kde najdu kody vstriku ? Denso

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

kde najdu kody vstriku ? Denso

Příspěvek od oregan »

Ahoj potrebuju do transita 2009 2,2tdci 96kw QWFA nakodovat vstriky pres focom. Kde najdu kody vstriku?A kde je prvni valec? Dik
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: kde najdu kody vstriku ? Denso

Příspěvek od slovacek.milos »

oregan píše:Ahoj potrebuju do transita 2009 2,2tdci 96kw QWFA nakodovat vstriky pres focom. Kde najdu kody vstriku?A kde je prvni valec? Dik
kod je to číslo na vstřiku, zajdi na stránky auto kely tam si zadej svoje auto pak vstřikování vstřikovací trysky a informace o prodoktu tam píšou co stím
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to si kúpil nové vstrekovače že ich chceš kódovať?

Ak su po repase, kody mas na protokole ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

octaviask píše:to si kúpil nové vstrekovače že ich chceš kódovať?

Ak su po repase, kody mas na protokole ;)
ok moc vam dekuji.Jinak co se muze stat kdyz nebudou nakodovany?Muze to mit vliv na start,chod motoru i vykon?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Kodovanie vstrekovača informuje jednotku o výrobných "nepresnostiach", ktoré vstrekovač má. Keďže je to zložitá mechanika, nedá sa vyrobiť 1000 na vlas rovnakých vstrekovačov. Majú odchýlky.

Kody su informacia je pre jednotku, aby vedela odchýlku dorovnať.

Jednotka sa používaním vstrekovača "učí", ako vstrekovač starne tak aby dosiahla čo najhladší chod motora.

Je to veľmi zaujímavá debata či kodovať staré vstrekovače :) Keby si ich dal na stolicu podľa mňa by vôbec neprešli testom. Pretože tie kody ktore na vstrekoch sú...dávno neplatia!!!! Vstrekovač je opotrebovaný!

Prinajlepšom by ti stolica vyplula iný kód (ak by bol vstrek ešte v tolerancii niekde na kraji).

Neviem ako vy, mne nikdy žiadne denso testom neprešlo.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, použitý vstřikovače je třeba před vyndáním motoru "načíst" a poznamenat si jejich časem "adaptovaný" kody pro jejich namontování do dalšího přibližovadla. Pokud to není, tak pomůže jedině stolice, jinak je to taky na "stolici" :P
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak by si aj našiel adaptačné hodnoty ktore sa jednotka naučila (čo vacsina diagnostik ani nevie precitat), tak si myslim ze nemas sancu ich nanutit novej jednotke.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]Kodovanie vstrekovača informuje jednotku o výrobných "nepresnostiach", ktoré vstrekovač má. Keďže je to zložitá mechanika, nedá sa vyrobiť 1000 na vlas rovnakých vstrekovačov. Majú odchýlky.

Kody su informacia je pre jednotku, aby vedela odchýlku dorovnať.



fakt? žiju v tom že vstřik řeší snímač podélného zrychlení viděl jsem na vlastní oči a uši jak motor jel jenom na jeden válec a nepoznáš to

tři vstřiky byly odpojene, pokud je v pořádku tak to dokáže
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

octaviask píše:ak by si aj našiel adaptačné hodnoty ktore sa jednotka naučila (čo vacsina diagnostik ani nevie precitat), tak si myslim ze nemas sancu ich nanutit novej jednotke.
Tohle nedělám a neznám, ale stejně jako tam foukneš kod novýho, tak stejně tak tam foukneš kod jetýho. Principielně je to přece to samý jak CR u VAGu s IMA-ISA kody, nebo ne?

Tohle bude něco pro Miloše ;)
https://www.autokelly.cz/Manuals/X012_M ... _DENSO.pdf

https://www.autokelly.cz/Catalog/ford-t ... 9;34122028
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

slovacek.milos píše:
octaviask píše:Kodovanie vstrekovača informuje jednotku o výrobných "nepresnostiach", ktoré vstrekovač má. Keďže je to zložitá mechanika, nedá sa vyrobiť 1000 na vlas rovnakých vstrekovačov. Majú odchýlky.

Kody su informacia je pre jednotku, aby vedela odchýlku dorovnať.



fakt? žiju v tom že vstřik řeší snímač podélného zrychlení viděl jsem na vlastní oči a uši jak motor jel jenom na jeden válec a nepoznáš to

tři vstřiky byly odpojene, pokud je v pořádku tak to dokáže
samozrejme rieši ;) v istom rozsahu...uhlovu rychlost.

Avšak tieto korekcie sú pevne dané kódom (ci uz IMA alebo pod...) korekcie volnobehu a chodu motora podla snimaca na kluke sú dodatočné.


Ano existuje kod "jetýho" vstrekovača. Ak je vstrekovač ešte v tolerancii v ktorej sa dá kod vygenerovať tak ti ho na stolici vygenerujú.

Ak ale vezmeš nejake vstrekovače, z nejakeho auta...je blbost pchat tie kody ktore su na nich napisane.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

chalani chcem sa spytat mam v aute trysky CR bosch cislo 0 445 110 265 budem ich menit za repasovane . Bude treba ich nakodovat ? Na eshope som nasiel aj ine cislo trysiek 0 986 435 170 a pri nich bolo napisane IMA Kodovane . tak ma zaujima ci aj tie 0 445 110 265 bude treba nakodovat aby spravne fungovali . Dakujem
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

podla mna ano, avšak pokial dostanes repasovane tak na protokole budú kody :) (nie tie na vstrekoch!!!)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

ok dik a ako to potom nakodovat . pripadne bude sa na tom aute dat ist aby som dosiel niekam kde mi to nakoduju ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rayx píše:
octaviask píše:ak by si aj našiel adaptačné hodnoty ktore sa jednotka naučila (čo vacsina diagnostik ani nevie precitat), tak si myslim ze nemas sancu ich nanutit novej jednotke.
Tohle nedělám a neznám, ale stejně jako tam foukneš kod novýho, tak stejně tak tam foukneš kod jetýho. Principielně je to přece to samý jak CR u VAGu s IMA-ISA kody, nebo ne?

Tohle bude něco pro Miloše ;)
https://www.autokelly.cz/Manuals/X012_M ... _DENSO.pdf

https://www.autokelly.cz/Catalog/ford-t ... 9;34122028
Žádná diagnostika a asi ani jednotka neumí generovat novej kód.Jakej tam zapíšeš takovej vyčteš.Problém u fordu je že někdy bez zadání kodu auto nenastartuješ.Dokud jsme neměli diag na zadání kodu startovali jsme to startsprejem a pak dojeli do fordu na nakodování a pak už to chytalo normálně.Co se týká vstřikovačů z vrakoviště kor denso tak raději dám ruce od toho.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

m.a.r.e.k píše:ok dik a ako to potom nakodovat . pripadne bude sa na tom aute dat ist aby som dosiel niekam kde mi to nakoduju ?
delphi/KTS/alebo OEM diag.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“