Stránka 1 z 2
Vymena vacky EngineTeam Hv338
Napsal: 16 lis 2017, 21:29
od milansilvia
Ahojte chystame sa na vymenu komplet vacky so zdvihadkami a loziskami vacice na motore AVF TDI. Objednali sme sadu vacky Engine Team HV 338, kde vo vnutri sa nachadzaju zdvihadka celostrieborne Kolbenschmidt 50006418. Nakolko som si precital zopar diskusii ohladom zdvihatok a ohoblovanej vacky bojim sa tam celostrieborne dat a chcem ich vymenit za ine. Ktore zdvihatka pouzit Febi,swag....Obrazky na internete kecaju lebo aj v tejto sade mali byt s ciernou hlavickou. Co sa tyka vacky v sade je Vacka zrejme tiez tej istej znacky ocelova oznacenie HV285. Ak sa k nej napasuju spravne zdvihatka vydrzi to ? Dakujem za rady.
Napsal: 16 lis 2017, 22:07
od Tomas.cz
Co mám zkušenost tak zdvihátka od KS pro PD jsou šedá.
Napsal: 17 lis 2017, 09:59
od Jarda S.
Kolbenschmidt maji jenom šedej vršek

Napsal: 17 lis 2017, 11:36
od octaviask
no daj vedieť či to auto po výmene vačky akosi nezlenivie

Napsal: 17 lis 2017, 21:31
od milansilvia
octaviask píše:no daj vedieť či to auto po výmene vačky akosi nezlenivie

Ahoj prečo by malo zlenviet. Zdvihatka chcem vymeniť za celocierne. Strieborné idú len na rotacky
Napsal: 18 lis 2017, 09:20
od Tomas.cz
Tak snad ví KS co dělá, ostatně ta černá vrstva tam stejně není na věky.
Napsal: 18 lis 2017, 10:31
od octaviask
pretoze 90% pripadov co viem, kde sa menila vačka za druhovyrobu zlenivie..nemá tah, neskorý nábeh..atd.
Napsal: 18 lis 2017, 11:15
od favo
No jo ale většinou co jsem tu četl to byly ty nejlevnější vačky kdo ví od koho. I zpracování tu u nich bylo kritizováno.
Třeba Kolbenschmidt tu kdosi psal že je OK.
Já se otom přesvědčím až se dostanu k výměně, každopádně zpracování vypadá velice dobře.
Zdvihátka mám černý od INY, ale už jsem viděl i vačku která měla černý i palce. Je možný že ji jen po tepelném zušlechtění přebrousili jen na ložiskách.
Napsal: 18 lis 2017, 16:29
od adrian_B
octaviask píše:pretoze 90% pripadov co viem, kde sa menila vačka za druhovyrobu zlenivie..nemá tah, neskorý nábeh..atd.
ET vačka funguje.
AE je lenivá
a pokial viem je jedno či ET alebo kolbenschmidt... malo by to byť to isté
Napsal: 19 lis 2017, 18:47
od rami
a vzit litinu nebo ocel ?
Napsal: 20 lis 2017, 08:20
od favo
Já volil ocel.
Napsal: 20 lis 2017, 10:37
od tiguan2
Já volil litinu ET a po 50tis km zatím netknutá.
Napsal: 20 lis 2017, 11:07
od Tomas6
Litiny et jsem dával několikrát. Úbytek výkonu nebo lenivost sem nepocítil, jen každý motor na který to přišlo mi přijde víc hlučnější. Takový klepavější.
Napsal: 20 lis 2017, 13:38
od dhfool
No... Já dával ET na 1.4tdi a po 30.000 palce na ventily OK, ale palce na vstriky mají na nejvyšším bodě pitting a jsou tak 0.1mm vydařené. Dále je vymačkaná drážka na tandem hodně! Zkusim nafotit... Rolny na vadlech pro vstriky jsou OK, stejně tak tandem...
Napsal: 20 lis 2017, 15:32
od tiguan2
Tomas6 píše:Litiny et jsem dával několikrát. Úbytek výkonu nebo lenivost sem nepocítil, jen každý motor na který to přišlo mi přijde víc hlučnější. Takový klepavější.
Tak to maš možná pravdu ale o proti jiným PD mužu říct ...lepší průměr-takový dunivý
Pokud vydrží nemam problém, nechtělo se mě davat do starý vrány tolik peněz za origo ocelovou