Jak daleko s timto...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak daleko s timto...
zdarte, lidi jak daleko se da se zdravym rozumem dostat s touto prestavbou motoru na rotačce 81kw
Jednohmota + vr6 pritlacak + preoblozena lamela HDS
RACE 520
Turbo VA / VB
IC z ARL
Kat OFF
Uprimne bych se rad dostal aspon na 170hp, za 180 bych se asi taky nenasral, ale pocitam, ze tam uz bych to mel s hlavou, sanim, a pod. Vicemene by me jen zajimalo, jestli se da dostat na 170hp hlavně a pokud to jde o par koniku i vys...
Jednohmota + vr6 pritlacak + preoblozena lamela HDS
RACE 520
Turbo VA / VB
IC z ARL
Kat OFF
Uprimne bych se rad dostal aspon na 170hp, za 180 bych se asi taky nenasral, ale pocitam, ze tam uz bych to mel s hlavou, sanim, a pod. Vicemene by me jen zajimalo, jestli se da dostat na 170hp hlavně a pokud to jde o par koniku i vys...
cca 180 až 200
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=520
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
IC z arl je daleko ucinejsi nez nejaky fmic. Nevyhoda je ze ma plastovy boky a bajonety. Jinak jsi zvolil asi tu nejlepsi cestu timhle. Jinak na race 520 bych dal aspon 11mm hlavu do cerpadla a budes zase 15ps +Golf4RL píše:No, jakože ty članky odkazuji na auta už s FMIC, ale myslis, ze by to utahl i ten seriovy z ARL? A hlavu pri 180 treba nemenit? Jakože beru, že to vydrzi, ale otazka spis, jake to bude pro motor a jak dlouho... Nechci proste motor zprasit uplne.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
No, čidlo a 11 hlava by nebyly od věci asi. Jinak mysliš, že by to utahl i cooler z 96tky, tusim, ze do Sharana se daval nejaky vetsi. Jde o to, že ten ARL by se pry musel dost prekopavat a ja nad nim uvazoval hlavne skrz to, že by mi ho kamos dal za par šupu, tak pokud by stačil ten ze Sharana, tak bych asi vzal ten, aby s tim nebylo moc prace. Jinak mi znamy psal, ze zna lidi, kteri jezdi s tim z 81 a maji vykon 150kw+.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
IC ze Sharana má taky plastové boky . V každém případě nez se do toho pustíš, tak si uvědom v jaké dneska žijes době . Ze pokud mas na aute nějaké úpravy je dobré je delat s inteligencí .Dát FMIC na G4 ze sériovým nárazníkem je docela oříšek , tak aby v nárazníku zůstalo vse jak ma byt a mel jsi funkční tažné oko . Tak i samotné vedeni by melo nejak vypadat . Tak aby tam sel dat treba kryt motoru atd...... doba je přísná uz jen s pohledu PČR a STK popřípadě EM.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
ještě je varianta SMIC a k tomu udělat vedení s větším průměrem..ale nevim jak moc dobře to chladí..je to celohliníková zvětšená náhrada..takže žádný upravy..BrslaD píše:To mi ani nedošlo že no. Mě známý napsal, ať tam nechám ten sériový IC, tak nevím. Ale větší cooler by nebyl problém kdyby náhodou.
Série IC je k hovnu už na serii..natož s upravou,,ted mi přijel kamarád s PD,nastrojil to jako ARL kromě IC,ten má původní z 81 (velikost jako 96) a když je venku 10°,tak IC 65+ ..a v létě to je poprava turba..
Octavia II RS
Omlouvám se za offtopic, ale já bych si to hodně rozmyslel...stačí se podívat, kolik v dnešní době stojí auta třeba s 2.0TDI BKD...tam si na ještě lepších hodnotách jen čipem a celé auto je na to lépe připravené. IC, brzdy, podvozek, spojka, převodovka. Jo není to tak blbuvzdorné auto jako rotajda, ale zase máš auto bez jakýchkoli předělávek.
ja mam VB na ASZ, seriovy IC...som lenivy prerabat a tie teploty nie su az take strasne....samozrejme v lete pri 40° von, treba opatrnejšie...RudisTDic píše:ještě je varianta SMIC a k tomu udělat vedení s větším průměrem..ale nevim jak moc dobře to chladí..je to celohliníková zvětšená náhrada..takže žádný upravy..BrslaD píše:To mi ani nedošlo že no. Mě známý napsal, ať tam nechám ten sériový IC, tak nevím. Ale větší cooler by nebyl problém kdyby náhodou.
Série IC je k hovnu už na serii..natož s upravou,,ted mi přijel kamarád s PD,nastrojil to jako ARL kromě IC,ten má původní z 81 (velikost jako 96) a když je venku 10°,tak IC 65+ ..a v létě to je poprava turba..
ale az take strasne to nie je...zas pchat vsade Fmic ako krava, kilometre rúr, potom to má nábeh volade pri 3000
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pokud chces jít s výkonem rapidně nahoru tak prostě musís motor a věci okolo ,,zesilovat,, takže není to je on turbu ale i sání, IC + vedení, spojka, výfuk, čerpadlo a další věci........stojí to peníze a upravovat rotačku je dost drahé ikdyz dneska uz se ty věci dají sehnat za pekne peníze. Ale předelat musís skoro všechno boužel.
Sám sem to zjistil a přešel sem na ARL kde jen kvalitním softem jsi v pohodě na 180-190ps.....když vse okolo je samozrejme v poradku......Ještě to promysli...než se do toho pustíš.
Sám sem to zjistil a přešel sem na ARL kde jen kvalitním softem jsi v pohodě na 180-190ps.....když vse okolo je samozrejme v poradku......Ještě to promysli...než se do toho pustíš.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM