G3 AFN netahne - log + graf >> VYRESENO!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

G3 AFN netahne - log + graf >> VYRESENO!

Příspěvek od himi »

ahoj,
muj problem je, ze auto je line, nechce se mu do otacek. kdyz jsem se podival do VAGu, tak mi to nejdriv ukazovalo chybu vahy vzduchu a ventilu pro pocatek vstriku. ted uz to ukazuje jen chybu ventilu pro pocatek vstriku.

co to dela: jak jsem psal auto nejde moc do otacek, je line a netahne jako driv. do kopce na trojku to je des. obcas se stane, ze z niceho zacne tahnout, pak treba prestane a pak zas chvili tahne. ale bohuzel jen obcas. podarilo se mi VAGem udelat log kde se mi podarilo prave zachytit to, ze to netahlo, pak zacalo, prestalo a zas tahlo.. bohuzel tomu nerozumim. pridavam taky screen z VAGu. popis chyby z VISu je taky prilozen. projevuje se to tak jak se tam pise :(

nejdriv jsem si fakt myslel, ze je to ta vaha.
budu moc vdecnej kdyz mi nekdo poradi co s tim. dekuju moc.

chyba VAG: http://stria.cz/c12/chyba_VAG.jpg
chyba VIS: http://stria.cz/c12/chyba_VIS.jpg
log: http://stria.cz/c12/LOG-01-001-003-017.ZIP
graf: http://stria.cz/c12/graf.jpg
Naposledy upravil(a) himi dne 02 říj 2007, 22:32, celkem upraveno 1 x.
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

naloguj kanál 4, tam je předvstřik, jinak nevím dál co by si chtěl, ve VISu to máš popsaný i co máš dělat
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od himi »

doplnuju log kanalu 4, dale log kanalu 1, 4, 8 a TDI graf. snad to z toho poznate.. logy jsem delal pri jizde na ctyrku cca od 1500 do 3000 otacek na plnej plyn.

2 logy kanalu 4: http://stria.cz/c12/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV
3 logy kanalu 1, 4, 8: http://stria.cz/c12/LOG-01-001-004-008.CSV
graf 1 kanalu 4: http://stria.cz/c12/graf-1_kanal-04.jpg
graf 2 kanalu 4: http://stria.cz/c12/graf-2_kanal-04.jpg
graf 1 kanalu 1, 4, 8: http://stria.cz/c12/graf-1_kanal-01-04-08.jpg
graf 2 kanalu 1, 4, 8: http://stria.cz/c12/graf-2_kanal-01-04-08.jpg
TDI graf s hodnotama ve VAGU: http://stria.cz/c12/tdi-graf.jpg
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

zdravim tě ...tak jsem zjištoval kolik ten N108 stoji ..a ceny se liší ,etka za 5220,- někdo mi tu psal že 3600,-a v servisu na čerpadla bosch chcou 4000tis...

ja sem vyměnil ten třeti vstřik s jehlou G80a zavada se mi neobjevila,zatim najeto cca 100km a žhavení už neblika.. dival jsem se na ten tvuj tdi graf ,maš předstřik uplně mimo ,musi ti i špatně startovat ne ??
(LOL)
přikladam odpověd z dieselservisu .kde nabizeji repas čerpadla seseřízenim za 2500 ,.ale za ventil4000 (wallbash)
email:
Není žádný problém tento ventil koupit samostatně,stojí kolem 4000 kč. Často
je problém mechanický na přesuvníku a je nutná demontáž vstř.čerpadla. S
pozdravem Jiří Rangl Diesel service
Z Prava dobrý:-)))
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od himi »

dik za odpoved. cenu jsem v etce nasel stejnou. otazka je jestli to opravdu je tim ventilem. jak uz jsem psal vyse, tak VAG pise chybu "preruseni n.zkrat na kostru". nenasel jsem zatim nic co by to mohlo byt. jak uz jsem asi psal, predtim nez to zacalo delat, tak prasknul remen co je na vodni pumpe a alternatoru. bohuzel jsem ho nevymenoval ja ani jsem u vymeny nebyl, takze dotycny mozna ovlivnil predstih??? startuje to uplne bez problemu. auto jede normalne akorat ze se mu nechce do otacek a nema takovej tah..

poradite mi jak kdyztam upravit predvstrik? jestli to ma tedy cenu - jestli neni spatny ten ventil? cetl jsem tu na foru, ze se to da delat pri nastartovanem motoru a sledovat ten graf.. budu moc vdecny!

edit: ne predstih ale predvstrik, jsem se prepsal!
Naposledy upravil(a) himi dne 02 říj 2007, 10:44, celkem upraveno 1 x.
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

spiš předstřik než předstih ...na ose z vstřik,čerpadla je kolo na ozubený řemen ,když sundaš kryt rozvodaku ,uvidiš že to kolo ma uvnitř tři šrouby na 13golu ,musiš je povolit ,ne uplně ,stači kousek .
pak vezmeš tušim že to je 22gola ,a nasadiš na hlavni matku (jako tu co zajištuje kolo na ose ,z čerpadla) nasadiš a jemně poklepeš ,bud doleva nebo doprava ..na jednu stranu se předstřik zvětšuje ,a na druhou zmenšuje ..jak to už nevim ,dělali jsem to o vikendu ...hlava děravá
pak musiš znova ty tři dotahnout ,a a nstartovat ,spustit VAG ,tdi graf a mrknout co se stalo ...osobně sme to udělali na 5 pokus ,je to o tom jak to trefiš ,musi byt někde v blizkosti modre osy grafu ....

