Výměna řídící jednotky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Výměna řídící jednotky

Příspěvek od laciro »

Mám tady problém s fabii 1.4MPi 44kw s lambdama. Nejde mi vůbec výstup s motorovky na lambdy. Mám tam naměřit 0.4V-0.5V a nemám tam nic. Pujčil jsem si o kamaráda jinou fabku a tam to je.
Co obnáší výměna řídící jednotky. Stačí přispůsobení nebo se musí přepisovat nějaký pin?
Jinak je to jednotka 047 906 033 a na té druhé je 047 906033C
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

033 ma vadu, rok po vydaní bol vydaný servisný prípis na upgrade za 033G!

treba preflashovat

033C asi nebude nahrada...nemozes si jednotky len tak vymienat medzi sebou..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

033 je vadná, 033C je z té druhé, ale ta je myslím 50kw.
Prohodil jsem je jen na zkoušku a ani nestartoval páč blikal imo. Ale půl voltu tam bylo hned po zapnutí klíčku.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Myslíš že by stačilo nechat přehrát? Nechce se mi kupovat na vrákáči jinou, aby nebyl zase do budoucna problém, že bude mít jiný VIN. Člověk dnes neví co ještě vymyslí s STK.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

neviem o aké lambdy ide, nepises cisla chyb atd...

ale 033 poznám naspamäť...majú problem s volnobehom, vypisuje to netesnosť sacieho potrubia, lambda korekcia 20%, spotreba 11l.

033 sa flashuje na 033G VAS alebo ODIS. nasledne musis riesit prisposobenie jednotky k immu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Jakmile připojím přední lambdu, tak se to začne tlouct, blbý volnoběh a až když to přepne do nouzáku, tak vyskočí chyba mam zato že 16556 systém příliš bohatý. To auto má lambdu odpojenou evidentně 16let a odpojenou kontrolku motoru. Teď už to ale STK neprojde, tak se to musí řešit.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Další věc je, že to nevidí zadní lambda sondu. Teplota katíku je-40stupňů.
V měřených hodnotách na 30 straně je v druhém okně 000 a mělo by tam být minimálně 110.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Zítra se chci zastavit na vrakovišti. jediná náhrada je 033G nebo muže být ještě jiná?
Je to Fabia 1.4 MPI 44KW r.v.2001 AZF
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak ji měříš a v jakejch podmínkách.Je tam už širokopásmová nebo skoková sonda.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Tak to už je na mě moc.
Podle dílenské příručky máš nastarovat a měřit mezi pinem 1 a 5 patice přední lambda sondy. Měl bys naměřit 0.4 - 0.5V a ty tam každopádně nejsou. To samé na zadní. A když mám teplotu katíku -40 stupňů, tak neměří.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Přední jsem dal Bosch BO 0258007355 náhrada za original, která měla ucvakané piny v patici. Zadní možná nic nebude.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tohle je ale širokopásmová sonda její měření je uplně jiné a rozhodně ne multimetrem.Otestuj ji v diag v základním nastavení.Hodnoty v diag se u jednotlivejch jednotek taky liší standartně je ale hodnota při volnoběhu 1.5V pouze v diag tohle napétí nikde na sondě nenaměříš je to vypočítaná hodnota z čerpacího proudu sondy.Chyby ohledně lambdasond často řešily aktualizace sw.Jde to pouze z cd online to nejde.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Jo testuju lambdy u jiných škodovek přes základní nastavení. Ale tady to prostě nejde. Pokud mi to ukazuje teplotu katíku -40, tak jak mám udělat zkoušku, když to nepustí test. Těch půl voltu naměříš na výstupu z ŘJmotoru.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Mohl byste mi někdo prosím podle ETKY zjistit, jestli je ŘJ motoru 047 906 033 tak která tam má opravdu být. VIN TMBPH16Y723443452. Děkuji
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Etka dává podle tohoto VINu 047 906 033 K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“