Vstřiky 1,5 dci Megane
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřiky 1,5 dci Megane
Ahoj, mám problém se vstřikováním na Reault Megane 1,5 DCI K9K 2007. Na displeji se rozsvítilo CHECK INJECTION, auto jelo normálně, teplé startovalo normálně. Studené (přes noc) startovalo dlouho, jakmile chytlo, už celý den OK. Pak u mě na dílně... Nadiagnostice chyby: DF026 řídící obvod vstřikovače 1 válce - řízení vstřikovače - na minimální úrovni a neznámá chyby 0170 ( něco s regulací paliva myslím). Když jsem to nechal přes noc stát, nešlo to ráno nastartovat. Tlak na railu Ok. Po vymazání chyb z paměti to chytlo okamžitě a běželo úplně normálně.. celý den ok. Po 30-80 km chyba naskočí znova a opět nechce studený chytit. Po vymazání na drc. Přehodil jsem vstřiky 1 a 2, že zjistím jestli se i závada posune na 2. Po nastartování to šlo řekl bych na dva válce. Řekl jsem si ok, ráno je překóduju v jednotce, asi jsou hodně rozdílné.. Po překódování jsem už nenastartoval. Paměť bez chyb, nafta tam je, tlak to má. Naftu dává pouze 4 vstřik. Vše jsem vrátil, ale pořád jde jen ten 4. Co s tím je???? Díky za nápady a rady, nějak mě nic nenapadá. Diag klon Delphi
počas toho ako som si čítal príspevok, hneď ma napadlo že sa opýtam akou diag si to robil, no dočítal som dokonca a bolo mi to hneď jasné keď som videl diag Delphi táto multi značková diag za 33 eur čo sa tvári ako keby bola na úrovni KTS a pritom hovno robí, je vhodná akurát tak do koša, ukazuje neznáme chyby a keď ukáže obzvlášť na Francúzoch tak preklad je úplne iný ako skutočnosť, niekedy si pridá pár neznámych závad, a o kódovaní ani nehovorím, raz som kódoval vstreky na 2.0 tdci mk3 96 kw motor, a už nikdy potom nenaštartoval, musel som si zadovážiť poriadnu diagnostiku. myslím že je to aj tvoj prípad
toto si si zadovážil ? http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=Fenix9555 píše:počas toho ako som si čítal príspevok, hneď ma napadlo že sa opýtam akou diag si to robil, no dočítal som dokonca a bolo mi to hneď jasné keď som videl diag Delphi táto multi značková diag za 33 eur čo sa tvári ako keby bola na úrovni KTS a pritom hovno robí, je vhodná akurát tak do koša, ukazuje neznáme chyby a keď ukáže obzvlášť na Francúzoch tak preklad je úplne iný ako skutočnosť, niekedy si pridá pár neznámych závad, a o kódovaní ani nehovorím, raz som kódoval vstreky na 2.0 tdci mk3 96 kw motor, a už nikdy potom nenaštartoval, musel som si zadovážiť poriadnu diagnostiku. myslím že je to aj tvoj prípad
pesula - sprav test prepadu.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
asi preto ze original delphi DS150 nema nic s delphi spolocne DELPHI ma svoju diagnostiku na svoje vstrekovacie systémy ktoru predava len autorizovaným servisom DELPHI vstrekovacich systemov.
DS150tky čo mame sú len okopčené autocom (wurth to iste).
to je pointa problemu kazda diag vie niečo...
vstrekovače 1.5dci su kategoria sama o sebe... kodovat si mozete co chcete ked tam v 70% pripadoch ludia pchaju staršie vstreky.
DS150tky čo mame sú len okopčené autocom (wurth to iste).
to je pointa problemu kazda diag vie niečo...
vstrekovače 1.5dci su kategoria sama o sebe... kodovat si mozete co chcete ked tam v 70% pripadoch ludia pchaju staršie vstreky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
suhlas,staré vstreky s kodom sa=0 čiže pičovina ecu si urobí svoje,ale vstreky new,alebo po repase s new kodom ano.octaviask píše:asi preto ze original delphi DS150 nema nic s delphi spolocne DELPHI ma svoju diagnostiku na svoje vstrekovacie systémy ktoru predava len autorizovaným servisom DELPHI vstrekovacich systemov.
DS150tky čo mame sú len okopčené autocom (wurth to iste).
to je pointa problemu kazda diag vie niečo...
vstrekovače 1.5dci su kategoria sama o sebe... kodovat si mozete co chcete ked tam v 70% pripadoch ludia pchaju staršie vstreky.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
proxima píše:Ani s origo delphinou sa mi nepodarilo nakodovať trysky na 1,5 dci...išlo to s texou
Ja som sa stretol zasa s tim ze s kts 520 diag mi neslo kodovat vstreky na 1.9dci a wurth cina to islo ale len pri naštartovanom motore na volnobeh po zapisani kodu a odkliknuti motor do 2 sec skapal, po opetovnom starte vsetko ok kod bol zapísaný.
Dík za postřehy, trochu jsem si myslel, jestli to není tou Delphi, proto jsem jí tam napsal. Přehrál jsem to několikrát, pokaždé se to tváří OK, kódy nahrané jsou, ale plive jen 4 vstřik. Na druhou stranu musím říct, že už jsem tou samou Delphi kódoval 1,5 dci po repasi vstřiků na Kangoo, 2x Clio a všechny tři v pohodě. Asi budu muset auto odtahnout na KTS a uvidíme... Ale pořád to neřeší tu prvotní závadu. Přepadový test jsem dělal, vše OK. A když už jsme u té diagnostiky... co klon Clip?
Namontuj vstriky mimo válec a koukej kolik jich vstřikuje pokud jen jeden tak jsou ucpaný.Je to častej problém stane se to i výměnou paliváku odvzdušněním si tam pak neženeš všechen bordel z čerpadla a je amen.U tohodle motoru jedině vše vyměnit a vyčistit jinak si to dáš znova.Jednotka je bude na test ovládat i nenakodovaný.
i tak še dageo píše:Namontuj vstriky mimo válec a koukej kolik jich vstřikuje pokud jen jeden tak jsou ucpaný.Je to častej problém stane se to i výměnou paliváku odvzdušněním si tam pak neženeš všechen bordel z čerpadla a je amen.U tohodle motoru jedině vše vyměnit a vyčistit jinak si to dáš znova.Jednotka je bude na test ovládat i nenakodovaný.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke