1.4. TDI 51 kW (BNM)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4. TDI 51 kW (BNM)
Přítelkyni sevysypal motor, tak sháním. Chci se zeptat na
1) Je BNM ve Fabii I a Fabii II stejné? Jde mi o to, jestli mohu rozšířit vody pro lovené o Fabii II.
2) Jaký je rozdíl mezi BNM 51 kW a BNW 59 kW. Lze zaměnit a pokud ano, s čím vším je potřeba počítat?
Díky za podněty, Míra
1) Je BNM ve Fabii I a Fabii II stejné? Jde mi o to, jestli mohu rozšířit vody pro lovené o Fabii II.
2) Jaký je rozdíl mezi BNM 51 kW a BNW 59 kW. Lze zaměnit a pokud ano, s čím vším je potřeba počítat?
Díky za podněty, Míra
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Hele úplně přesně zatím nevím. Ale už dost dlouho (rok?) klepal. Kamarád mechanik konstatoval, že levnější bude sehnat motor, až se vysype, než se pouštět do opravy spodku. Pak jsem jeden vzal za klíček a jen v něm zarachtalo.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Hele, těžko říct. Koupil jsem to pro přítelkyni tak dva roky zpět. Bývalej služebák ČEZu. Najeto cca 170k... teď to má asi 200k. Už se stalo, teď s tím nic nevymyslím.
Sháním motor, ale chtěl bych ideláně něco, co si můžu ještě v autě natočit. Nechci kupovat zajíce v pytli. Moc toho není, takže přemýšlím, kam rozšířit své hledání. Nápad byl použít BNW - předpokládám, že pokud je tam jiná spojka a převodovka, tak asi těžko (leda to vzít vše). A stejně nevím, jak by se na to koukali na STK.
Pak tedy vidím možnost v použití BNM za Fabie II, ale nevím, jestli to je všechno fakt stejný.
Sháním motor, ale chtěl bych ideláně něco, co si můžu ještě v autě natočit. Nechci kupovat zajíce v pytli. Moc toho není, takže přemýšlím, kam rozšířit své hledání. Nápad byl použít BNW - předpokládám, že pokud je tam jiná spojka a převodovka, tak asi těžko (leda to vzít vše). A stejně nevím, jak by se na to koukali na STK.
Pak tedy vidím možnost v použití BNM za Fabie II, ale nevím, jestli to je všechno fakt stejný.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
VTG turbo má až verze BMS s DPF. Ale tam je těch odlišností víc - třeba snímač kliky.
BNM a BNV se liší jen setrvákem se spojkou a převodovkou a jsou jiný vstřiky.
Jdou tedy zaměnit, pokud bys pořešil kód motoru kvůli STK a z původního motoru použíl spojku se setrvákem a vstřikovače.
Stejně tak by šla použít i ta první 55 kW verze. Blok motoru je stejný s BNM a BNV, převodovku má jako BNV. Setrvák, spojku, vstřiky, sací potrubí a okruhem EGR a chcípací klapkou by se samozřejmě musely použít z původního motoru.
Co se týče fabie I a II tak sem na tom, že motory jsou stejný.
BNM a BNV se liší jen setrvákem se spojkou a převodovkou a jsou jiný vstřiky.
Jdou tedy zaměnit, pokud bys pořešil kód motoru kvůli STK a z původního motoru použíl spojku se setrvákem a vstřikovače.
Stejně tak by šla použít i ta první 55 kW verze. Blok motoru je stejný s BNM a BNV, převodovku má jako BNV. Setrvák, spojku, vstřiky, sací potrubí a okruhem EGR a chcípací klapkou by se samozřejmě musely použít z původního motoru.
Co se týče fabie I a II tak sem na tom, že motory jsou stejný.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002