Nafta Eurooil a ONO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3466
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

V naftách asi rozdíl bude. Kupuju u nás na firmě co lejou do Tater a bagrů, jezdí na to celá firma i cr motory v nových superbech a problém není. Ale je taková až nepřirozeně žlutá. Když jsem bral domů do traktoru na benzině tak byla taková namodralá a řidší. Prostě jiná. Včera jsem měnil naftový filtr na svojí oktávce a v tělese filtru byla nafta taková dost kalná. Filtr ale moc zahumusený nebyl po cca 15000km. Ale zas sem řešil minibagr který měl ze stejného zdroje a filtr ucpaný. To tam byl tak týden. Když jsem to z něho vyléval tak na hadře sa usazovalo něco co vypadalo jak vazelina. Prostě hnus. Ale od té doby taky bez problémů. A přitom všecko z jedné bečky. A určitě na to jezdily aj ty superby... Tak já nevím.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:. Tak já nevím.
pokud nemáte ve firmě problém tak na tu naftu jezdi a to je celé, mám EO a OMV to mi fachčí, pak mám svoje palivo a vím, tím nechci na někoho nadávat nebo reklama, prostě dlohodobý výzkum, v SK slovnaft a OMV nic jiného bych neriskoval
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“