Stránka 1 z 2
1.9 dci 88 divné klepanie z motora vid video (Vyriešené)
Napsal: 08 říj 2017, 19:15
od Fenix9555
Chalani mám problém dneska som začul nejaké klepanie ale len na voľnobeh neviem identifikovať odkiaľ to ide no zdá sa mi že s piestu úplne pri zotrvačníku, chod motora je plynulý netrasie s s nim nič len to klepanie. pripájam video čo by to mohlo byť ?
aj keď som rukou behal po motore nič necítiť.
https://www.youtube.com/watch?v=ShWXfzb5DzI&t=4s
Napsal: 08 říj 2017, 20:34
od octaviask
zdvihatka?
Napsal: 09 říj 2017, 06:01
od Fenix9555
Tiez ma to napada musia sa nejako odvzdusnit ?? su uplne nove ani km na nich neni odjazdene.
Docital som sa ze aj vstreky mozu klepat pri dci je to pravda ??
Napsal: 09 říj 2017, 08:45
od octaviask
mozu......nechaj par sto km nech si to sadne ak su nove
Napsal: 09 říj 2017, 09:04
od Fenix9555
Uz som na to prisiel, dneska vypisalo chybu injection fault tak som odpojil vstrek pri tom pieste kde to klepalo a vyrazne klepot sa redukoval stoho sudim ze uz aj ostatne vstreky budu chytene
Este sa mam ale co ucit nevedel som ze aj vstrek dokaze takto klepat
Napsal: 09 říj 2017, 09:36
od octaviask
tak je to jasne

Napsal: 09 říj 2017, 13:17
od jericho-3
Jasné je to, až když motor přestane klepat. . Úskalí odstranění klepání je v tom, že když se odpojí vstřik , tak se vyřadí expanze a pokud je klepání díky vůlím, tak motor ztichne..Samozřejmě je zde údaj z ŘJ , ale ten klepací zvuk není nijak ostrý, tryska by dle mého názoru klepala ohraničeně a víc..A motor by také pohuloval..Ale je to jen názor, jistota nastane až po vítězství nad závadou.../možná by stálo zato přendat vstřik do jiného válce/

Napsal: 09 říj 2017, 21:14
od Fenix9555
Chalani dneska som prehodil trisky uplne z ineho auta a klepka to stale ked odpojim 4 vstrek tak prestane ked ho zapojim tak klepka. Nejake rady ?? Proste pride mi to ze to klepka iba ked tam je detonácia nafty.
Ale keď tomu poriadne pridám do kopca a po vytáčam tak sa tiež ten klepot zredukuje, ale keď auto vypnem a o 5 min naštartujem zasa klepe, že by tlak oleja ? alebo ja neviem poradte prosím.
takže ako píše
jericho-3 pravdepodobne vôľa ? ale kde, na ložiskách ? tie nemajú odjazdené ani 100km že by sa pretočilo hneď ?
Napsal: 10 říj 2017, 08:07
od Marek001
Aké sú ventilové vôle na tom 1. valci?
Napsal: 10 říj 2017, 09:48
od Fenix9555
To ma napadlo ako prve, su v poriadku.
Napsal: 10 říj 2017, 15:34
od Fenix9555
Dnes som to rozobral a zistil som ze diza co ostrekuje piest zospodu je ohnuta puknuta a piest klepka o nu, teraz otazka da sa to vymenit ?? Alebo treba druhy blok. Vypada to ze je to tam nalisovane
Napsal: 10 říj 2017, 17:18
od sharan933
Dal si opačne piest nepamätám ako ma 1.9 ale teraz som robil renault Master 2.5dci po niekom a tiež dali opačne jeden piest tam nebol problém to vymeniť dá sa vysrubovat
Napsal: 10 říj 2017, 20:39
od Fenix9555
tu to vypadá ako keby sa to lisovalo skúsim to nahriať a niečim vtiahnuť
Nahrial som rurkyu do cervena zasunul na tu dyzu pockal kym vychladlo a vyklepkol som to.

Napsal: 12 říj 2017, 14:17
od Fenix9555
Hlava sa rovnala -0.15 mm povodne tesnenie je 1 dierove 1,23mm mam na vyber este 1,3 a 1,6mm mam pouzit taku hrubku ako tam bola origo ?
Napsal: 12 říj 2017, 19:21
od jericho-3
O, 10mm je tolerance, takže 0, 15 je málo. Mělo by stačit zase origo, ale pokud chceš mít dobré spaní tak dej 1,3 mm.