Dusenie pri 2-3tis otackach

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Dusenie pri 2-3tis otackach

Příspěvek od jjuriss »

Ahojte nestretol sa niekto s niecim podobnym, stavalo sa to zriedka, ale teraz uz viac menej pravidlne chvilu po starte medzi 2-3otackami zacne auto dusit, do vyssich otacok nejde... dam pedal na podlahu cca 3-5 sekund auto dusi a potom otacky zacnu stupat.... potom uz ide auto normalne, ale pocas jazdy sa to niekedy zopakuje inokedy nie...

palivove cerpadli OK, palivovy system prefuknuty cize cisty, palivovy filter OK.

Auto Golf 3-1.4-44kW
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Diag píše nejake DTC.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

takze vymenil som sviecky + precistil kontakty rozdelovaca... cca 50km bez problemov, ale teraz zacal rpoblem znova.. dusenie pocas jazdy hlavne okolo 3 tis. ot. pokial sa auto drzi vo vyssich otackach okolo 4tis tak to nedusi... tak isto sa volnobeh nedrzi a obcasne mu kolisu otacky...

diagnostika pise len poruchu

00533-regulace volnobehu, adaptacna hranica prekrocena

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

toto som sa obaval.. otazka je ci prave toto sposobuje tento problem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

skontroluj hadicu od sania do posilovača či nieje prasknutá...vyčisti si škrtiacu klapku...nastav vôlu na lanku...vymaž adaptačné hodnoty...preved základné nastavenie škrtiacej klapky s výsledkom OK...urob skúšobnu jazdu či za chyba bude opakovať. :)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

vymazanie dat urobim kde? nastavenie novych dat je skupina 060?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

elektronika motora 01 , prispôsobenie...kanál 0 uložit
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

a nastavenie klapky je u tohto tuším 098
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

aký je kod motora AEX?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Šk. klapka je právě 60, adaptace 00. Platí obecně u všech právě jako standard
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

nie je pravda...1,4/44kw AEX,APQ,AKV,ANX kanál 098...podmienka teplota motora nad 80 stupňov. :)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Máš pravdu, 98 platí pro kabelový klapky pro motory bez ISV (Idle Speed Valve), to už nepamatuju ... Ď za opravu a hint ;)

Kód: Vybrat vše

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Premeraj zapaľovacie káble a typujem že veko rozdeľovača bude vyslahane
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

V pohode všetci sme omylny ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“