pokud ses netrefil ,tak cely postup opakuješ ,ž se ti to povede ,není to nic složiteho ..jen musš vždycky ty tři šruby dotahnout ,aby ti nezustaly povolene ,,,,kdbys nastartoval ,tak se ti rapidně změní předsřik ..
snad ti to pomuže ,jen fakt nevim jestli doleva zvětšuješ ,nebo naopak .. :?
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to co jsi popsal je postup pro motory řady A4, on má G3, tudíž A3 a tam se hejbe celým čerpadlem, předvstřik se jen tak nepohne, nejdřív zkontroluj nastavení rozvodů, pokud by byla hejblá i vačka stejně jak čerpadlo, může být problém dole na kolečku kliky, pokud bude vše OK, pak teprve nastavuj předvstřik, pod kolem čerpadla jsou dvě matky a ze strany čerpadla šroub, pak je ještě jeden na konci čerpadla dole pod hlavou čerpalda, jak z ní jdou trubky, ty všechny povolíš, lehce, nastartuješ, můžeš hejbat čerpadlem (proti směru otáčení motoru přidáváš, po směru ubíráš) a zároveň kontrolovat předvstřik na VAGu, pak všechno dotáhneš, pak to zkus projet a znova nalogovat ten kanál 4
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 02 lis 2006, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od ventil »

skus pozriet kabliky ktore ti idu do tej N108, mne to tiez robilo presne to iste co popisujes a bola len predreta izolacia na tych kablikoch ,stacilo znovu zaizolovat a vsetko ide OK.
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

G3 AFN netahne - log + graf >> VYRESENO!

Příspěvek od himi »

ventil píše:skus pozriet kabliky ktore ti idu do tej N108, mne to tiez robilo presne to iste co popisujes a bola len predreta izolacia na tych kablikoch ,stacilo znovu zaizolovat a vsetko ide OK.
ted jsem dorazil dom. teprve ctu co jste sem psali.. zavadu jsem nasel, auto jede jak z praku. bylo to presne jak rikas. byla narusena izolace kabelu k N108. kdyz jsem hybal tim kabelem tak jsem slysel lupani - jiskreni. a bylo mi to jasne, ale kdybych to neslysel, tak nevim jestli bych na to prisel, bylo to v dost blbem miste.

kazdopadne MOC DEKUJU vsem zucastnenym za snahu pomoci, moc si toho vazim!

jeste jsem pak znovu kontroloval predvstrik. hodnota v poli 2 ukazovala pri zahratem motoru +/- 56, coz si myslim je optimalni. chtel jsem udelat i TDI graf, ale kdyz jsem prepnul do zakladniho nastaveni, tak bylo slyset ze motor jde jinak a hodnota v poli 2 byla +/- 15, takze graf zas nic - "Predvstrik prichazi prilis brzy aby byl zobrazen" .. ale auto jede jak ma to cenu resit?

jupiiiiiii (crazy) (LOL)
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to ho máš malej, předvstřik se kontroluje jen v základním nastavení a měl bys tam mít těch 50-55, v zimě to pak může s tak malým předvstřikem co tam máš teď blbě chytat
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od himi »

Huml píše:to ho máš malej, předvstřik se kontroluje jen v základním nastavení a měl bys tam mít těch 50-55, v zimě to pak může s tak malým předvstřikem co tam máš teď blbě chytat
no ukazuje to cca tech 56.. ale az kdyz dam to zakladni nastaveni tak se to se to snizi na tech cca 15. v zime problem s chytanim nebyl. mam to teda resit?
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

omlouvam se ,byl jsemtak zblbly jak sme spolu řešily ty věci přes SZ že mi nějak secvaklo že maš taky agr .....jdu se někam zahrabat ..a jinak gratuluji !!!! (LOL) (LOL) (LOL)
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ventil píše:skus pozriet kabliky ktore ti idu do tej N108, mne to tiez robilo presne to iste co popisujes a bola len predreta izolacia na tych kablikoch ,stacilo znovu zaizolovat a vsetko ide OK.
aj mne presne tak isto
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od himi »

netopier píše:
ventil píše:skus pozriet kabliky ktore ti idu do tej N108, mne to tiez robilo presne to iste co popisujes a bola len predreta izolacia na tych kablikoch ,stacilo znovu zaizolovat a vsetko ide OK.
aj mne presne tak isto
sranda, ze jste to sem napsali az kdyz jsem to objevil a spravil (rofl) a jsem rad ze to nebylo nic horsiho.. akorat jeste jestli ted resit ten predvstrik. nevim proc nez prepnu do zakladniho nastaveni to ukazuje kolem tech 56 (pole 2), ale pak to spadne..

je to tu super forum!! (crazy) diiik
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

V měřených hodnotách( tak kde máš těch 55) je to hodnota na kterou jsi předvstřik reguluje(upravuje) jednotka a v základních hodnotách je to bez regulace, tj. tak jak to máš nastevený. Raději potoč čerpadlo.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“