focus 1,6tdci DPF chyby P2458 a P242f
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
focus 1,6tdci DPF chyby P2458 a P242f
Ahoj ,prosím vás o radu ,mám tu focuse viz předmět, je to rok 2007 ,má to filtr pevných částic, před cca rokem jsem měnil DPF za repasovaný od Elitu , pořád to ale píše tyhle závady , turbo je čerstvě po repasu,vyměněné prasklé hadice od filtru sání a do IC ,nové žhavičky (3 vadné ) ,eloys je v nádobce,zkoušel jsem i nucenou regeneraci ,ta proběhla v pořádku ale hned to napíše zase chybu P2458 a rozsvítí se červená kontrolka kolečko .
Ještě něco jako pocvakává okolo nalévacího hrdla oleje .Jinak studený i teplý start je ok, za plynem jde táhne pěkně než naskočí chyba P242f pak to spadne do nouzáku
Děkuji všem za případné rady .
Ještě něco jako pocvakává okolo nalévacího hrdla oleje .Jinak studený i teplý start je ok, za plynem jde táhne pěkně než naskočí chyba P242f pak to spadne do nouzáku
Děkuji všem za případné rady .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju za odpověď žhavičky byly 3 ze 4 K.O. , zkoušel jsem kouknout na live data a na volnoběh to má 1 Kpa a za jízdy na volnoběh to má tak okolo 4 , napsal jsem to blbě omlouvám se .
máte někdo zkošenosti s tímhle ? http://dpf.cz/ funguje to jako účinná metoda čištění?
máte někdo zkošenosti s tímhle ? http://dpf.cz/ funguje to jako účinná metoda čištění?
Momentálně tu řeším stejný problém na Focus 1.6TDCI 80KW r.v.09
Kolik to má mít přesně na volnoběh tlak? Na volnoběh mám 1kpa, jen přidám lehce plyn už jsou tam 2kpa a za jízdy pod plynem 10 někdy i víc. DPF vyčištěný,EGR nový,žhavičky nové, turbo nové. Staré mimochodem nemělo vůbec lopatky naklápění. Nucenou regeneraci mi to přeruší a napíše to neproběhla v pořádku. Vypadá to na totálně ucpaný dpf což bych i usuzoval z toho, že zmizely ty lopatky v turbu.
Zkoušel jste to někdo za jízdy kolik vám ukazuje snímač tlaku na autě, které je v pořádku?
Kolik to má mít přesně na volnoběh tlak? Na volnoběh mám 1kpa, jen přidám lehce plyn už jsou tam 2kpa a za jízdy pod plynem 10 někdy i víc. DPF vyčištěný,EGR nový,žhavičky nové, turbo nové. Staré mimochodem nemělo vůbec lopatky naklápění. Nucenou regeneraci mi to přeruší a napíše to neproběhla v pořádku. Vypadá to na totálně ucpaný dpf což bych i usuzoval z toho, že zmizely ty lopatky v turbu.
Zkoušel jste to někdo za jízdy kolik vám ukazuje snímač tlaku na autě, které je v pořádku?