Vzal jsem od MANU ten samí v odkazu.Zítra to zkusím nastartovat po dvou dnech tak jsem zvědavej jakej to bude mít průběh.Kdybych normálně po nastartování zaškrtil vracečku i přívod a po několika hodinách zkusil nastartovat znovu(samozřejmě hadičky zprůchodnim)tak bych tim mel taky ověřit těsnost soustavy..A kdyby to naskočilo i tak špatně tak by to musel být tandem a nebo tlaky ve válcích.Rayx píše:Ano, pokud platí to samé jak u PKW Kromě toho maximálního tlaku udávaj ještě tlak na volnoběh či 1500ot, a to min 3,5bar.
Zaškrcením zpátečky ověříš jen to, jestli tlak neutíká na vstřikovačích přes gumičky.
Čerpadlo v nádrži musí mít na výstupu zpěták, takže pokud stáhneš na filtru přívod, neměla by se nafta vracet do nádrže ani by to nemělo jít do nádrže profouknout.
Cos vzal za ten filtr, origo nebo nějaký ověřený aftermarket? By mě zajímalo, jak má řešený uvnitř cesty ...
https://www.drive2.ru/l/459990036402672415/
T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ak nemaš glycerínový manometer 7,5 bar neodmeráš. Rozskáče sa ti rucicka.
Avšak problém ktorý riešiš...tj. "trkotanie" auta za studena.... Na to nepotrebuješ auto vytáčať!!!
Potrebuješ vedieť čo tomu autu chýba v tú sekundu keď sa háda!
Čiže to štartneš, necháš to trkotať a budeš kukať na tandem čo sa bude diat.
Avšak problém ktorý riešiš...tj. "trkotanie" auta za studena.... Na to nepotrebuješ auto vytáčať!!!
Potrebuješ vedieť čo tomu autu chýba v tú sekundu keď sa háda!
Čiže to štartneš, necháš to trkotať a budeš kukať na tandem čo sa bude diat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Takže dnes jsem dla vracečku i přívod k čerpadlu průhlednou abych viděl co se tam dějě.Nafta vypada že drží.Čerpadlo taky při volnoběhu dá 3,5Bar.Akorát by mě zajímalo po jaky době má ten tlak vytvořit..???octaviask píše:ak nemaš glycerínový manometer 7,5 bar neodmeráš. Rozskáče sa ti rucicka.
Avšak problém ktorý riešiš...tj. "trkotanie" auta za studena.... Na to nepotrebuješ auto vytáčať!!!
Potrebuješ vedieť čo tomu autu chýba v tú sekundu keď sa háda!
Čiže to štartneš, necháš to trkotať a budeš kukať na tandem čo sa bude diat.
SSP 36 od Škodovky máš? Pokud naměříš na volnoběh těch 3,5bar, tak v tom tandemu nevidím problém. Pokus s měřením s odpojenými vstřikovačemi od ECU nemám otestovanej, že by potom nafta protejkala vnitřkem vstřikovače a vracela ze zpět? No asi jistě ano (hydraulika je nekompromisní ), pravděpodobně to zavírání jehly elmag.ventilů stačí na to aby v přívodní části ve hlavě ten tlak tandem takto vytvořil, 1500ot/min, to je 25ot/sec, a to je tedy cca 3 zavření jehly každého elmag. ventilu vstřikovače za sekundu, to je fofr Snad se nepletu ...
Čidlo na vaččce funguje OK, impulsní zuby na kole taky OK? To určuje rychlost nastartování motoru.
Čidlo na vaččce funguje OK, impulsní zuby na kole taky OK? To určuje rychlost nastartování motoru.
Kód: Vybrat vše
https://www.ulozto.cz/!oi0M9i4hAbkW/36-19-tdi-pd-skoda-fabia-pdf
Naposledy upravil(a) Rayx dne 21 lis 2017, 14:56, celkem upraveno 2 x.
Tan tlak tam nevznikne i kdyz jsou vstriky pripojeny..Treba kdyz jsem mel zhavicky venku a zatocil jsem s motorem..Ale to je jen poznatek..Jinak zajimavy pocteni.Zaujalo me ze ma byt na zpatecce tlak stale 1bar..Rayx píše:SSP 36 od Škodovky máš? Pokud naměříš na volnoběh těch 3,5bar, tak v tom tandemu nevidím problém. Pokus s měřením s odpojenými vstřikovačemi od ECU nemám otestovanej, že by potom nafta protejkala vnitřkem vstřikovače a vracela ze zpět? No asi jistě ano (hydraulika je nekompromisní ), pravděpodobně to zavírání jehly elmag.ventilů stačí na to aby v přívodní části ve hlavě ten tlak tandem takto vytvořil, 1500ot/min, to je 25ot/sec, a to je tedy cca 6 zavření jehly každého elmag. ventilu vstřikovače za sekundu, to je fofr Snad se nepletu ...
Kód: Vybrat vše
https://www.ulozto.cz/!oi0M9i4hAbkW/36-19-tdi-pd-skoda-fabia-pdf