Mám tady problém s fabii 1.4MPi 44kw s lambdama. Nejde mi vůbec výstup s motorovky na lambdy. Mám tam naměřit 0.4V-0.5V a nemám tam nic. Pujčil jsem si o kamaráda jinou fabku a tam to je.
Co obnáší výměna řídící jednotky. Stačí přispůsobení nebo se musí přepisovat nějaký pin?
Jinak je to jednotka 047 906 033 a na té druhé je 047 906033C
033 je vadná, 033C je z té druhé, ale ta je myslím 50kw.
Prohodil jsem je jen na zkoušku a ani nestartoval páč blikal imo. Ale půl voltu tam bylo hned po zapnutí klíčku.
Myslíš že by stačilo nechat přehrát? Nechce se mi kupovat na vrákáči jinou, aby nebyl zase do budoucna problém, že bude mít jiný VIN. Člověk dnes neví co ještě vymyslí s STK.
Jakmile připojím přední lambdu, tak se to začne tlouct, blbý volnoběh a až když to přepne do nouzáku, tak vyskočí chyba mam zato že 16556 systém příliš bohatý. To auto má lambdu odpojenou evidentně 16let a odpojenou kontrolku motoru. Teď už to ale STK neprojde, tak se to musí řešit.
Další věc je, že to nevidí zadní lambda sondu. Teplota katíku je-40stupňů.
V měřených hodnotách na 30 straně je v druhém okně 000 a mělo by tam být minimálně 110.
Tak to už je na mě moc.
Podle dílenské příručky máš nastarovat a měřit mezi pinem 1 a 5 patice přední lambda sondy. Měl bys naměřit 0.4 - 0.5V a ty tam každopádně nejsou. To samé na zadní. A když mám teplotu katíku -40 stupňů, tak neměří.
Tohle je ale širokopásmová sonda její měření je uplně jiné a rozhodně ne multimetrem.Otestuj ji v diag v základním nastavení.Hodnoty v diag se u jednotlivejch jednotek taky liší standartně je ale hodnota při volnoběhu 1.5V pouze v diag tohle napétí nikde na sondě nenaměříš je to vypočítaná hodnota z čerpacího proudu sondy.Chyby ohledně lambdasond často řešily aktualizace sw.Jde to pouze z cd online to nejde.
Jo testuju lambdy u jiných škodovek přes základní nastavení. Ale tady to prostě nejde. Pokud mi to ukazuje teplotu katíku -40, tak jak mám udělat zkoušku, když to nepustí test. Těch půl voltu naměříš na výstupu z ŘJmotoru.