Vw Tiguan TSI Problém(2010)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rayx píše:I kdyby to technicky šlo, jak to zlegalizuješ??? Tohle není reálný ...
Nevadí to neřeš. Radši takhle než tam cpát co tam bylo
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

já myslim že 1.8TSI a 2.0TSI jsou oboje EA888 takže by to mělo pásnout
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

váha píše:já myslim že 1.8TSI a 2.0TSI jsou oboje EA888 takže by to mělo pásnout
Takže na převodovku i držaky ??? Pujde tam pokud to bude pasovat. Tu fenu 1.4 tam nedám. Nebudu čekat až se vysype zase. Nebo 1.4 TSI ale 2012 a vejš???
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

váha píše:já myslim že 1.8TSI a 2.0TSI jsou oboje EA888 takže by to mělo pásnout
No ale 1.4 není řada EA888 ... myslíš, že to je stejný?

O jaký kod motoru tu vlastně celou dobu jde?
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Traker píše:
váha píše:já myslim že 1.8TSI a 2.0TSI jsou oboje EA888 takže by to mělo pásnout
Takže na převodovku i držaky ??? Pujde tam pokud to bude pasovat. Tu fenu 1.4 tam nedám. Nebudu čekat až se vysype zase. Nebo 1.4 TSI ale 2012 a vejš???
pokud premýšlíš o 1,8 2,0 tak na tom budeš stejně neli huř...ale jinak ti to pasne... od r.v. to je už jinak.
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rayx píše:
váha píše:já myslim že 1.8TSI a 2.0TSI jsou oboje EA888 takže by to mělo pásnout
No ale 1.4 není řada EA888 ... myslíš, že to je stejný?

O jaký kod motoru tu vlastně celou dobu jde?
mrkni na začátek. Je tam techničak
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

CAVA, už to vidím
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

ObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Takže motor rozdělaný. Zde vidíte co se vlastně stalo. Ve válci zůstal úplně patrný škrábaneček. Zvolila se varianta,výměna pístů s kroužky od engitec týmu. Je tu někdo kdo může zjistit zda existuje aktualizace seriového softweru ŘJ. Udájně má bejt malinko upravený sériový softwer kvůli spalovaní.
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

cislo jednotky a aktualna verzia softu?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já bych osobně dal radši díl od KS, myslím KolbenSchmidt, ne KS Motor servis Van = ET Engineteam
https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/65

Engitec je zas někdo jiný ;)

Jakej jsi jezdil olej, jaký interval výměn a musel jsi na interval dolívat? Ale u těhle mrch je to bohužel problém OE pístů ...
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D90
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

octaviask píše:cislo jednotky a aktualna verzia softu?


Hele v pátek auto pojede. To napíchnu a dodám jo? Děkuji 😊
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rayx píše:Já bych osobně dal radši díl od KS, myslím KolbenSchmidt, ne KS Motor servis Van = ET Engineteam
https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/65

Engitec je zas někdo jiný ;)

Jakej jsi jezdil olej, jaký interval výměn a musel jsi na interval dolívat? Ale u těhle mrch je to bohužel problém OE pístů ...
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D90
Ježíši to jsem blbě napsal. Engineteam jsem myslel 😀 jinak píst s engine měl znatelně silněj stěnu. Olej byl originál s Volkswagen výměna po roce. Jenom podotýkám, že auto je kamaráda, který najel asi 2000 km po koupí. Původní majitel byl známej. A písty, které jdou vidět mají najeto 30 tisíc km plus minus. Motor byl měněn na záruku
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

octaviask píše:cislo jednotky a aktualna verzia softu?
Obrázek

stačí takhle????
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Jinak auto už jede a cena opravy i s prácou 26 tisic kčObrázek :D :D :D
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“