slovacek.milos píše:marfan píše:To som si myslel tiež, že to je jedno. Počítal som s tým, že ak sa vymení všetko tak to musí brzdiť po nastavení a nebrzdilo resp. len chvílu.
Asi sa dohodnem s kamarádom čo robi na STK, ich otestovať na tých valcoch čo skúšajú brzdy.
mně by zajímalo jak to poznáš že ti zadek brzdí jen chvílu ???? řeknu ti ani já nepoznám když jedu v běžném provozu že mi zadek málo brzdí
Asi máš dobré auto , ale špatné zadní brzdy se poznají podle toho, že auto přibrzdí, někdy i předek poklekne, ale auto se řítí dál, zatímco když zadek pořádně brzdí, tak brzda má konec. Což znamená, že člověk i zastaví tam, kde chce..Ale problém je, že si řidič postupně zvyká na to, že brzdy jsou horší a horší a když jezdí jako s hnojem , třeba na vesnici, považuje to za O.K. Právě teď s tím laboruji, abych obešel omezovač /mechanický/ brzd, protože se na jedno kolo se zasekl na plno a auto brzdí jako hovado, až jde kolo smykem, a potřebuji vyrovnat brzdé síly na obě kola pro STK, kam jedu 18. 12..Nejdřív jsem dal na kolo , kam jde plný tlak omezovač jako má Felda na zadních trubkách u pumpy,ale na minulé STK mi pustil s tím, že jedno kolo brzdí víc/to , kde nebyl ten můj omezovač/, takže teď dám na to druhé ten omezovač také, bohužel nevím, zda omezení tlaku kapaliny bude vyšší z origo omezovače než tlak který pustí omezovač dodaný..Zní to jako blábol, ale možná to smysl dává..A já nebudu muset měnit origo omezovač pod nádrží, což je děsná práce...Proto říkám, když zadní brzdy brzdí "dobře", tak máš dojem, že jsi si na předek dal větší kotouče...
nepropadat panice...