Vw Tiguan TSI Problém(2010)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Vw Tiguan TSI Problém(2010)

Příspěvek od Traker »

Obrázek

Ahoj Kluci. Stala se nečekaná událost. Tiguan jako nový ujel pár tisic km a propalený píst. Motor vyměněný za nový na záruku. Nový motor ve 2014 najel asi 30 tisic a opět propálený píst. Nyní opět reklamováno ve Vw a po 14 denní tahanici nemáme na nic nárok a prostě nás technik vyhodil. Tady ty motory se údajně do roku 2012 hodně odcházeli. Moje otázka zní: Dá se tento typ motoru zaměnit s nečím jiným?? Motorem po roce 2012 nebo musíme dát totožný. Nebo porádite jaký sehnat,který vydrží. Popřipadě nabídky??? Předem díky :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tuhle story bych pustil přes nějakýho novináře do světa, pokud by se ke mně stejně zachoval i importér VW!!! Co mělo být příčinou opakovaného propálení pístu na jestli se nepletu na tomhle jejich turbo-kompresoru hybridu?

Infolinka
+420 844 555 599
PO - PÁ 9 -18
info@volkswagen.cz

Že by toto?
http://www.auto.cz/motor-1-4-tsi-twinch ... out-105157

http://hartogtuning.nl/oh_ht_news.php?f=90
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

piesty prepaluje vysoká teplota. Vysoká teplota u benzínového motoru vzniká chudobnou zmesou....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

No jo, jenomže nový motor byl vyměněn za nový, který už měl bejt vychytany,aby problém nenastal znovu. Jenomže nastal. Po odmítnutí se psal dopis až do Německa a odpověď přišla z prahy, že dají na opravu slevu asi 20 %. Tudíš celková cena opravy cca 120 tisíc. To ke nový motor. Řeklo se, že ne, že to je nereálné a proč bych měl něco platit já co vydrželo 30 tis km??? Technik už byl nasranej a at si to odvezeme, nebo budeme platit 100 Kč denně za parkovné. Ještě máme podezření, že motor měněny nebyl, ale pouze opraveny. V servísce je ale psáno výměna motoru!!!
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

To je ale hodně smutné že se k tomu neumí postavit. 30tis. km je opravdu málo. Ale pamatuji yetiho najeto 8tis. a motor KO. To mě jenom utvrzuje v tom že nové auto si nikdy nekoupím.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Evidentne vidno ,že VW group je na tom s motormi poslednej dobe velmi zlé a doba ,že sa budu vyrábat motory ktoré vydržia X 100000km je už asi preč.A predajca aut ked kupujete auto tak Vám ho vychváli aj do neba aké je dobré a spolahlivé...A ked si chcete kúpit auto tak sa poradte s mechanikom on tie auta najlepšie pozná ,ktoré je spolahlive.Len ak si niekto nedá povedat tak nerobí iné len mení dvojhmoty, trysky ,turbá ,egr ventile ,zapchaté dpf filtre ,snímače diferenčného tlaku ,snímače teploty dpf a to su obrovské položky .A ked to porovnám s benzínovým japoncom iba lejem benzín spravím bežnu udržbu a bez starosti sa vozím ale je to na každom aku cestu zvolí. :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

proxima, nemas sancu tieto nove motory poznat...3/4 chodi do autorizakov...a seriove vady sa ukazu az neskor.

Prepaleny piest je vina manazmentu paliva...vstrekovacov....btw niekde som davnejsie cital ze sa menili vstrekovače ktoré mali pozmenený "pattern" vstrekovania, prave kvoli prepalujucim sa piestom!

Tak isto sa docitate o soft update, pretoze jednotky dovoluju respektive sa snazia chodi na hranici hodnoty lambda, povacsine casu motor bezi na chudobnu zmes!!! Šetrí to palivo :) je to super v v reklame...


Výsledok? VW to posiera od 2009 každým rokom....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Kolega měl to samé. Tiguan 1,4 TSI, koupeno nové. Do 60 tis. km 2 x měněny písty. Po druhé opravě to pochopil a auta se zbavil. Byl velmi zklamán, jelikož bral VW jako etalon kvality.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

a tie 3/4 aj budú chodit do autorizovakou lebo elektronických systémou pribúda a pochybujem ,že či napr. radar brake len tak niekto nastaví v garáží...jedine,že by sa špecializoval a určitu značky a zainvestoval do vybavenia :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

budu, tam to smeruje...ale neboj :D naučíme sa, niečo kúpime..atď. Avšak veľa servisov bude mať problém.

Etalon kvality VW skoncil motorom 1.9Tdi PD (ATD/ASZ)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Traker píše:Ještě máme podezření, že motor měněny nebyl, ale pouze opraveny. V servísce je ale psáno výměna motoru!!!
V jakým stavu je místo s vyraženým číslem a kodem motoru na bloku motoru? Je to ještě k přečtení nebo ne? Má to i nový štítek na rozvodech nebo ne?
No klíďo ten novej motor skutečně objednaný a dodaný mohli "zbalit" a v autě jen nějak opravit ten současný ... Bez prověření nelze věřit ničemu ...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rayx píše:
Traker píše:Ještě máme podezření, že motor měněny nebyl, ale pouze opraveny. V servísce je ale psáno výměna motoru!!!
V jakým stavu je místo s vyraženým číslem a kodem motoru na bloku motoru? Je to ještě k přečtení nebo ne? Má to i nový štítek na rozvodech nebo ne?
No klíďo ten novej motor skutečně objednaný a dodaný mohli "zbalit" a v autě jen nějak opravit ten současný ... Bez prověření nelze věřit ničemu ...
Přesně tak,protože ten technik se toho chtěl zbavit za každou cenu a byl nepříčetný. Protže už on v minulosti to řešil na záruku a majitelka byla doktorka a ta neví která bije v tomto. Kde na motoru je značený rok výroby a kod motoru???
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

uiqjirka píše:Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
To by ses divil jaké scifi se dá udělat tam. když tam ty lidi pracuji tolik roků,tak se daj dělat takové šmeliny,že bys koukal. My do toho nevidíme ani trošku. Sám jeden mechoš řekl,že si myslí,že ten motor měněný nebyl. Protože kdyby byl měněný a jak již bylo řečeno problem už vyřešený na tom novém motoru,tak by se to nestalo. Jinak předtím to udělal třetí válec a ted první
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A číslo motoru je jaké?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“