T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje

Příspěvek od edie »

Napadá někoho jaký problém by mohl být?Hlava nová ,vstřiky přetěsněné a seřízené,vačka a hydra nový,palivák nový,rozvody seřízeně a žhavky žhaví.Stejně druhý den auto startuje spatne ze se vyvalí dým z vyfuku a chvilku se klepe a pak se chytí a běží normálně..Diag je bez závad.Podávací čerpadlo je slyšet..Dík za rady...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

merane hodnoty po studenom štarte skupina 13 a 23, keď sa to klepe...a potom...

moze byt niektorý vstrekovač.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Vstriky jsou odzkoušeny a serizeny v dieselpoweru.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Mě to dělal 3.cestný, termostaticky ventil na palivovem filtru, zkus ho vyměnit 100% bude puvodní
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle má ale už novější typ bez T ... ale ano, hledal bych taky kolem filtru a jeho gumiček ...
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

[quote="jear ewing"]Mě to dělal 3.cestný, termostaticky ventil na palivovem filtru, zkus ho vyměnit 100% bude puvodní[/quote

T5 nemá plastovej ventil na filtru.jdou do něj 4hadice který mají takový ty vw rychlospojky na zmačknutí.Jak dlouho to ráno žhaví??Nezkoušel si nažhavit dvakrát?Jde k těm žhavičům vůbec elektrika?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

odmerat tlak na tandeme
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

trhac píše:
jear ewing píše:Mě to dělal 3.cestný, termostaticky ventil na palivovem filtru, zkus ho vyměnit 100% bude puvodní[/quote

T5 nemá plastovej ventil na filtru.jdou do něj 4hadice který mají takový ty vw rychlospojky na zmačknutí.Jak dlouho to ráno žhaví??Nezkoušel si nažhavit dvakrát?Jde k těm žhavičům vůbec elektrika?
Žhavý žhavý.Ventil to nemá .Jinak pri cca 8 stupních to zhavi chvilicku.Me to přijde jako kdyby padala nafta ale není mi jasný kde..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kde? Třeba tady N90955703, to tam máš na filtru po šroubem N90483204? Filtr 7H0127401B a asi si ho každej vyrábí jak chce ...
Jinak kolem tandemu nic nesákne?
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Rayx píše:Kde? Třeba tady N90955703, to tam máš na filtru po šroubem N90483204? Filtr 7H0127401B a asi si ho každej vyrábí jak chce ...
Jinak kolem tandemu nic nesákne?
Mám filtr 7H0127401B tz. se čtyřma vývodama.Mysliš že by to mohlo jít přez ty gumičky v těch rychlospojkách?Zatím to nikde neprosakuje je to totiž vyčištěný a nic se s tim ještě nenajelo.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No ale podle ETKA je na filtru právě ten asi odvzdušnovací šroub i s o-kroužkem. Ten tam tedy nemáš, asi došlo k nějakým upravam. Co koukám, tak pokud ten přívod nepadá přímo na čerpadle v nádrži 7H0919088, tak můžou teoreticky pozlobit ty rychlospojky a to i na chladiči nafty na vratce pod autem, jinak asi jen ten tandem, zkusil bych ho změřit, jak psal octaviask, a rovnou pro sichr mrkni i na korekce volnoběhu, i to napoví. A, koukám, že tam ani nedávali zpětný ventil na přívod mezi filtr a tandem, první PD v osobácich je měly, ale to už je jen návrh na řešení, pokud by se nic nenašlo. Co je to konkrétně za rok?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

odmerajte tlak na tandeme a mate jasne kde je problem
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

octaviask píše:odmerajte tlak na tandeme a mate jasne kde je problem
Na tandemu by měl byt tlak kolik??Jinak ty gumičky na filtru bych mohl vyzkoušet ze zaskrtim vracečku z tandemu ne??
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

ak sa nemýlim 7,5 baru/ pri 4000 otáčkach.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ano, pokud platí to samé jak u PKW ;) Kromě toho maximálního tlaku udávaj ještě tlak na volnoběh či 1500ot, a to min 3,5bar.

Zaškrcením zpátečky ověříš jen to, jestli tlak neutíká na vstřikovačích přes gumičky.

Čerpadlo v nádrži musí mít na výstupu zpěták, takže pokud stáhneš na filtru přívod, neměla by se nafta vracet do nádrže ani by to nemělo jít do nádrže profouknout.

Cos vzal za ten filtr, origo nebo nějaký ověřený aftermarket? By mě zajímalo, jak má řešený uvnitř cesty ...
https://www.drive2.ru/l/459990036402672415/
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“