Bubnové brzdy Fabia

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Zase jsem u toho ale....když tomu nerozumí tak to nemá jít sám kupovat...
To je jak když si koupí super pneu v Lidlu v akci a pak je vyvalenej že je po nich hovno(příklad)

stím nic nenaděláš to je takový trend celý den sedět u počítače, nebo klovat do mobilu, hledat kokotinu a jak pošták přijede před barák tak si borec myslí že mu to v kterémkoliv servise okamžitě za pět minut namontují :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo,tak nějak (rofl)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

marfan: Valecky ti nesáknou?Dival jsi se pod prachovky?Na foto to vypada jakoby mastne.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
marfan píše:To som si myslel tiež, že to je jedno. Počítal som s tým, že ak sa vymení všetko tak to musí brzdiť po nastavení a nebrzdilo resp. len chvílu.

Asi sa dohodnem s kamarádom čo robi na STK, ich otestovať na tých valcoch čo skúšajú brzdy.

mně by zajímalo jak to poznáš že ti zadek brzdí jen chvílu ???? řeknu ti ani já nepoznám když jedu v běžném provozu že mi zadek málo brzdí :? :? :?
Asi máš dobré auto , ale špatné zadní brzdy se poznají podle toho, že auto přibrzdí, někdy i předek poklekne, ale auto se řítí dál, zatímco když zadek pořádně brzdí, tak brzda má konec. Což znamená, že člověk i zastaví tam, kde chce..Ale problém je, že si řidič postupně zvyká na to, že brzdy jsou horší a horší a když jezdí jako s hnojem , třeba na vesnici, považuje to za O.K. Právě teď s tím laboruji, abych obešel omezovač /mechanický/ brzd, protože se na jedno kolo se zasekl na plno a auto brzdí jako hovado, až jde kolo smykem, a potřebuji vyrovnat brzdé síly na obě kola pro STK, kam jedu 18. 12..Nejdřív jsem dal na kolo , kam jde plný tlak omezovač jako má Felda na zadních trubkách u pumpy,ale na minulé STK mi pustil s tím, že jedno kolo brzdí víc/to , kde nebyl ten můj omezovač/, takže teď dám na to druhé ten omezovač také, bohužel nevím, zda omezení tlaku kapaliny bude vyšší z origo omezovače než tlak který pustí omezovač dodaný..Zní to jako blábol, ale možná to smysl dává..A já nebudu muset měnit origo omezovač pod nádrží, což je děsná práce...Proto říkám, když zadní brzdy brzdí "dobře", tak máš dojem, že jsi si na předek dal větší kotouče... :)
nepropadat panice...
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

NOVON píše:marfan: Valecky ti nesáknou?Dival jsi se pod prachovky?Na foto to vypada jakoby mastne.

Nemal by, je to od toho ako som nasádzal pakne a jedna strana valčeku mi vybehla trocha von tak to trocha prepustilo brzdovky. Odvzdušnené to bolo.
Pod prachovku som sa pozeral, pred tým ako mi vybehla jedna strana tak to bolo všetko čisté a suché a chodí na obe strany dobre. Jeden valček som mal už menený na pravej strane pretože ten tiekol. Vymenený bol pri 200tkm teraz mám 260tkm.


Jericho: Čiže keď má človek po výmene zadných brzd pocit, že sa mu zlepšil brzdný účinok tak je niečo aj tak zle ??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ne, pokud zjistíš, že to brzdí lépe , tak je to patrně v pořádku..To já jen tak popisoval můj "problém z brzdami", která nemám já, ale STK..Ale je to jejich práce.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"][quote="slovacek.milos"]

já osobně to tak vůbec neřeším jedu 6 km a pobrzdím, zjištuju jestli auto táhne pak třeba ve dvaceti du natvrdo a podle brzdových čar zjistím co s brzdama dělat,
pak du zase natvrdo čáry stejné pak stk a OK

podle těch čar jsem schopný rozpoznět jestli je vpředu zarezlé vodítko nebo vzadu půl prasátka, nebo na ručce zarezlý samostav, nebo chčije prase, atd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:
roman1648 píše:Zase jsem u toho ale....když tomu nerozumí tak to nemá jít sám kupovat...
To je jak když si koupí super pneu v Lidlu v akci a pak je vyvalenej že je po nich hovno(příklad)

stím nic nenaděláš to je takový trend celý den sedět u počítače, nebo klovat do mobilu, hledat kokotinu a jak pošták přijede před barák tak si borec myslí že mu to v kterémkoliv servise okamžitě za pět minut namontují :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=gxNIU848wsQ
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Moooc pěkný,sledovat to že sedačky...dyt to jde vlastně samo ne...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:
slovacek.milos píše:
já osobně to tak vůbec neřeším jedu 6 km a pobrzdím, zjištuju jestli auto táhne pak třeba ve dvaceti du natvrdo a podle brzdových čar zjistím co s brzdama dělat,
pak du zase natvrdo čáry stejné pak stk a OK

podle těch čar jsem schopný rozpoznět jestli je vpředu zarezlé vodítko nebo vzadu půl prasátka, nebo na ručce zarezlý samostav, nebo chčije prase, atd
No já mám na zadních brzdách vše nové, vše chodí jak má,pouze tlak kapaliny není "sjednocen"... :)
nepropadat panice...
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

simulátor pohoda, prace hadr (LOL) :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak jsem se potěšil , můj zaseklý omezovač zadních brzd se umoudřil.. Opět jsem jel s přeloženým autem a koukám po zvednutí na zdviži, že pístek ovládání kola se vrátil do původní pozice, tak jsem "můj doplněk " opět vyndal a jel na STK a vše 1A.. :)
P.S. jelikož auto na pohled vypadá poměrně nevábně, tak technik mu dal co proto, "protože přece tahle "šunka " nemůže mít brzdy O.K. když už vše ostatní je v pořádku, žádná koroze, mimo volnějšího čepu na rameni je bez vůle i když se auto otřásalo na třasáku jako na D1..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“