Stránka 1 z 2
Octavia 1 tdi netopí
Napsal: 28 lis 2017, 19:35
od TomášTDI
Tdi 81kw rok 2000 najeto 510tis,auto dojelo s tím že netopí,jen vlažně,dělalo se těsnění pod hlavou,hadice k radiatoru jsou vřelé ale topí slabě,má někdo s tím zkušenost?je to klimatronik,může být chyba v klapkách nebo i v samotném radiátoru,zkoušel jsem ho propláchnout,nepomohlo...
Napsal: 28 lis 2017, 20:10
od techi
Co říká vag ? Cimatronic bez závad ? Netopí to ani když nastavíš "hi" ?
Mě to zase neudrží teplotu a v autě je hyc i při nastavených 18st. Tyhle staré klimatroniky, to je kolikrát fakt hrůza.
Můžeš taky zkusit udělat základní nastavení climatronicu.
Napsal: 28 lis 2017, 20:12
od TomášTDI
tak to budeš mít asi problém v klapce která koriguje teplotu
Napsal: 28 lis 2017, 20:31
od techi
Asi ano, na vagu byla jen sporadicky, udělal jsem zakl. nastavení a chyba nenaskočila. Nicméně pokud nastavím "lo" tak to topit přestane takže se očividně musí hýbat.

Napsal: 29 lis 2017, 01:05
od NOVON
Molitan z vydechu nelita nebo nelital?Nekdy jsou rozpadle ty molitany na klapkach..
Napsal: 29 lis 2017, 16:55
od martinsidlo
Zlatý manual!!!!
Napsal: 30 lis 2017, 16:28
od TomášTDI
NOVON píše:Molitan z vydechu nelita nebo nelital?Nekdy jsou rozpadle ty molitany na klapkach..
ano přesně tak,molitany v háji,teď to topí jak víno

Napsal: 30 lis 2017, 23:22
od Octava
cim to bylo co jsi udelal s tou opelichanou klapkou?
Napsal: 01 pro 2017, 13:42
od NOVON
TomášTDI píše:NOVON píše:Molitan z vydechu nelita nebo nelital?Nekdy jsou rozpadle ty molitany na klapkach..
ano přesně tak,molitany v háji,teď to topí jak víno

Výborne,setkal jsem se s tim hodnekrat,hlavne u Audi 80.Mel jsrm 4 ossmdesatky a resil to spolu s tekoucim vymenikem u kazde.Resil jsem to tenkym Alu plechem,ktery jsem nanytoval na ty klapky.Da se to i znovu olepit molitanem,ale trvanlivost je mi otazkou..
Napsal: 01 pro 2017, 15:05
od Rayx
Napsal: 01 pro 2017, 21:40
od senioring1
Otvory na klapkách slúžia na náporové vetranie pri vypnutom ventilátore . Zaslepením otvorov ste odkázaní len na ventilátor .
Napsal: 02 pro 2017, 09:03
od NOVON
senioring1 píše:Otvory na klapkách slúžia na náporové vetranie pri vypnutom ventilátore . Zaslepením otvorov ste odkázaní len na ventilátor .
Ty otvory jsou zakryte i puvodnim molitanem.Kdybys ty klapky ,resp. utroby boxu topeni nekdy nazivo videl (já minimalne 6x,co si pamatuju),netvrdil bys to..
Kdyz je ten molitan opadany a jsou v klapkach diry,tak nastava co...? Nastava,ze vzduch neproudi pres vymenik,ale cestou mensiho odporu fouka pres ty diry mimo vymenik a nastava co...? Nastava,ze auto netopí..
Napsal: 02 pro 2017, 10:00
od Rayx
Naprostý souhlas s Novonem, prostě ty díry v klapkách je záměr výrobce ušetřit při výrobě a po jistým rozpadu molitanu a tím odhalením těch děr utrácet pro majitele ...
A hlavně si pak u těch umělců z VAGu kupujte pylový filtry s uhlíkem, abyste mohli dýchat čistý atomizovaný molitan z těch klapek ... Tohle je realita minimálně od dob GII a vsadím se, že to takhle záměrně vyráběj dodnes ...
Napsal: 02 pro 2017, 12:14
od senioring1
Trvám na tom , že otvory slúžia na náporové vetranie . Prekrytie otvorov slúži ako spätná klapka , ktorá pri zapnutých ventilátoroch uzatvorí otvory a vzduch prúdi cez výmenník . Otvory teda nie sú o šetrení materialom , ale pozostatok prekonaných predpisov , podľa ktorých sa požadovala výmena vzduchu za jazdy bez ventilátora . Každému je jasné , že úspora na materiale otvorov sa ani zďaleka nevyrovná nákladom na ich vystrihnutie a následnej montáži ich prekrytia .
Napsal: 02 pro 2017, 12:22
od Rayx
No nevím, takto by to asi nefungovalo ani se zapnutým ventilátorem ... Náporové větrání obstarávaj hlavně "záclonky" vzadu v autě, který pouštěj vzduch z auta ven, kterej se přece při jizdě i s vypnutým ventilátorem procpe kolem jakkoliv natočených klapek i skrz výměníky ...