Nafta Eurooil a ONO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nafta Eurooil a ONO
Ahoj pánové. Jezdím OII, 1.9 TDI PD. Po celou dobu jezdím na Vervu diesel a nyní zvažuji kvůli velkému nájezdu km přejít na Diesel optimal nebo Ono. Máte s těmito palivy někdo prosím dlouhodobější zkušenosti? Za předpokladu, že bych do nafty lil VIF. Jezdím převážně delší trasy. Moc díky za vaše zkušenosti. Každá rada dobrá.
tankujeme ve firmě to nejlevnější co se dá sehnat, nejvíc ONO , auta od PD až po CR s močovinou. nikdy žádný aditiva a taky nikdy žádný problém
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Laciná nafta není jen tak.A ani ta nejdražší není výhra. Na obou zřejmě proděláš,100tis km je nic.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Nafta Eurooil a ONO
Měl sis projít net. Tohle je jedno z nekonečných témat. Můžeš si těch diskuzí pročíst desítky nebo stovky a zjistíš že nikdy nic nezjistíš. Všechny mají úplně stejný obsah, zbytečná ztráta času.Ajbi píše:Každá rada dobrá.
Člověk se pořád učí.
Re: Nafta Eurooil a ONO
co to znamená že kvůli velkému nájezdu km. chces prejít na jinou naftu?? Zůstan u vervy a máš klid. Já do ni ještě občas pridám pro jistotu VIF a mám klid. Zvlášt přes zimu......Ajbi píše:Ahoj pánové. Jezdím OII, 1.9 TDI PD. Po celou dobu jezdím na Vervu diesel a nyní zvažuji kvůli velkému nájezdu km přejít na Diesel optimal nebo Ono. Máte s těmito palivy někdo prosím dlouhodobější zkušenosti? Za předpokladu, že bych do nafty lil VIF. Jezdím převážně delší trasy. Moc díky za vaše zkušenosti. Každá rada dobrá.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
ajbi: Me to asi nejlepe jezdi na Efectu od benziny+pridavam VIF. Naftu od ONO moje rotacka nema moc rada,jako jede to stejne,ale spotreba je o 0.6 litru vetsi i s VIFem..
Na naftu od EO bez bio vykon a spotreba o.k,ale zas je motor hlucnejsi.
Na naftu od EO bez bio vykon a spotreba o.k,ale zas je motor hlucnejsi.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Naftu od Benziny a nebo ONO. Žádný VIF neleju a nikdy nic se nestalo.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Co jsem vypozoroval, tak problémy s naftou má jen ten, co to furt řeší, leje různý sajrajty do nafty a hovno najede. Na autech máme 1x 450 tis, 2x cca 320 tis a na těch CR kolem 150 tis a vůbec nic co se týká palivové soustavy jsme neřešili. Ale každýho věc a ty báje o supr spotřebě na prémiovou naftu nevím, asi 2 nádrže jsem zkoušel a rozdíl nula, OIII dlouhodobý průměr 4,9 na naftu Eurobit co je nejlevnější v mém okolí. I když jsem tankoval na západ od našich hranic třeba OMV SHELL když nebylo zbytí tak furt stejný.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Díky moc za příspěvky. Taky jsem názoru, že prémiový paliva nedělají zázraky. Nedávno jsem na ONU Spytihněv potkal kluka s BMW M3 poslední řady. Říkal, že má už třetí M3 a po celou dobu tankuje pouze na ONU. Říkal, že nikdy neměl žádný problém a auta jezdí porad stejne. Když koupím na Onu a dam Vif pro klid a myslím, že nebude problém. Jestli mne to bude brát místo 4.7 třeba 5, kašlu. A cena místo 31,50 nebo 28 je znát při ročním nájezdu přes 30 tis.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně jezdím na běžný nafty, jen ne ONO. Stejně ho nemám poblíž.
Ale s novou Caddy 110Kw jezdim jen na vervu. Na jakoukoliv jinou naftu to totiž při vytočení nad 2tis ot cvaká jak fouklý těsnění pod svodama.
Jen s vervou je klid. To je moje zkušenost, takže rozdíl tam bude a ta hlučnost na běžný nafty mě s..e.
Ale s novou Caddy 110Kw jezdim jen na vervu. Na jakoukoliv jinou naftu to totiž při vytočení nad 2tis ot cvaká jak fouklý těsnění pod svodama.
Jen s vervou je klid. To je moje zkušenost, takže rozdíl tam bude a ta hlučnost na běžný nafty mě s..e.
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km