octaviask píše:ak by si aj našiel adaptačné hodnoty ktore sa jednotka naučila (čo vacsina diagnostik ani nevie precitat), tak si myslim ze nemas sancu ich nanutit novej jednotke.
Tohle nedělám a neznám, ale stejně jako tam foukneš kod novýho, tak stejně tak tam foukneš kod jetýho. Principielně je to přece to samý jak CR u VAGu s IMA-ISA kody, nebo ne?
Žádná diagnostika a asi ani jednotka neumí generovat novej kód.Jakej tam zapíšeš takovej vyčteš.Problém u fordu je že někdy bez zadání kodu auto nenastartuješ.Dokud jsme neměli diag na zadání kodu startovali jsme to startsprejem a pak dojeli do fordu na nakodování a pak už to chytalo normálně.Co se týká vstřikovačů z vrakoviště kor denso tak raději dám ruce od toho.
Já jsem v tomto jen teoretik, co ale vychází z postupů. Neřekl jsem, že diag něco generuje, ta je tu jen jako čtečka a kodovačka. Jde o to, že ty vstřiky maj nějakej výchozí stav od výrobce, ten tedy po otestování zapíše IMA na vstřikovač. Tento kod se pak musí do ECU nakodovat po namontování vstřikovače na motor. No a jak bude provozem motoru vstřikovač stárnout, sama ECU mu bude adaptací přiřazovat novou hodnotu/kod. Takže ten aktuální je třeba před vyndáním z motoru přečíst, jinak nezbude nic jinýho než stolice. U VAGu to platí pro CR jak s piezo tak el.magnety. To DENSO, Conti atd na tom budou stejně ... IMA zapsaný na vstřikovači výrobcem platí jen když je vstřikovač nový.