebo máš doma pramen

ten vif může fachčit i jako acylpirin, když nepomůže neublíží, bez vifu nestartuju ani sekačku, a dál to prostě neřeším, to je milionrát obehráté hřiště,
ale zkusto začni si psát kilometry a tankování a až vyjedeš 500 litrů zkus to zas s vifem, prostě jen tak poznat něco nového,
doma si dělám metylester má podobné vlastnosti jak motorová nafta, ale je leší se o tom bavit
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37947 má to své odpůrce, a navíc národ je líný, když stojí nafta pod třicet korun tak se s esterifikací nikdo nezatěžuje
Napsal: 07 říj 2017, 12:09
od slovacek.milos
geo píše:Mě by docela zajímalo jestlit to už někdo zkoušel na přímo vstřikovaný benzín kde vzniká ta tvrdá krusta? Měké úsady jdou dobře at už přípravkem nebo vodou ale před těma tvrdejma mě varovali že se mužou utrhnout a vlítnout do válce.
myslíš jako vif do tsi

Napsal: 07 říj 2017, 12:09
od šulda
slovacek.milos píše:ale zkusto začni si psát kilometry a tankování a až vyjedeš 500 litrů zkus to zas s vifem, prostě jen tak poznat něco nového
To už sem dávno zkoušel

Hele dík za odkaz, budu studovat

Napsal: 07 říj 2017, 12:11
od jofa
Este mi povedzte co je podla vas kvalitna nafta...max motion?videl som tie vstreky po tankovani len max motion a ziadna slava teda...alebo premiova nafta na shell?minuly mesiac som cistil s tec2000 a ten sajrajt tiez nebol moc pekny...ja tvrdim ako milos,aditivum treba davat do kazdej nafty,skor alebo neskor ta nakopne aj ta kvalitna nafta a budes riesit problem....ja raz do roka davam protec na cistenie vstrekov do paliva a inak stale vif a motor je sepot kvetin...
Napsal: 07 říj 2017, 12:20
od slovacek.milos
[quote="šulda"][quote="slovacek.milos"
To už sem dávno zkoušel
a co jsi vyzkoušel jak to dopadlo? co tankuješ,
já osobně jen OMV stooktan a EO optimal, na každou nádrž ujedem s 1,2 TSi 9OO km i víc, když jsme tankovali kdekoliv tak jsme ujeli i 540 km, jestli vif něco ušetří nebo něco dělá nevím už neřeším, prostě jedu tankovat dám 40 ml vif a jedu k čerpačce, pokuf navštívím dálnici nebo jedem plné auto dávám vždy stooktan vyplatí se
Napsal: 07 říj 2017, 12:30
od slovacek.milos
[quote="jofa"]Este mi povedzte co je podla vas kvalitna nafta
nechci nic vychvalovat nebo někoho pomlouvat ale v mím okolí je kvalitní palivo u OMV a EO, u omv kdyžtak ten maxmotion nebo benál stooktan, obyč tam nic neberu, a za bárákem mám EO tam optimal a nafta je taky nějaká polepšená, + vif, benzinový, naftový letní a zimní, furt to papouškuji všem dokola,
v minulusti jsem věčně čistil ultrazvukem nějaké trysky a tento příjem tak nějak zmizel,
v sk tam OMV a slofnaft, ostatní ani omylem,
asi před rokem přijel borec že natankoval omylem optimal, a nechce si stím biologickým sajrajtem zničit motor, tak jsem mu ho odsál a natankoval natural

hned jsem si ten sajrajt natočil do kokty

Napsal: 07 říj 2017, 12:36
od šulda
slovacek.milos píše:a co jsi vyzkoušel jak to dopadlo? co tankuješ,
Rozdíl s a bez VIF, výsledek bez rozdílu. Tankuju jen Ultimate diesel od BP.