T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje
Napadá někoho jaký problém by mohl být?Hlava nová ,vstřiky přetěsněné a seřízené,vačka a hydra nový,palivák nový,rozvody seřízeně a žhavky žhaví.Stejně druhý den auto startuje spatne ze se vyvalí dým z vyfuku a chvilku se klepe a pak se chytí a běží normálně..Diag je bez závad.Podávací čerpadlo je slyšet..Dík za rady...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
[quote="jear ewing"]Mě to dělal 3.cestný, termostaticky ventil na palivovem filtru, zkus ho vyměnit 100% bude puvodní[/quote
T5 nemá plastovej ventil na filtru.jdou do něj 4hadice který mají takový ty vw rychlospojky na zmačknutí.Jak dlouho to ráno žhaví??Nezkoušel si nažhavit dvakrát?Jde k těm žhavičům vůbec elektrika?
T5 nemá plastovej ventil na filtru.jdou do něj 4hadice který mají takový ty vw rychlospojky na zmačknutí.Jak dlouho to ráno žhaví??Nezkoušel si nažhavit dvakrát?Jde k těm žhavičům vůbec elektrika?
trhac píše:Žhavý žhavý.Ventil to nemá .Jinak pri cca 8 stupních to zhavi chvilicku.Me to přijde jako kdyby padala nafta ale není mi jasný kde..jear ewing píše:Mě to dělal 3.cestný, termostaticky ventil na palivovem filtru, zkus ho vyměnit 100% bude puvodní[/quote
T5 nemá plastovej ventil na filtru.jdou do něj 4hadice který mají takový ty vw rychlospojky na zmačknutí.Jak dlouho to ráno žhaví??Nezkoušel si nažhavit dvakrát?Jde k těm žhavičům vůbec elektrika?
Mám filtr 7H0127401B tz. se čtyřma vývodama.Mysliš že by to mohlo jít přez ty gumičky v těch rychlospojkách?Zatím to nikde neprosakuje je to totiž vyčištěný a nic se s tim ještě nenajelo.Rayx píše:Kde? Třeba tady N90955703, to tam máš na filtru po šroubem N90483204? Filtr 7H0127401B a asi si ho každej vyrábí jak chce ...
Jinak kolem tandemu nic nesákne?
No ale podle ETKA je na filtru právě ten asi odvzdušnovací šroub i s o-kroužkem. Ten tam tedy nemáš, asi došlo k nějakým upravam. Co koukám, tak pokud ten přívod nepadá přímo na čerpadle v nádrži 7H0919088, tak můžou teoreticky pozlobit ty rychlospojky a to i na chladiči nafty na vratce pod autem, jinak asi jen ten tandem, zkusil bych ho změřit, jak psal octaviask, a rovnou pro sichr mrkni i na korekce volnoběhu, i to napoví. A, koukám, že tam ani nedávali zpětný ventil na přívod mezi filtr a tandem, první PD v osobácich je měly, ale to už je jen návrh na řešení, pokud by se nic nenašlo. Co je to konkrétně za rok?
Ano, pokud platí to samé jak u PKW Kromě toho maximálního tlaku udávaj ještě tlak na volnoběh či 1500ot, a to min 3,5bar.
Zaškrcením zpátečky ověříš jen to, jestli tlak neutíká na vstřikovačích přes gumičky.
Čerpadlo v nádrži musí mít na výstupu zpěták, takže pokud stáhneš na filtru přívod, neměla by se nafta vracet do nádrže ani by to nemělo jít do nádrže profouknout.
Cos vzal za ten filtr, origo nebo nějaký ověřený aftermarket? By mě zajímalo, jak má řešený uvnitř cesty ...
https://www.drive2.ru/l/459990036402672415/
Zaškrcením zpátečky ověříš jen to, jestli tlak neutíká na vstřikovačích přes gumičky.
Čerpadlo v nádrži musí mít na výstupu zpěták, takže pokud stáhneš na filtru přívod, neměla by se nafta vracet do nádrže ani by to nemělo jít do nádrže profouknout.
Cos vzal za ten filtr, origo nebo nějaký ověřený aftermarket? By mě zajímalo, jak má řešený uvnitř cesty ...
https://www.drive2.ru/l/459990036402672415/