STK Emise
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dřív mi to taky netočili do max, ale teď berou otáčky motoru přes OBD a tam to už asi nějakým koeficientem neochčijou což je škoda
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Sry,ale idiocie nekterych lidi me stale neprestala prekvapovat..golfgti16v píše:ale jo da se maji takovou krabicku a tam si mohou naladit otacky jake chteji jen musi byt bez zavad a meri na volnobeh alespon u nasMirekX píše:dřív mi to taky netočili do max, ale teď berou otáčky motoru přes OBD a tam to už asi nějakým koeficientem neochčijou což je škoda
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Já byl dneska na STK a zarazilo mne, že mi bylo sděleno, že mám závadu v ŘJ a měli by mne vyhodt, ale že mi ji smazali , což se ohodnotilo částkou 100kč. Nic proti ceně, ale jak může takový obyčejný občan, například pekař pro kterého je ŘJ španělskou vesnicí předem vědět,. že si musí zaplatit v servisu možné odstranění závady, aby jej rovnou nevyhodili na emisích na STK.. Moje závada tam byla možná 3roky, kdy jsem měnil blok zapalovacích cívek a chytrý Fiat, který není idiot mě po opravě neotravuje nesmyslnou informací, a rozsvícenou kontrolkou, že už to jede, ale je třeba smazat závady...Ať mi ty závady v ŘJ vylížou p.del, hlavně, že je závada odstraněna...Ti co tohle vytvářejí , ty kancelářské krysy neustále online nechápou, že jsou lidé, kteří mají na háku, čím a proč je řízen jejich motor, hlavně že se vezou...Je to jako bych řešil lepek v mouce, když mému tělu lepek nevadí a vím, že vadí pouze 1,5 % obyvatel této země...Blbost neustále v Čechách kvete asi jako bolševník, který nelze zničit...
nepropadat panice...
To máš dobrý kdyby tě vyhodily určitě si by tě to stálo víc času na kilo ser auto má být v pořádku zvlášť před technickou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jasně , na stovku kašlu, to je dnes sotva na cigára a já vždy zaokrouhluji , hlavně těm v montérkách, protože vím, co to čítá..Jen mi napadlo, když tam přijede někdo , který ani netuší, co ŘJ vůbec je, ujede 15km tam a oni jej vyhodí a musí zase 15km do nějakého servisu, aby mu je vymazali..Připadá mi to plýtvání nervy, materiálem a narušování vztahu občan -stát..Protože stát má sloužit a nemá prudit..Takže to hoši udělali dobře a mohli by to dělat automaticky, samozřejmě ne zadarmo...Mě tohle zas tak nenasere, téměř celý život jsem prožil ve státní buzeraci, kdy každý kokot s páskou na rukávu něco důležitě kontroloval...
nepropadat panice...
Není na vině tvoje dokonalé EGO ?
Víš, třeba je problém ve fiatu který si pamatuje závady ještě z továrny, u normálních aut by se měla po padesátém nastartování chyba smazat.
A nebo je chyba v tobě, který si myslí, že ví všechno nejlíp a jeho garáž je středobod vesmíru a neví, že jeho chrchel je rozbitej. Nikdo teď neví co tvýmu autu je, klidně může špatně spalovat a uvolňovat tak do ovzduší mraky toxických spalin, které zabijí dětí v mateřské školce a lední medvědy. Ale tady pan jericho je chytrej, jak za kilo smaže chybu a dál si jezdí, brblající něco o tom že kancelářská krysa s přenosným počítačem mu nemá co kecat do toho jak on si vozí prdel.
Budoucnost jsme prožrali, promrdali, a životní prostřední zničili a ještě v tom pokračujeme dál. A názor nějakýho jericha, je mi u prdele. Auto máš mít dopiče v pořádku a nebo táhni do MHD.
Typickej čech chce jen se vším vyjebat, omrdat, přechcat jen aby se on měl dobře. Sám to tady několikrát psals, ale jakmile se to týká tvé díry do prdele tak jsi čistý jak lílius nebo drahokam...
Víš, třeba je problém ve fiatu který si pamatuje závady ještě z továrny, u normálních aut by se měla po padesátém nastartování chyba smazat.
