SEAT Leon 1.4 110kW TSI ACT
Redakce internetového magazínu Autobible má na dlouhodobý test zapůjčen vůz Seat Leon 1.4 TSI ACT o výkonu 110kW. Tento motor z koncernové řady EA211 disponuje mnoha moderními vychytávkami – deaktivace válců při částečném zatížení, vodní mezichladič stlačeného vzduchu, vodou chlazené výfukové svody, elektronická regulace turbodmychadla, i přímé vstřikování s tlakem až 250 Barů, které slibují vysoký výkon a zároveň nízkou spotřebou. Žádný pořádný dlouhodobý test se neobejde bez ověření výrobcem udaných parametrů pohonné jednotky, proto jsme na naší válcové zkušebně podrobili tohoto Leona důkladnému testu.
„Nečekali jsme, že Seat vykáže na brzdě horší než udávané parametry, protože to se u aut z koncernu Volkswagen stává jen zcela výjimečně (na rozdíl od některých jiných značek). A Leon nezklamal.
Křivka výkonu má prudký nárůst už od začátku a pak stoupá víceméně lineárně od 1800 až do nějakých pěti tisíc otáček, kde se motor už dostává do pásma nejvyššího výkonu. Nominálního maxima čtyřválec dosáhl už ve 4300 ot.min-1 a vydrželo mu to ještě dalších dva tisíce otáček. Nejvyšší naměřený výkon po korekci dle normy byl 121,9 kW v 6025 otáčkách za minutu.
Možná se mýlíme, ale troufáme si hádat, že tato poslední „téesíčka“ budou zanedlouho na trhu ojetin velice žádaná. V souvislosti s dalším zpřísňováním emisních norem totiž koncern začne brzy montovat i k benzinovým motorům filtry pevných částic, což se patrně neobejde bez nejrůznějších provozních a servisních komplikací. Podobně jako u dieselů.“ Jiří Červenka
Více se dočtete zde:
http://www.dp-race.com/2017/12/01/seat- ... w-tsi-act/
SEAT Leon 1.4 110kW TSI ACT by DIESELPOWER
Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“
Přejít na
- Fórum DP
- ↳ Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy
- ↳ DIESELPOWER s.r.o.
- VW group (Audi/Cupra/Škoda/Seat/VW)
- ↳ FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
- ↳ Údržba/problémy VW group (DIESEL)
- ↳ Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
- ↳ Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)
- ↳ Elektrické a hybridní pohony
- ↳ Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)
- Ostatní značky mimo VW group
- ↳ Alfa romeo
- ↳ BMW
- ↳ Mini
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Citroën
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- ↳ Jaguar
- ↳ Land Rover/Rover
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Smart
- ↳ Opel
- ↳ Peugeot
- ↳ Porsche
- ↳ Renault / Dacia
- ↳ Volvo
- ↳ Americké vozy
- ↳ Dodge
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Jeep
- ↳ Tesla
- ↳ Asijské vozy
- ↳ Daewoo
- ↳ Daihatsu
- ↳ Honda/Acura
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Mazda
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan/Infiniti
- ↳ SsangYong
- ↳ Subaru
- ↳ Suzuki
- ↳ Toyota/Lexus
- ↳ Evropské vozy - ostatní
- ↳ Italské vozy
- ↳ Francouzské vozy
- ↳ Švédské vozy
- ↳ Nákladní vozy/těžká technika/agro
- ↳ Caterpillar
- ↳ DAF
- ↳ Iveco
- ↳ MAN
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Renault truck
- ↳ Scania
- ↳ Tatra
- ↳ Volvo truck
- ↳ Ostatní
- ↳ Autodiagnostika - Software - Elektro svět
- ↳ Ostatní technika bez rozlišení značky
- Elektromobilita
- ↳ Auta na elektriku
- ↳ Elektromobilita - související
- Alternativní paliva a oleje pro spalováky
- ↳ Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
- ↳ Mazání a motorové oleje
- ↳ Bazárek olejářů - přestavby
- Autoservisy/autoopravny
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ Poptávka - hledám servis/zaměstnance
- Ostatní
- ↳ Vozy členů fóra
- ↳ Výsledky Vašeho měření - Grafy
- ↳ Akce/Srazy
- ↳ Diskuze o autech
- ↳ Diskuze - MIMO mísu
- BAZAR
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ [Prodám - starý bazar do 15.10.2018]