A nebo je chyba v tobě, který si myslí, že ví všechno nejlíp a jeho garáž je středobod vesmíru a neví, že jeho chrchel je rozbitej. Nikdo teď neví co tvýmu autu je, klidně může špatně spalovat a uvolňovat tak do ovzduší mraky toxických spalin, které zabijí dětí v mateřské školce a lední medvědy. Ale tady pan jericho je chytrej, jak za kilo smaže chybu a dál si jezdí, brblající něco o tom že kancelářská krysa s přenosným počítačem mu nemá co kecat do toho jak on si vozí prdel.
Budoucnost jsme prožrali, promrdali, a životní prostřední zničili a ještě v tom pokračujeme dál. A názor nějakýho jericha, je mi u prdele. Auto máš mít dopiče v pořádku a nebo táhni do MHD.
Typickej čech chce jen se vším vyjebat, omrdat, přechcat jen aby se on měl dobře. Sám to tady několikrát psals, ale jakmile se to týká tvé díry do prdele tak jsi čistý jak lílius nebo drahokam...
No jasný a co mu řekneš, že jsi to před zajetím do STK projel přes VCDS a nic tam nebylo ? A abys to podpořil vytáhneš konektor z OBD ? Tak poletíš... Hm, v tomto je prostě bezmoc, to máš pravdu...jericho-3 píše:Takže to hoši udělali dobře a mohli by to dělat automaticky, samozřejmě ne zadarmo...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Je jen dobře, že je ti to u prdele, aspoň si zvolíš svou, jistě konečně geniální cestu..Ale jsi trochu mimo, mám namontován nový kat i novou lambdu a dokonce jsem měl také zato, že mi závada sama zmizí, pokud se nebude opakovat..Začal mi kdysi motor koktat na tři, rozsvítila se mi kontrolka vstřikování , takže jsou tam 2 možnosti, buď je v háji blok cívek, což se za 20 let provozu občas stává, nebo odejde vstřik. tryska , což se stává také poměrně často. Ale jelikož jsem měl trysky v Jetu na vyčištění a přezkoušení, tak jsem koupil blok cívek za 500kč na vraku a motor jel jako fík..No a po té opravě , tam závada zůstala, a pokud používáš to, co bys měl, tak posuzovat v roce 2017 vstřikování používané před 20 lety, není zrovna košer už jen proto, co je problém elektroniky...Není doživotní a např. yungtimery mají největší problém v tom, že jsou "vyhaslé" ŘJ a je problém je dostat do 1A stavu..Prostě stejně jako my, součástky stárnou...Chápu, že je ti v životě těžko a neustále tápeš, co si s ním počít, ale život není pro sračky..Chce to určitou odolnost..WOB píše:Není na vině tvoje dokonalé EGO ?
Víš, třeba je problém ve fiatu který si pamatuje závady ještě z továrny, u normálních aut by se měla po padesátém nastartování chyba smazat.
A nebo je chyba v tobě, který si myslí, že ví všechno nejlíp a jeho garáž je středobod vesmíru a neví, že jeho chrchel je rozbitej. Nikdo teď neví co tvýmu autu je, klidně může špatně spalovat a uvolňovat tak do ovzduší mraky toxických spalin, které zabijí dětí v mateřské školce a lední medvědy. Ale tady pan jericho je chytrej, jak za kilo smaže chybu a dál si jezdí, brblající něco o tom že kancelářská krysa s přenosným počítačem mu nemá co kecat do toho jak on si vozí prdel.
Budoucnost jsme prožrali, promrdali, a životní prostřední zničili a ještě v tom pokračujeme dál. A názor nějakýho jericha, je mi u prdele. Auto máš mít dopiče v pořádku a nebo táhni do MHD.
Typickej čech chce jen se vším vyjebat, omrdat, přechcat jen aby se on měl dobře. Sám to tady několikrát psals, ale jakmile se to týká tvé díry do prdele tak jsi čistý jak lílius nebo drahokam...
P.S. ale vím, co tě prudí, když prohlásim před čecháčky, že nekradu, tak jsou rozhořčeni, že ze sebe dělám lepšího, než jsou oni...Protože oni , už z podstaty čecháčků, jsou o tom přesvědčeni, proto to taky bylo tak, jak bylo a proto to dnes pokračuje, tak jak pokračuje...
nepropadat panice...